Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REABILITARE INFRASTRUCTURA STRAZI SI PIETONAL IN MUNICIPIUL PASCANI


Detaliu pentru invitatia numarul 348140
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Pascani
Numar invitatie: 348140/10.06.2013
Denumire contract: LUCRARI DE REABILITARE INFRASTRUCTURA STRAZI SI PIETONAL IN MUNICIPIUL PASCANI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul PascaniCod fiscal: 4541360, Adresa: Str. Stefan cel Mare. nr.7, Pascani, ,jud. Iasi, Pascani, Telefon: +40 0232762300/ +40 0232718250, Fax: +40 0232766259/ +40 0232718250
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Pascani, Str. Stefan cel Mare. nr.16, jud. Iasi, Romania, cod postal: 705200, telefon: +40 0232718250, fax: +40 0232718250; Persoane de contact: Cristina Simon sau Laura Pascu;
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Pascani, Str. Stefan cel Mare. nr.16, sala de sedinte nr.18;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REABILITARE INFRASTRUCTURA STRAZI SI PIETONAL IN MUNICIPIUL PASCANI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare si modernizare strazi, trotuare, scari si alei pietonale, instalatii electrice de iluminat public, amenajare spatii verzi, doua fantani arteziene si relocare conducta de alimentare cu gaz metan.Valoarea totala estimata a contractului, este de 15.088.266 lei fara TVAAceasta cuprinde: - 14.030.851 lei fara TVA - reprezintand valoarea estimata a lucrarilor de constructii montaj din Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv - Formular F1 (Subcap. 1.3- Amenajari pentru protectia mediului, Cap.4 -Cheltuieli pentru investitia de baza, Subcap.5.1.1? Organizare de santier);
- 1.057.415 lei fara TVA - reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 088, 266 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare - 250000 lei, in conformitate cu prevederile art. 43^1 alineatul (2), litera a), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si art. 84-88 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Valabilitatea garantiei pentru participare- minim 120 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: a) Scrisoare de garantie, conform formularului J / Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul RO38TREZ40721360206XXXXX, deschis la Trezoreria Pascani;Garantia trebuie sa fie irevocabila.Mod de restituire: in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Ofertantul pierde garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Note: -Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire sunt respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor;
-In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria IMM, valoarea garantiei de participare se reduce la 50%.(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare) - Formular 2.Pentru a beneficia de prevederile Lg.346/2004, fiecare membru al unei asocieri trebuie sa se incadreze in categoria IMM- urilor;
-Pentru asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii, prin lider;
-Contestatorul pierde o parte din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^ 1 din OUG 34/2006, daca depune o contestatie, care va fi respinsa de catre CNSC.Data la care se determina echivalenta leu / valuta, este cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA se constituie in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C., la Trezoreria Pascani iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA). Ofertantul va opta pentru una din cele doua modalitati de constituire si va mentiona acest lucru in cadrul propunerii tehnice. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare , ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere - Formularul 1 - Declaratie privind demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare - semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Nota 1: Acest formular trebuie prezentat de ofertant / ofertantiasociati prinliderul asocierii;
- In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la aliniatul de mai sus , ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal - Formularul A;Nota 2: Acest formular trebuie prezentat de ofertant / ofertantiasociait / tertul sustinator (dupa caz);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal - Formularul B;Nota 3 : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/ ofertanti asociati/ tertul sustinator (dupa caz), art. 181 lit. a), c^1) si d);
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Nota 4: a) Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003, privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;b) Se solicita certificate doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului;c) Cerintelereferitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite in conformitate cu prevederile Art. 9 din Ordinul 509 / 2011;
- Certificat de cazier fiscal al ofertantului;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie pe proprie raspundere - Formularul C;Nota 5: Acest formular trebuie prezentat de ofertant /ofertanti asociati / subcontractanti/ terti sustinatori (dupa caz);
- Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?(conf.Ordin 314/2010) - Declaratie pe proprie raspundere - completareFormularC1;Nota 6: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/ofertanti asociati (dupa caz);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 - Declaratie pe proprie raspundere - completare - Formular C2;Nota 7: Acest formular trebuie prezentat de ofertant / ofertanti asociati / subcontractanti /terti sustinatori (dupa caz);Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: 1.Ing.PANTAZI DUMITRU - primar2.Ing. AXINTE VASILE - viceprimar3.Ec. ZANET GICA - administrator public4.Ec. LABONTU ANGELICA - director economic5.Cons. Jr.ZUZAN MIRCEA- secretar UAT6.Ing. PERTU IULIAN -inspector de spec.Gospodarie Comunala7.Ing. SIMON CRISTINA - consilier Achizitii Publice8.Ing. PASCU LAURA - consilier Achizitii Publice9.Jr. COJOCARU IONUT LUCIAN - Consilier juridic10.Jr. SANDU PETRONELA-ALINA- Consilier juridic11.Ing.PRISECARU OVIDIU-CIPRIAN - Inspector - Urbanism, Amenajarea Teritoriului12.Ing. PAVEL MIRELA - RITA - Consilier - Programe Europene13.Ing. ANDREI MAGDALENA - Consilier - Programe Europene14.Ec. GRIGORAS ANA - Consilier -Buget, Financiar, Contabilitate15.Ing.BLASCU SORIN CLAUDIU - Consilier- Com. Intern de P.P.M.- Consilieri Locali: 16. ACSINTE DIANA-ELENA, 17. ALEXA PETRU-BOGDAN, 18. APOSTOL CARMEN-ELENA, 19. BALAU VASILE, 20. CRACIUN EMILIAN, 21. DANU ION, 22.ENEA NECULAI, 23.HALDAN VASILE, 24.IONESCU DRAGOS, 25. IONITA IOAN, 26.MIHUT BENONE, 27. NEDELCU GABRIELA, 28.NICHIFOR DORIN, 29. PINTILIE MARIUS-NICOLAE, 30.PLESCA VASILE, 31. RACILA FLORIN, 32. TOMA ANDREI CODRIN, 33.VOINEA STEFAN ;NOTA 8: In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatiade a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare din cadrulcapitoluluiIII.2.1.a)Situatia personala a candidatului sau ofertantului. - Persoanele juridice romane vor prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, care se va prezentain original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Obiectul al contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe locul I , inainte de aprobarea raportului procedurii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau in copie legalizata.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, are obligatiade a prezenta Certificat constatator emis de ONRC- In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic- Autorizare ANRE aferenta lucrarilor de relocare conducta de GN , L = 23 m. , conform Ord. nr. 89/ 2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale , cu modificarile si completarile ulterioare- Autorizare ANRE aferenta lucrarilor de executie de instalatii electrice de iluminat ? Obiect 2.SCARI SI ESPLANADA, conform ORDIN nr. 90 /2009 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergeticNota: Cerinta ?Autorizare ANRE? se considera a fi indeplinita in conformitate cu prevederile Art. 7 din Ordinul 509 / 2011, aliniatul (1) si (2);(1) In cazul in care se impune, la criteriul de calificare "capacitatea de exercitare a activitatii profesionale", ATESTATE/AUTORIZARI...... ale Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), ....... etc. pentru entitati juridice, in cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva;(2) Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila;NOTA: Conform Anexei 2 din Ordinul 509/2011, in cazul in care subcontractantul detine atestatul /autorizarea solicitata, cerinta este indeplinita daca ofertantul are in obiectul de activitate executia lucrarilor pentru care este obligatorie autorizatia/atestatul si dacasubcontractantul executa in totalitate lucrarile, pentru care se solicita atestatul /autorizarea.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani;, Cerinta minima: Valoarea cifrei medii de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 anitrebuie sa fie cel putin 25.000.000 lei;
-IMM -urile beneficiaza de reducere de 50% din cuantumul mediei cifrei de afaceri globale;, INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA PENTRU OFERTANT, conform art. 186 din OUG 34/2006 si art.11^1 din HG 925/2006(1)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(2)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Nota : Persoana/persoanele ce asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la ART. 186 alin. (2). din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: a) Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, perioada fiind raportata la data limita de depunere a ofertelor;Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere - Formularul E, insotit de lista anexa la Formularul E;b) Prezentarea unor certificari de buna executie pentru minim una - maxim 3 (trei) lucrari de reabilitare strazi si pietonal din lista anexa la Formularul E, a caror valoare cumulata este de minim 13.000.000 lei fara TVA.Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se va prezenta: Formularul H privind experienta similara insotit de certificari de buna executieprin care sa se confirme executarea lucrarilor pana la concurenta valorii impuse;NOTA: 1.Cerintase considera a fi indeplinita in conformitate cu prevederile Art. 14din Ordinul 509 / 2011;Prin formulele ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? si ?contract de lucrari finalizat? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de P.V. de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de P.V. la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de P.V. de receptie finala.2. In conformitate cu prevederile Anexei nr.1, din Ordinul 509 / 2011, precizam: ?In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada?, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Se va prezenta Formularul F, insotit de lista anexa;Declaratia trebuie sa cuprinda echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile necesare executarii lucrarilor care fac obiectul contractului, in corelatie cu Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor - C8 si cu Lista consumurilor privind transporturile aferente propunerii tehnice ? C9;Pe parcursul evaluarii ofertelor autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita documente care atesta detinerea dotarilor necesare indeplinirii