Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare fatada stradala la imobilul situat pe Str. Independentei nr. 3, Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 330851
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 330851/02.07.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare fatada stradala la imobilul situat pe Str. Independentei nr. 3, Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259436276, fax: +40 259436276, persoana de contact: Ciarnau Claudia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr.1, cam 201, sala mica a Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare fatada stradala la imobilul situat pe Str. Independentei nr. 3, Oradea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare fatada stradala la imobilul situat pe Str. Independentei nr. 3, Oradea
II.1.6) CPV: 45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 605.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 2000 lei si se va constitui prin depunere numerar casierie, OP in cont RO74TREZ0765006XXX005460-cod fiscal 21982927, scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii. In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006.Valabilitea garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara tva si se va constitui prin: -scrisoare de garantie bancara;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari;
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschidere cont la Trezorerie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 180;Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 181; Declaratie privind neincadrarea la prevederile art. 69?1;Mentiune: persoanele cu functie de decizie : Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel-Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Chereches Florica si Rozalia Biro- Eduard Florea - Director Directia Economica;iar persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: director general ? Beltechi Cristian, director general adjunct ? Benyovszki Tunde, Director general adjunct ? Porsztner Bela, sef serviciu financiar-contabil: Ungur Adriana, sef Birou Juridic ? Rosan Marioara, sef Serviciu Tehnic ? Halasz Marcela, sef Birou Achizitii Publice ? Marge Adina, consilier Serviciul Tehnic ? Negrutiu Monica, consilier Achizitii Publice - Ciarnau Claudia. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor, si sa rezulte: -obiectul de activitate al ofertantului;
-ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Forma de prezentare copie semnata si stampilata"conform cu originalul". Nota: Certificatul va fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.atestat de Ministerul Culturii Cultelor si Patrimoniului National (MCCPN) sa execute lucrari de interventii, indiferent de natura acestora, asupra monumentelor istorice si este inscris in registrul operatorilor economici din domeniul protejarii monumentelor istorice.In cazul unei asocieri ambii asociati trebuie sa detina acest atestat, aceasta fiind o coditie privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Forma de prezentare a atestatului : copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala medie anuala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii pe ultimii 3 ani(fara a lua in considerare anul in curs).Cerinta minima: CA globala, medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani-un sef de echipa care sa coordoneze activitatea(CV), Declaratie cuprinzand personalul muncitor de specialitate: -minim 1 specialist atestat de MCCPN in domeniu componente artistic, un RTE-prezentare atestat/legitimatie vizata la zi; personal de executie calificat;restauratori, sculptori, tamplari, zidari(prezentare certificate de calificare in domeniu), Declaratie cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie/inchiriere/contract de comodat) pentru indeplinirea obiectului contractului., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Cerinta minima: executarea in ultimii 5 ani de contracte de lucrari de restaurare/conservare monumente istorice sau pentru ofertantul strain, categorii de lucrari similare.Valoarea cumulata a contractelor similare sa fie cel putin egala cu 100.000 lei.- copie parti relevante contracte prezentate ca experienta similara, recomandare/doc.constatator de la beneficiar/i, PV receptie finala/partiala Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001:2004 sau echivalent, valabil la data depuneriii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul care face obiectul achizitiei (lucrari de constructii de cladiri, lucrari de geniu). Nu sunt acceptati ofertantii in curs de certificare, Certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001:2008 sau echivalent. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul care face obiectul achizitiei (lucrari de constructii de cladiri, lucrari de geniu). Nu sunt acceptati ofertantii in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer