Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari de reabilitare instalatii electrice,sanitare si termice la centrul de plasament "Traian"


Detaliu pentru invitatia numarul 320210
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Constanta
Numar invitatie: 320210/14.02.2012
Denumire contract: lucrari de reabilitare instalatii electrice, sanitare si termice la centrul de plasament "Traian"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului ConstantaCod fiscal: 16762887, Adresa: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Telefon: 0241480851, Fax: 0241694137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, telefon: +40 0241480851, fax: +40 0241694137, persoana de contact: secretariatul institutiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr. 22, Jud. Constanta. Mun.Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900665, etaj III, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari de reabilitare instalatii electrice, sanitare si termice la centrul de plasament "Traian"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta executia de lucrari de reabilitare instalatii electrice, sanitare si termicesi furnizare si instalare de ascensor, pentru Centrul de Plasament "Traian" Constanta.
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 024, 194 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 20.000lei, valab: 90zile de la depunerea ofertei, constit: 1)prin virament bancar in contul nr. RO81TREZ2315006XXX005424 deschis la Trez Mun Cta, sau 2)instrum de garantare emis de o soc bancara / de o soc de asigurari. Daca CNSC respinge contestatia inaint de ofertant ca nefondata, autorit contr va retine contestatarului, din garant de particip suma de 4.804, 19 lei, aplicandu-se prev art.278^1 din OUGnr 34/2006.
Garantie de buna executie
10% din val contr fara TVA, constit prin instrum de garant emis de o soc bancara sau de o soc de asig, sau prin ret.succes.din sumele dat.pt fact.part.In cz constit.garan.de buna exec prin ret.succes din sit.de plata, ac.se va constit dupa cum urm: contractantul are oblig.de a desch.un cont la disp.aut contrac, la Trez.Statului din cadrul org.fiscal competent.Suma init.care se depune sa nu fie mai mica de 0, 5% din pret.contr.Returnarea garantiei de buna exec se va face cf prev art.92 alin. (4) din HG nr 925/2006 astfel: - 70% din val in term de 14 zile de la incheierea proc-verbal de receptie la terminarea lucr, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- restul de 30% din val garantiei, la expir per de garantare a lucr executate, pe bzproc-vb de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl pv eligibilitatea, Decl pv neincadr in prev art. 181 din OUG nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de ANAF - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social. Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, Dovada achitarii taxelor se va face prin prez formul tip emise de organismele competente pv indepl obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii de plata restante la data de 25 ale lunii anterioare lunii in care se deruleazaprocedura;Cerintele pv.oblig.de plata sunt consid.ca fiind indepl.in mas.in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Certif de particip la procedura cu oferta independenta, Decl pv neincadrarea in prev art. 69ยน din OUG 34/2006, Pers care detin functii de decizie in cadrul aut contrac sunt: Dir Gen - Dinica Petre; Dir Gen Adj Economic- Paula Caruntu; Dir Gen Adj Stefan Tudose; Director Gen. Adj. Mihaela Ristea; Sef Birou Achizitii Publice- Ciprian Calut, Sef Serv Contabilitate- Zoica Stamule. Declaratiava fi completata de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica(Formularului 7) Certif constatator emis de ORC, Atestat elib de ANRE; Inainte de transm comunic, op.ec. a carui ofertaurm. a fi decl. castigatoare va prez certif constat. -ORC in orig sau copie legalizata pentru conformit. docum depus in oferta
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pentru :2008, 2009, 2010 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim de 2, 000, 000 lei.Operator economic care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004: reducerea cu 50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Informatii privind situatia economico-financiara pentru anii: 2008, 2009, 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare cu ob achizitieiexecutate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulate sa fie de min.1.000.000 lei fara TVA., Informatii privind echipamentele tehniceOfertantul(operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, echipamentele tehnice necesare pentru realizarea obiectului contractului, in oricare din formele: proprietate /chirie /leasing, altele., Informatii privind personalul tehnic de specialitate de care poatedispuneofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant: ? Responsabil contract/Sef de santier /coordonator lucrare, cu experienta profesionala in constructii civile sidovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? Responsabil tehnic cu executia, atestat de MDRT conf. Ord. MLPTL 777/2003 in domeniile specifice obiectului contractului? Responsabil cu controlul calitatii cu experienta specifica obiectuluicontractului? ResponsabilS.S.M., care va fi respons cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, a protocolului pv asig mas de securitate, sanatate, sit de urgenta si protectie a mediului, cf legislatiei in vig., acreditat CNFPA, /orice alte dovezi ce demonstreaza calificarea profesionala;? Exec autoriz ptlucr electr atestat ANRE., Informatii privind subcontractantii si specializarea acestora Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului., Standarde de asigurare a managementului de mediu Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management de mediu sau echivalent, pentru activitatile specifice obiectului contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2012 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer