Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare fatade imobile aflate in Municipiul Brasov - str. FUNDATURA HARMANULUI NR.2 BIS


Detaliu pentru invitatia numarul 338439
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 338439/30.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare fatade imobile aflate in Municipiul Brasov - str. FUNDATURA HARMANULUI NR.2 BIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268416550/128/124, Fax: +40 268473001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268416550/128/124, fax: +40 268473001, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA Brasov-BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare fatade imobile aflate in Municipiul Brasov - str. FUNDATURA HARMANULUI NR.2 BIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare fatade imobile aflate in Municipiul Brasov - str. FUNDATURA HARMANULUI NR.2 BIS conform proiectului tehnic anexat documentatiei. Garantia lucrarilor executate va fi de 3 (trei) ani de la data finalizarii lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 926.08 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Se va depune garantie de participare in cuantum de 3.330 lei sau 1.665 lei pentru IMM, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens. Garantia de participare va fi constituita conform optiunilor art. 86 din HG nr. 925/ 2006, cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (3) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile beneficiaza de reducericu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. In acest caz, se va prezenta o declaratie privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM-Formular 4 din sectiunea Formulare. In conformitate cu art. 2781^1, in masura in care Consiliul respinge o eventuala contestatie formulata la prezenta procedura, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 3.329, 26 lei. Garantia de participare se va prezenta pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta si documentele de calificare, impreuna cu dovada IMM (daca e cazul)- Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Da in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA- se va constitui conform prevederilor art.90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Conform HG nr. 1045/2011, in cazul retinerilor succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in care va depune suma de 0, 5 % din pretul contractului. -Retinerea garantiei de buna executie se va facein conformitate cu prevederile art.91 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 1.a. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.1 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.3. Certificat de atestare fiscala(persoane juridice/fizice)eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formular nr. 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr.7.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formular 2. Informatii despre persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Primar: George Scripcaru- Viceprimar: Adrian Atomei- Viceprimar: Razvan Popa- Administrator: Gantz Miklos Sandor- Secretar: Nicolae Paraschiv- Director Executiv Directia Tehnica: Attila Radnoti- Director Executiv Adjunct Directia Tehnica: Liliana Horga- Director Directia Economica: Marilena Tudorache- Sef Serviciu Investitii: Lidia Bulgarea- Sef Serviciu Achizitii Publice Isabella Marasescu- Sef Birou contencios- Valeria Mavrodin- Sef Serviciu Contabilitate - Claudia Radu- Sef Serviciu Buget : Maria Oprea- Consilier juridic Cristina Dica, consilier Cristina Enache, Consilieri locali: 1.BORICEANU MIRCEA2.BRAUN WERNER3.BUCUR CIPRIAN IONUT4.CHIRICHES ANDREI - CIPRIAN5.DURBACA ALEXANDRINA - ADINA6.DUTU TUDOR ALEXANDRU7.CHIFU SERGIU - MARIAN8.GHIRDA MIHAI - IOAN9.IONESCU LUCIAN10.KRAILA VASILE11.LEONTE CATALIN12.LUPU LIVIU13.MACEDONSCHI CRISTIAN14.MARA IULIAN15.MARTIN VASILE - EMIL16.MIHAI COSTEL17.OPRICA FLORENTIN - ADRIAN18.PUSCARIU RADU - IOAN19.SARGHIE OVIDIU20.SIMION MARIA - ANTONELA21.SZENTE LADISLAU22.TARBA MIHAIL23.TEODORESCU FLORIN - COSTEL24.TOP - FERGHETE CARMEN - FLORIANA25.TORO TAMAS Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul - emis cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor pentru a fi valabil la data de depunere a ofertelor; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta Fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Informatii referitoare la personalul de conducere, -Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune inderularea contractului-Personalul tehnic de specialitate de care dispuneofertantul, cerinte minime: -1 RTE (Responsabil tehnic cu executia); 1coordonator in materie de securitate si sanatate conform HG 300/2006, actualizata privind cerintele minime se securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile si personalul de executie a lucrarilor de care dispune ofertantul. Pentru personalul minim de specialitate se vor prezenta copii ale documentelor de absolvire si/sauspecializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-urisi liste cu personalul de executie de care dispune ofertantul., - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., -Experienta similara-Ofertantul trebui sa demonstreze o experienta similarain domeniul obiectulului contractului. Se va prezenta cel putin un contractsau parti relevante ale unui contract/documente/procese verbale de receptieprin care sa confirme executarea unor lucrari similare., -Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat siale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIRECT DIN SEAP , PRIN DESCARCAREA GRATUITA A DOCUMENTATIEI ; utilizati programul GRATUIT shellSAFE Verify.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer