Achizitie publica - Lucrari de reabilitare imprejmuire statie de pompare Alfa, Municipiul Arad
Detaliu pentru invitatia numarul 344316
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344316/26.03.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare imprejmuire statie de pompare Alfa, Municipiul Arad
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Arad S.A.Cod fiscal: RO 1683483, Adresa: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Telefon: +40 257270853, Fax: +40 257270981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Romania, cod postal: 310178, telefon: +40 257270853, fax: +40 257270981, persoana de contact: parte tehnica: Daniel Breje, parte procedurala: Mihnea Giugiulan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC CAA SA din Arad, str.S.Dragoi nr.2-4
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare imprejmuire statie de pompare Alfa, Municipiul Arad
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de reabilitare imprejmuire statie de pompare Alfa, Municipiul Arad, includ: a) Imprejmuire cu gard betonb) Reparatii fatade, inlocuit capace canalValoarea estimativa totala a achizitiei este formata din: - valoarea estimata a lucrarii: 87.585, 60 lei fara TVA- valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute: 5.574, 40 lei fara TVAOfertele se vor intocmi cu incadrarea in valoarea estimata a lucrarii, respectiv, suma de 87.585, 60 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45342000-6 - Montare de garduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP se constituie in conf.cu art.86 alin. 1 din HG 925/2006 si se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prev in doc de atribuire (formularul nr.3).In orice situatie, dovada constituirii GP trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valab a GP este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si insotita de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.Garantia va fi irevocabila. Cuantumul GP este: 900 lei fara TVA. Pentru GP constituita in alta moneda decat lei, cursul de referinta la care se va face echivalenta va ficursul leu/valuta afisat de BNR cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conform art. 86 alin. 3 HG 925/2006. Daca la procedura de achizitie participa ofertanti din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docum.prev.in Legea 346/2004)GP se constituie in procent de 50% din cuantum precizat.In cazul asociatiilor, toti asociatii trebuie sa faca dovada ca reprezinta o IMM, prin atasarea Form.4 (Decl. IMM). In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita pentru Liderul Asocierii / unul din membrii asocierii, in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori ec. Autorit contractanta are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din sit prev.la art. 87 din HG 925/2006 si in cazul depunerii unei contestatii, daca Consiliul respinge pe fond contestatia in conf.art. 2781 alin. 1 lit. a din OUG 34/2006. In cazul formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia, pe fond, de catre CNSC, autorit contractantava retine din GP suma de 875 lei. GP se returneaza in conf.cu art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conditiile prevazute de art. 89, 90 ale HG 925/2006 si reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA (formularul nr. 25). Instrumentul de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari trebuie sa prevada daca activarea garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conf.art.86 alin. 3 HG 925/2006. Garantia de buna executie se restituite de catre autoritatea contractanta conform art. 92 alin. 4 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006.Conditie de calificare: Va fi exclus ofertantul care afost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.7 ? in original2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care se afla in vreuna din situatiile prev. la art. 181 din OUG nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.8 ? in original3. Certificat ce atesta achitarea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele fata de bugetul national si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala- depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.4. Certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele emis de Autoritatea Publica Locala - depunerea certificatului in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;In cazul persoanelor fizice/juridice straine se vor prezenta certificatele mai sus mentionate (daca in tara de origine se emite acest gen de inscrisuri), sau documente in echivalent, sau o declaratie pe proprie raspundere referitoare la indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele aferente acestor categorii de datorii, care seprezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat.Nota: a. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.b. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.c. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copii semnate ?conform cu originalul?.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006Conditie de calificare: va fi exclus de la procedura ofertantul care se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese, lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inlcusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul SC COMPANIA DE APA ARAD SA, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: -conducatorul autoritatii contractante-ing.Gheorghe Banatean-membrii organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire: ec.Madincea Ecaterina, ing. ec.Toma Marius, ing.Militar Adrian, ing. Cernica Traian-orice persoana din cadrul autoritatii contractante ce poate influenta continutul documentatiei de atribuire: c.j Goldis Flaviu, c.j.Giugiulan Mihnea, ing.Breje Daniel-orice persoana din cadrul autoritatii contractante ce poate influenta procedura de atribuire: c.j Goldis Flaviu, c.j.Giugiulan Mihnea, ec.Vatany Marius, c.j Gheorghina Bandur, Cj. Sabau Mihai, Tehn. Costea Valentin-Mihai, ing.Breje Daniel, ing. Iovanovici MiloradsiConsilierii judeteni: Iotcu Petru Nicolae, Gutu Romulus Remus, Tolea Adrian-Florin, Achim Zeno Catalin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina- Rodica, Covaliv Valentin, Damian Vasilica, Durus Daniel-Sorin, Enachiuc Dumitru ?Florian, Feies Cristian, Gligor Ioan, Iorgovan Simona-Lucia, Lucaci Cornel-Stefan, Micle Ioan, Mot Petru, Negrea Daniel , Onea Micea Laurentiu, Parpala Caius- Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveti Ioan, Popa Garofita, Purcaru Mircea, Sacui Mihai Octavian, Sabau Gheorghe, Seculi Ioan Gheorghe, Sulincean Marius-Mircea Sipos Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion, Vesa TeodorModalitatea de indeplinire: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? completare formular nr. 9 ? in originalNota: a. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul/asociatul/ subcontractantul/ tertul sustinator se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.b. In cazul unei asocieri dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata de fiecare asociat. Subcontractantii vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006. Tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.6. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular nr. 10 - in originalIn cazul unei asocieri declaratia va fi prezentata de fiecare asociat.In cazul subcontractarii declaratia va fi depusa si de catre subcontractant.7. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere - completare formular nr.11 ? in originalNeprezentarea documentelor solicitate mai sus atrage dupa sine excluderea din procedura. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului (executarea categoriilor de lucrari solicitate prin prezenta documentatie de atribuire) sa se faca dovadaautorizariiconf. art. 15 din Legea nr. 359/2004. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Informatiile din certificatul ORC trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte certificatul constatator din care sa rezulteindeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minimala: valoarea minima impusa a cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani este de 170.000 lei.Documente de confirmare: - declaratie pe proprie raspundere - fisa de informatii generale: denumire ofertant, sediul/adresa, numar de telefon si fax, cod postal, persoana de contact, codul fiscal, contul bancar, care sa contina si cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul: 2010, 1 euro = 4.2099 ron; 2011, 1 euro = 4.2379 ron. 2012, 1 euro = 4.4560 ron.In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat.In cazul unei asocieri, aceste documente vor fi prezentate de fiecare asociat, cerinta privind capacitatea economica si financiara, va fi evaluata cumulativ., Tert sustinator economic si financiar.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 anidin care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de minim 87.000 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Prin ?ultimii 5 ani? se va intelege perioada calculata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Sintagma ?natura / complexitate similara? va fi interpretata astfel: lucrari cu aceeasi destinatie in domeniul lucrarilor de imprejmuire cu gard beton, reparatii fatade si inlocuit capace canal, corespunzatoare lucrarilor cuprinse in prezentul contract. Valoarea care va fi luata in considerare este fie valoarea totala a contractului, in cazul in care ofertantul a actionat/ actioneaza ca unic contractant, fie o parte din valoarea totala a contractului corespunzatoare cu cota sa parte din participarea la asociere, in cazul in care ofertantul a fost membru al unei asocieri de operatori economici. In cazul in care Ofertantul a actionat ca subcontractant in oricare din contractele prezentate ca referinte, se va accepta ca dovada a implicarii o declaratie din partea Antreprenorului General. In cazul prezentarii unui contract care a avut ca obiect executarea mai multor categorii delucrari, valoarea care va fi luata in considerare va fi valoarea ce reprezinta lucrarile similare cu obiectul prezentei proceduri.Documente relevante: - declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand informatii privind valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati- experienta similara: Ofertantul (individual sau asociere de operatori economici) trebuie sa prezinte certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare in valoare de minim 87.000 lei fara TVA si care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii., Cerinta nr. 2Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.Documente relevante: -Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului-Taloane/facturi/contracte de comodat sau de leasing, contracte de inchiriere, sau orice alte tipuri conform legiiIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi evaluata cumulativ, fiecare asociat depunand cele solicitate mai sus, pentru a putea fi luate in calcul la evaluarea ofertei, Cerinta nr. 3Ofertantii participanti la procedura trebuie sa furnizeze informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;Documente relevante: - Lista personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorIn cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi evaluata cumulativ, fiecare asociat depunand cele solicitate mai sus, pentru a putea fi luate in calcul la evaluarea ofertei, Informatii privind subcontractantiiFara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Informatii privind asocierea.In cazul unei asocieri se va depune: - declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- acordul de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.- imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire; Asociatii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 691 , 180 si 181 sidin OUG nr.34/2006 actualizata.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria (IMM) se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. In situatia asocierii unui IMM cu o soc. comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004., Tert sustinator tehnic si/sau profesional.In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006 actualizata, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 691 , 180 si 181 lit. a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.In cazul unei oferte comune, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita de catre un singur sustinator. Cerinta nr. 1Certificarea conform standardului ISO 9001 sau echivalent, a sistemului de management al calitatiipentru executieimplementat la nivelul organizatiei OfertantuluiOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 10:26