contractului;In cazul unei asocieri se vor lua in considerare dotarile si echipamentele tehnice ale tuturor ofertantilor parteneri asociati. In acest caz, declaratia privind utilajele, trebuie completata de catre liderul de asociere si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati;, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Se va prezenta Formularul G;, Declaratie privind informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;Se va prezenta Formular G2;In cazul unei asocieri ofertantii vor prezenta in mod obligatoriu lista comuna cu personalul de conducere si cu persoanele responsabile pentru executia lucrarilor, cu nominalizarea expresa a pozitiei pe care o ocupa fiecare si firma de la care provin., Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru indeplinirea contractului de lucrari dispune de cel putin urmatorul personal: 1. Coordonator de lucrari: - absolvent de studii superioare, in domeniul constructiilor cu diploma de licenta sau echivalenta;Se va prezenta: CV - Formular G1 ? in original;Copii ale diplomelor de studii care sa dovedeasca indeplinirea cerintelor specifice solicitate;Declaratia de disponibilitate , iar la semnarea contractului de lucrari se va prezenta copie dupa contractul de munca, forma de colaborare, etc., 2. Sef santier - absolvent de studii superioare, in specialitatea drumuri si poduricu diploma de licenta sau echivalenta;
- experienta specifica: implicareaintr-un proiect /contract in calitate de sef santier;Se va prezenta: CV - Formular G1 - in original, din care sa rezulte ocuparea functiei solicitate in cadrul a cel putin un proiect /contract pentru care se vamentiona denumire /numar, data, obiect, partile contractante;Copii ale diplomelor de studii care sa dovedeasca indeplinirea cerintelor specifice solicitate .Declaratia de disponibilitate , iar la semnarea contractului de lucrari se va prezenta copie dupa contractul de munca, forma de colaborare, etc., 3. Responsabil tehnic cu executia.Domeniul II ? Constructii rutiere;Se va prezenta: CV - Formular G1 - in original;Copii ale certificatelor profesionale care sa dovedeasca indeplinirea cerintelor specifice solicitate;Declaratia de disponibilitate iar la semnarea contractului de lucrari se va prezenta copie dupa contractul de munca, forma de colaborare, etc., 4. Responsabil cu controlul calitatii ? CQ;Se va prezenta: Decizie de numire in functie;Declaratia de disponibilitate iar la semnarea contractului de lucrari se va prezenta copie dupa contractul de munca, forma de colaborare, etc., INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA CAPACITATII TEHNICE SI / SAU PROFESIONALA PENTRU OFERTANT conform art. 190 din OUG 34/2006 si art.11^1 din HG 925/2006;(1)Capacitatea tehnica si / sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Nota : Persoana/persoanele ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). si art .69^1 din OUG 34/2006;Se va prezenta: Formular 4 - Angajament ferm privind sustinerea tehnica si/sau profesionala, insotit de Formular 4.1 ? privind lista de utilaje, si/sau Formular 4.2. ? privind lista de personalsi/sau Formular 4.3 ? Angajament ferm privind sustinerea tehnica?experienta similara, insotit de formular 4.4 ?privind lucrarile similare.Formular A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006);Formular B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 -numai litera a), c^ 1) si d);Formularul C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Formular C2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006;, INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA;Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va prezenta: Formularul P -Acord de asociere;Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si / sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la art. 190 din OUG 34/2006, alin. (2)., INFORMATII PRIVIND PARTEA DIN CONTRACT PE CARE OPERATORUL ECONOMIC ARE EVENTUAL, INTENTIA SA O SUBCONTRACTEZE;Nominalizarea subcontractantilor si specializarea acestora ? daca este cazul.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 188 alin (3) litera g)din OUG 34/2006. din care sa reiasa clar partea pe caredoreste sa o subcontracteze.Se va prezenta: Formular I ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializareaacestora;Formular I* - Model acord de subcontractare;Pentru subcontractantii nominalizati se vor prezenta : Formular C; Formular C2;NOTA: La incheierea contractului , ofertantul castigator va, prezenta contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Implementarea si certificarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent.Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit pentru certificare a fost finalizat si din acesta reiese ca se acorda certificarea.- Conform prevederilor Anexei 2, din Ordinul 509/2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitatse va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta, nu se considera a fi indeplinita daca certificarea apartine unui tert sustinator sau unui subcontractant;, Implementarea si certificareaSistemului de Management al Mediului in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent.Se accepta ofertanti care dovedesc ca raportul de audit pentru certificare a fost finalizat si din acesta reiese ca se acorda certificarea.Conform prevederilor Anexei 2, din Ordinul 509/2011, in cazul unei asocieri, documentul solicitatse va depune individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.- Cerinta, nu se considera a fi indeplinita daca certificarea apartine unui tert sustinator sau unui subcontractant;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer