Achizitie publica - Lucrari de reabilitare drum forestier Tisieu DS Mures
Detaliu pentru invitatia numarul 357404
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357404/07.02.2014
Denumire contract: Lucrari de reabilitare drum forestier Tisieu DS Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare drum forestier Tisieu DS Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata totala a contractului ?Reabilitarea drumului forestier Tisieu in suma de 3.408.250, 00 lei, fara TVA, este formata din: - valoarea estimata a lucrarii C+M in suma de :3.245.470, 00 lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (5, 02%), astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general: 162.780, 00 lei, fara T.V.A. .Nota: Valoare estimata a lucrarilor in functie de care se vor elabora si evalua ofertele este de 3.408.250, 00 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 408, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 64909.40 lei Data de referinta pentru cursul de schimb, comunicat de BNR, ce va fi avuta in vedere la conversia valorii, aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este: cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?.In cazul in care se opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile R.N.P.Romsilva (RO1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana.: La procedurile online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata pana la data limita de depunere a ofertelor si semnata electronic) si, in cazul in care va fi constituita printr-o ?Scrisoare de garantie?, va fi prezentata, in original, la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici pana la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul ce se va retine se va stabilii in conditiile art. 278 indice 1 alin.1, lit.b din O.U.G. nr. 34/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G.925/2006. Modul de restituire a garantiei de participare: in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3, din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DERESTITUIRE.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de participare: 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 6.490.940, 00 lei. Documente obligatorii: - Declaratie privind cifra de afaceri. Se va declara cifra de afaceri globala pe anii 2011, 2012 si 2013 . Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BCE. Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in considerare, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta., Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash flow de executia a lucrarii in suma de 360.585, 55 lei pentru perioada de 2 luni. Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare. Documente obligatorii: - Documente din care sa reiasa ca este disponibila suma de minim 360.585, 55 lei pentru o perioada de 2 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 3.245.470, 00 lei . Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BCE. Documente obligatorii: - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, - Fisa de informatii privind experienta similara, - Certificari de buna executie emise beneficiarii lucrarilor. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr.2 Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de laboratoare de incercari a materialelor, autorizate in conformitate cu ordinul nr.1497 din 13 mai 2011. Documente obligatorii : prezentare certificat de autorizare pentru laborator propriu de grad minim III sau in cazul in care nu exista laborator propriu , se va prezenta un contract sau precontract incercari de laborator cu un laborator autorizat de grad II precum si certificatul de autorizare al acestuia, Cerinta nr.3 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine resursele umane in vederea indeplinirii contractului. Documente obligatorii: - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, - Cv-urile cadrelor de conducere, - Declaratie privind personalul implicat in derularea contractului, respectiv personalul desemnat ca sef de santier, responsabil tehnic cu executia si personalul numit CQ. - Diploma de inginer/subinginer in domeniul constructii de drumuri si poduri pentru persoana desemnata sef santier, insotita de o copie a contractului de munca si CV- Certificatul de atestare tehnico-profesionala in domeniul lucrarilor de constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele (cf.Ordinului nr. 777 din 26 mai 2003, M.O.nr.397 din 9 iunie 2003), pentru responsabilul tehnic cu executia, valabil la data limita de depunere a ofertelor - Copie a contractului de munca si CV pentru persoanelor care sunt numite CQ.- Angajament de paricipare la derularea contracului, din partea persoanelor desemnate ca sef de santier si/sau responsabil tehnic cu executia, si persoanele numite CQ, in cazul in care ofertantul nu are angajat/angajati pe baza de contract., Cerinta nr.4 Informatii referitoare la utilaje, echipamente si instalatii de care dispun ofertantii pentru indeplinirea contractului. Documente obligatorii: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Neasigurarea urmatorului necesar de utilaje, instalatii, echipamente tehnice conduce la descalificarea automata a operatorului economic: 1 macara pe pneuri, motocompresor mobil de joasa presiune, ciocan pneumatic, perforator rotativ pneumatic, electropompa monoetajata de joasa presiune, pompa hidraulica de beton cu conducta, autogreder, buldozer pe senile, betoniera cu cadere libera actionata electric, betoniera cu cadere libera actionata cu motor termic, vibrator de interior actionat electric, vibrator universal cu motor termic, malaxor pentru mortare actionat electric, compactor autopropulsat, compactor static autopropulsat, motopompa apa monoetajata de joasa presiune, autocisterna cu dispozitiv de stropire, tractor pe pneuri., Cerinta nr.5 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Documente obligatorii: - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 9001). Documente obligatorii: - Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul., Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management de mediu, in domeniul ce face obiectul contractului (ISO 14001). Documente obligatorii: - Certificatul ISO 14001 sau echivalent. Se vor accepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorul exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Timpul de mobilizare al executantului
5
Descriere: durata de timp, exprimata in ore , de la data transmiterii ordinului de incepere a lucrarilor de modificare, reconstructie si remediere a viciilor/defectiunilor rezultate din vina executantului, aparute in perioada de executie si/s-au garantie a lucrarilor pina la data inceperii lucrarilor de remediere, respectiv timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor/efectelor devastatoare ce se pot produce .
Perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: Perioada de timp cuprinsa intre data receptiei la terminarea lucrarilor si data receptiei finale, perioada in care executantul are obligatia de a remedia, pe propria cheltuiala, defectelor calitative aparute din vina sa.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2014 10:41