Achizitie publica - Lucrari de reabilitare instalatii de incalzire la Garaj (strada Paris nr.11) si cladire sediu Sucursala de transport Bucurestii Noi
Detaliu pentru invitatia numarul 331365
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331365/10.07.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare instalatii de incalzire la Garaj (strada Paris nr.11) si cladire sediu Sucursala de transport Bucurestii Noi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd. Aviatorilor, nr.14, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon: +4 0213140686, fax: +4 0213119756
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bd. Aviatorilor, nr.14, sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare instalatii de incalzire la Garaj (strada Paris nr.11) si cladire sediu Sucursala de transport Bucurestii Noi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare instalatii de incalzire la Garaj (strada Paris nr.11) si cladire sediu Sucursala de transport Bucurestii Noi (bd. Aviatorilor nr.14)
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ? 60 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conf. cu HG nr. 925/2006, art 86, 87. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a ontractului, urmatoarea suma de 3000 lei, conform art. 278 1*) alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006. Date pentru constituirea garantiei de participare: In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara se va completa ? formularul nr.13.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractantea unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; contul STBNin care se poate vira garantia de participare este RO98INGB0001008171128910 deschis la INGBANKsucursala Metropolis, CUI: 15262352
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie este de 2% din valoarea contractului fara TVA, conf. Formular nr.14 - Garantia de buna ex.ecutie se va const. conf. art.90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formularul nr.1 (ce va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul);b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formularul nr.1A;c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura, formularul nr.2;d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, formularul nr.1C (va face referire si la subcontractanti si la tertul sustinator, daca este cazul);Lista personalului din cadrul R.A.A.P.P.S.-S.T.B.N., cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Gabriel MIHALACHE ? DIRECTOR, Vasile SIMIONESCU ? DIRECTOR ECONOMIC, Ecaterina TANASESCU ? Consilier Juridic; Ioana PANCIU ? Resp. cu atrib. contract;e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, formularul nr.1B;f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele;g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Certificatele se prezinta in original sau copie conform cu originalul.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care contine ultimele modificari, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala). Certificatul se va prezenta in original sau copie conforma cu originalul.b) Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor (daca este cazul).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.c) Autorizari specifice (autorizatie ISCIR a operatorului economic pentru automatizare centrale termice)- copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraDeclararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani: 2009, 2010, 2011.Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 600000 lei. Pentru conversia in lei, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru anul respectiv.a) Bilantul contabil la 31.12.2009, 2010, 2011.b) Completare formular nr.3., Dovada ca disp. de fond. neces. derul. contr. La semn. contr., ofertantul va prez. o decl. pe propr. rasp. cf. careia confirma faptul ca detine sau va avea acces la resurse reale, negrev. de datorii, lichiditati, linii de credit confirm. de banci, decl. banc. sau orice alta dovada pentru realiz. cash-flowlui de exec. a lucr.de Reabilitare instalatii de incalzire la Garaj si cladire sediu STBN in conf. cu caietul de sarcini, in val. de 300.000 lei fara TVA, pentru o per. de 90 de zile. Aut. contr., inainte de semnarea contr., va solicita ofertantului sa prezinte declaratii bancare sau orice alte dovezi prezentate in orig. (extras de cont daca finantarea este din surse proprii sau angajament ferm al finantatorului in cazul in care acesta apel. la alte surse de finant.) prin care se certifica faptul ca resp. resurse financiare sunt disponibile, negrevate de datorii precum si accesul ofertantului la aceste resurse este imediat, cond. doar de semn. contr.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea fiselor de experienta similara pentru contracte de executie lucrari.Cerinta minima: Prezentarea a minim 1 sau maxim 3 contracte similare executate in ultimii 5 ani.Fisele de experienta similara vor fi insotite de copii dupa elemente relevante ale contractelor (denumirea contractului, denumirea partilor, valoare, durata), procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Documente de confirmare: a) Completare formular nr.4: Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani;b) Completare formular nr.5: Fisa de experienta similara., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Completare formular nr.6. Prezentare CV-uri pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului: curriculum vitae pentru personalul cheie implicat in executia lucrarilor, Personal de special neces pt ind ct: 1 manag gen de proi in dom energ, cu exp de min 3 ani in ing si care a coord min un proi simil;1 resp tehn de spec, resp cu suprav lucr la instal sub pres clasice (RTS), cu implic in ac calit in cel put un proi simil.Op ec tr sa faca dov ca det operator respons cu suprav si verif tehn a instal ? RSVTI. (copie legaliz cf cu orig) si Coordonator in mat de sanat si secur in munca cf HG 300/2006 art.45.Of va prez in copie certif pt conf cu orig urm doc: - ct de prest serv inch intre of si pers resp, ori alte doc relev, ast incat sa rez indepl cer priv profilul/exper specialistilor propusi sau acordul pers prop pt derul ct;
- dipl de studii priv specializ pers (stud, preg profes, calif si atestarea prof) in caz ing/subing;
- autoriz/certif de atest profes/legitim afer (valab. la data lim de dep. a of), sau in lipsa ac, deciz de numire pt poz resp si doc de specializ in baza car s-a real numirea (pt ac poz unde nu ex reglem in vig), Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi sau acordul personalului propus pentru derularea contractului;
- diplome de studii privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala) in cazul inginerilor/subinginerilor;
- autorizatii/certificate de atestare profesionala/legitimatiile aferente (valabile la data limita de dep. a ofertelor), sau in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare), Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Completare formular nr.7, Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii ocupationale. Standarde de asigurare a calitatii. Certificatul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari constructii). (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate la datadepunerii ofertelor., Standarde de asigurare a protectiei mediului. Certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract (lucrari constructii).(In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii.)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, online, in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 09:17