Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare drum forestier Olusa- OS Tasnad- DS Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 355322
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 355322/04.11.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare drum forestier Olusa- OS Tasnad- DS Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si exploatari)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare drum forestier Olusa- OS Tasnad- DS Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitarea drumului forestier Olusa din cadrul Ocolului Silvic Tasnad -Valoarea estimata totala a contractuluide 1 303 900 leieste formata din : - Valoarea estimata a lucrarii C+M in suma de 1 180 600 lei- Cuatumul aferent procentului de diverse si neprevazute ( 10% ) astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general 123 300 lei, Valorile sunt fara T.V.A.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 303, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 13 000, 00 leiData de referinta pentru cursul de schimb , comunicata de BNR, ce va fi avuta in vedere in conversia valorii , aferente garantiei de participare constituita in alta monedaeste :3 zile inante de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia va fi constituita conform art.86 alin (1) din H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul , , Scrisoare de garantie ? , instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor .In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar , acesta se va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile RNP Romsilva (Ro1590120, J40/450/1991) : cont RO20BRDE410SV54016774100-BRD P-ta Romana, RO 68RZBR0000060000681176- Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (O.P, ect)sa fie scanata si postata in SEAP, semnata cu semnatura electronica extinsa , in fisier separat denumit , ,Garantie de participare ? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica . Cuantumul care se va retine in conditiile Art.278 ind1 lit.b)din O/U.G. 34/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile Art.67 din H.G. 925/2006. Modul de restituire a garantiei de participare : in conditiile prevazute de Art.86 alin (1), (2), (3) din H.G. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in formularul INFORMATII GENERALEsau in situatia prevazuta de Art.88 alin(4) din H.G. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREA DE RESTITUIREA GARANTIEI DE PARTICIPARE.
Garantie de buna executie
Cuatumul garantiei de buna executie 5% din valoarea fara T.V.A a contractului. Ofertantul va constitui garantia de bunaexecutie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile Art.90 Alin(1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 1. Printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari sub forma prezentata in formularul , , Scrisoare de garantie de buna executie ?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original, sau 2. Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale , caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depunede catre contractant in contul disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minim 0, 5 % din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea( Neincadrarea in prevedrile Art 180 din OUG34/2006) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); Documente obligatorii Se va completa formularul ?Declaratie privind eligibilitatea? din sectiunea FORMULARECerinta Nr 2 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prezentate de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica)Documente obligatorii: - Se va completa formularul ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181? din sectiunea FORMULARE..- Cerificat de atestare fiscalala pentru impozitelesi taxele catre bugetul genral consolidat de statdin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.Nota : In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere.Cerinta nr 3 Operatorii econimici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute laart. 69 ind 1 din OUG 34/2006Completarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din O.U.G. nr.34/2006, din sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie sunt in cadrul Regiei nationala a Padurilor: Adam Craciunescu, Florian Popa, Liviu Pavel, Gabriela Gatu, Gheorghe Mohanu, Gheorghe Dima, Nela Cojocaru, Catanescu Ionica, Victor Barbu, Daniel Robu, Adrian Musuroi, Bogdan Dumitrescu, Ielita Alamaie, Mihai Mirela, Balan Claudia, Frumosu Gheorghe, Margarit Marcela , Jerloianu Viorica , Ilie Dobre, Jean Visan, Giurca Adrian, in cadrul DS Satu Mare ing. Ster Sever ?ec. Ceica Monica , ing Mihalca Ioan, - c.j.Filip Gheorghe , -, ing.Serba Sever- ing Osan Cosmin, ing Stet Ioan, ec Lobont DoinaCerinta 4 Operatorii economici participanti la procedura au obligatia saparticipe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Documente obligatorii: Se va completa formularul: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?din sectiunea FORMULARE.Cerinta nr. 5 Autoritatea contractanta are obligatia sa se asigure ca ofertantii nu sunt in situatiile prevazute la Art46 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDocumente obligatorii: - Se va completa formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura?din sectiunea FORMULARE.- informatii generale Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.Documente obligatorii: Se va atasa in original , copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului . Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba o cifra de afaceri globale pe ultimii 3 anide cel putin 2361200, 00 lei . Documente obligatorii ?Declaratie privind cifra de afaceri . Se va declara cifra de afaceri pentru anii 2010, 2011, 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalare se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE :2010:4.2122lei/euro; 2011:4, 2349 lei/euro; 2012:4, 4580lei/euro. Cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani se va lua in considerare , in functie de cand a fost infiintata sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta., Cerinta2: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca , la momentul semnarii contractului , va avea acces la sau are la dispozitie resurse reale , negrevate de datorii , linii de creditconfirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru pentru a realiza cash flowde executie a lucrarii in suma de 196766, 00 lei pentru perioada de 2 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare . Documente obligatorii ?Scrisoare din partea bancilor care detin acces la finantare , sau orice alt instrument financiar emis in conditiile legii , in suma de minim196 766, 00lei pentru o perioada de 2 luniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta1: Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati pana la datalimita de depunere a ofertei) a efectuatlucrari similare . Documente obligatorii ? Lista principalelor lucrari , Fisa de informatii privind experienta similara executate in ultimii 5 ani, insotite de Cerificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari , certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executarii lucrarilor Din prezentarea acestei liste trebuie sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si duse la bun sfarsit lucrari similare in baza a cel putin un contract in valoare/valoare cumulata de MINIM 1180600, 00LEI. Pentru calculul echivalentei lei/alta valuta va fi avut in vedere cursul mediu anual comunicat de BCEpentru fiecare an in parte., Cerinta2: Informatii referitoare la utilajele, echipamentele si instalatiile de care dispun ofertantii pentru indeplinirea contractului. Documente obligatorii -Declaratie privind privind utilajle, echipamentele tehnicesi instalatiilor de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului lucrari. Neasigurarea urmatorului necesar de utilaje , instalatii si echipamente tehnice conduce la descalificarea automata a operatorului economic :1.tractor pe pneuri/senile cu remorca, 2.incarcator fronatal cu pneuri/senile ;3 excacvator pe pneuri/senile cu cupa si motor termic; 4. buldozer pe senile ; 5. compactor autopropulsaqt cu rulouri(valturi);6autocisterna cu dispozitiv de stropit cu MAJ; 7.motocompresoraer mobil joasa presiune; 8. ciocan pneumatic; 9.betoniera cu cadere libera actionata cu motor termic; 10. motopompa; 11.macara cu pneuri; 12 autogreder; 13. compactor static; 14.vibrator universal cu motor; 15.vibrator de interior pentru beton; 16. malaxor manual si mecanic; 17. troliu electric; 18 .masina automata de taiat si indreptat otel beton diametrul pana la 40mm; 19masina de fasonat otel beton pana la 40 mm;20.fierastrau mecanic cu lant . In cazul in care operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj /echipament/statiese poate prezenta un contract de inchiriere/comodat etc. Sau orice alt document care sa faca dovada punerii la dispozitia operatoruluia utilajului/echipamentului/statiei respective., Cerinta4 : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine resursele umane in vederea indeplinirii contractului . Documente obligatorii ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere .- Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului, respectiv personalul desemnat ca sef de santier, responsabil tehnic cu executia si personalul atestat CQ ? Cerificatul de atestare tehnico stiintific in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, poduri, drumuri, tunele ) pentru responsabilul tehnic cu executia , vlabilla data limita de depunere a ofertelor .-Decizia de numire a persoanelor care sunt atestate CQ ?Angajament de participare la derularea contractului, din parteea persoanelor desemnate ca sef de santier si/sau responsabil tehnic cu executia, in cazul in care ofertantul nu are angajat/angajati pe baza de contract.(cf. Ordinului nr 777/2003 , din MO397/2003, .Cerinta5 : nformatii privind partea din contract pe care operatorul are eventual , intentia sa o subcontracteze . Document obligatoriu- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Cerinta2 : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de mangement de mediu , in domenuil care face obiectul contractului(ISO14001). Document obligatoriu ?Certificat ISO14001 sau echivalent . Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorului exista un audit de certificare , urmand a se elibera certificatul., Cerinta1 : -Certificat ISO9001 sau echivalent . Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Timpul de mobilizare a executantului
5
Descriere: Descriere : durata de timp exprimata in ore , de la data transmiterii ordinului de incepere a lucrarilor , de modificare , reocnstructie si remediere a viciilor/defectiunilor rezultate din vina executantului , aparute in perioada de executiesi/sau garantiea lucrarilor pina la data inceperii lucrarilor de remediere , respectiv timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata loculuisa constate defectiuneasi sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor /efectelor devastataoare care se pot produce.
Perioada de garantare a lucrarii
10
Descriere: Perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale , perioada in care executantul are obligatia de a remedia pe propria cheltuiala , defectele aparute din vina sa.Perioada va fi exprimata in luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 13:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer