Achizitie publica - Lucrari de reabilitare la obiectivul "Centrul Tehnologic de Inovare si de Afaceri in municipiul Satu Mare"
Detaliu pentru invitatia numarul 343044
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343044/22.02.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare la obiectivul"Centrul Tehnologic de Inovare si de Afaceri in municipiul Satu Mare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261 807517, Fax: 0261 710760, 0261 807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Romania, cod postal: 440026, telefon: +40 261807564/ +40 0261807565/ +40 0261807517, fax: +40 0261807510, persoana de contact: Lenghel Adriana, Criste Florin, Manoliu Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Registratura (cam. 11), P-ta 25 Octombrie nr. 1, mun. Satu Mare, cod postal 440026, jud. Satu Mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare la obiectivul"Centrul Tehnologic de Inovare si de Afaceri in municipiul Satu Mare"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea cladirii va cuprinde o serie de lucrari privind: consolidarea zidariei, realizare mansarda, refacere acoperis tip sarpanta din lemn, refacere tencuieli interioare, refacere pardoseala, realizarea de tamplarii exterioare din lemn stratificat cu geam termopan, iar cele interioare din lemn obisnuit, refacere finisaj exterior, realizarea incalzirii centrale proprii, instalatii sanitare pe sexe, instalatii electrice interioare , instalatii de alarmare si detectie incendii, instalatii de supraveghere camere video si sistem de control acces, inclusiv pentru retele de calculatoare, telefonie, internet, etc., se vor realiza utilitati: racord apa, canal, curent electric la retele edilitare existente in zona. (Se refac bransamentele care au existat), se vor realiza amenajari exterioare, trotuare, zone verzi, sistematizare verticala, parcare cu 20 de locuri.Valoareaachizitiei estimativ fara TVA in conformitate cu prevederile art. 29 alin. (2^1) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata: 2.417.577, 41 lei, echivalent a 548.128, 92euro (curs BNR din data de 07.02.2013; 1 euro = 4, 4106 lei) din care: - 2.191.527, 41 lei fara TVA reprezinta valoarea aferenta listelor de cantitati de lucrari date de catre proiectant si publicate in cadrul documentatiei de atribuire, - 226.050 lei fara TVA reprezinta valoarea corespunzatoare procentului de 10, 3646 % de diverse si neprevazute, dat de catre proiectant in Devizul General.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 417, 577.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum g.p. 42.000 lei.Data la care se va face echiv. g.p. din lei in alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Banca al carei curs va fi luat in considerare este BNR. 2.Cf.art.85, lit b)din HG925/2006, per. de valab.a g. p.va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, adica de 120 zile, de la data limita de dep. a ofert. indicata in invitatia de particip public. in SEAP pt. prez. procedura.3.Cf art.86, alin.(1), din HG 925/2006 actualiz, g.p. se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare.Instrument. de garantare vor fiemise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu coresp in Romania, ori de o societate deasigurari. Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prez. in original, -sa contina in clar denum. autorit. contractante in fav. careia s-a constituit, -sa faca referire expresa la proced organizata de autorit contractanta, -sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in doc de atrib., -sa aiba inscrisa valab. pt care a fost constituit, care trebuie sa coresp cu cea inscrisa in docum., -sa prevada mod de executare a platii g. p., respectiv, conditionat sau neconditionat.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul pt. g.p.al Mun SM este: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trez Satu Mare, iar codul CUI: 4038806.Cf art.86, alin.(6), din HG925/2006 g.p. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pt. deschid. ofert. indicate in invit.de particip publicat in SEAP.4.Retinerea g.p.se va face in conform cu prev. legale in domen. achizit. publice. Cuantumul g.p.care se va retine in cond prev. la 278^1 din OUG 34/2006 este cf prev. art. 278^1, alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006 actualiz.5.In caz incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor benef de prev.art.16 alin.(2)din Leg.346/2004 actualiz si vor prez declaratia potriv. Anexei 1 la Leg.346/2004 actualiz.
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.2) Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin.(1) si alin.(3) din HG 925/2006.In cazul incadrarii in categ.IMM, ofertantii vor beneficia de prev.art.16 alin.(2)din Lg.346/2004actualiz si vor prezenta declaratia potriv. Anexei 1 din. Lg.346/2004 actualiz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Formularului 1 din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cuoferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic careface parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.2) Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.3) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B ? pentru ofertant/ofertant asociat si respectiv daca e cazul conform Formularului 12B^1 ? pentru tert sustinator, potrivit modelelor formularelor din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d). din OUG 34/2006.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire).Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.5) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7) Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 (conform Formularului D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003 va fi prezentata in original in conformitate cuprevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Dr. Coica Costel Dorel; Viceprimari: Papici Marcela Anamaria, Roca Radu Tiberiu; Consilieri locali: Albu Adrian, Ardelean Ioan, Ardelean Octavian Iulian, Bancea Valeriu Petru, Butka Gergely Norbert, Fanea Dumitru, Fogel Vasile, Iura Florin Horatiu, Leitner Istvan Attila, Kiss Iosif, Lang Ladislau, Magyar Lorand Balint, Marchis Florica Marcela, Masculic Csaba, Nits Janos, Pop Ioan, Ratiu Cosmin Constantin, Rogoz Manuela Bianca, Roman Radu Adrian, Szocs Peter Levente, Suta Nicolae Francisc; Secretar- Suciu Mariana, Dir.Economic ? Ursu Lucica; Sef Serviciul Juridic Contencios Arhiva- Racolta Mihaela , CFP ? Ratiu Anca Amalia; Sef Birou Achizitii Publice ?Manoliu Mihaela Cristina; Manager de proiect ? Lenghel Adriana Elena; Responsabil tehnic Criste Florin Calin; Comisia de evaluare(inclusiv membrii de rezerva): Consilier Biroul proiecte cu finantare internationala? Lenghel Adriana, Consilier Biroul proiecte cu finantare internationala-Criste Florin Calin, Consilier Biroul proiecte cu finantare internationala-Horotan Vasile Daniel, Sef Birou Achizitii Publice?Manoliu Mihaela Cristina, Consilier Biroul achizitii publice Biris Gavril Florin, Consilier Biroul achizitii publice-Negru Angelica, Consilier Biroul achizitii publice-Luca Ioan, Sef Birou dsciplina in constructii-Bota Rodica, Consilier Biroul proiecte cu finantare internationala-Bud Gheorghe Florin.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna, toate documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de fiecare dintre ofertantii asociati. 1.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, avand inscrise ca domenii de activitate cele cu codul CAEN corespondent pentru activitatile ce fac obiectul contractului, certificat care sa ateste ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Informatiile precizate in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca asociatii au ca domenii de activitate cele cu codul corespunzator pentru partea din contract pe care o realizeaza. Tertul nu poate sustine un operator economic ofertant cu codul sau CAEN, din considerentul ca un cod CAEN ii apartine in nume propriu.Nota: Autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat in cadrul ofertei documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).-Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.2.Certificatul de atestare/autorizatie pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile.Ca document se solicitacertificatul de atestare/autorizatie pentru executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine Certificatul de atestare/autorizatie solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata. Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteazaexecutarea lucrarilorde ignifugare, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat certificatul de atestare/autorizatia, caz in care se va prezenta certificatul de atestare/autorizatie, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor, precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.Acte normative care impun obligatia prezentarii certificatului de atestare/autorizatiei: Legea nr.307/2006 actualizata privind apararea impotriva incendiilor, Ordinul MAI nr. 87/2010 privind METODOLOGIA de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor.3.Certificatul de atestare/autorizatie pentru instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita ca operatorul economic care va executa lucrarea sa fie persoana juridica atestata/autorizata pentru instalarea si intretinerea sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, in conformitate cu Legea nr.307/2006 actualizata privind apararea impotriva incendiilor si potrivit art. 1, art. 2 din Ordinul nr. 87/2010 al Ministerului Administratiei si Internelor, respectiv art. 1, alin. (2), lit. b) al Anexei privind METODOLOGIA de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor dinOrdinul nr. 87/2010 al Ministerului Administratiei si Internelor. Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine atestarea/autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteazaexecutarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat atestarea/autorizarea , caz in care se va prezenta acestatestat/autorizatie, in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.4.Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, pentru instalarea si montarea sistemelor de supraveghere video, respectiv control acces, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita ca operatorul economic care va executa lucrarea sa fie persoana juridica licentiata pentru instalarea si montarea sistemelor de supraveghere video, respectiv control acces, in conformitate cu prevederile art. 28 alineatul 5 si art. 34 alineatul 1 din Legea nr. 333/2003 , modificata prin Legeanr. 40/2010 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine licenta solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteazaexecutarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor de supraveghere video, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat licenta, caz in care se va prezenta licenta, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.5.Atestat ANRE de tipB pentru executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV in copie lizibila conform cu originalul., valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita aceasta cerinta conform art. 2 din Anexa Ordinului ANRE nr. 24/2007 privind Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic, care prevede ca operatorii economici care desfasoara activitati de proiectare si executare de instalatii electrice racordate la Sistemul Electroenergetic National trebuie sa detina atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei. Intrucat lucrarile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit sunt de executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane cu tensiune de 0, 4 atestatul solicitat este de tip B, potrivit art. 12 lit. a) al aceluiasi Ordin ANRE nr. 24/2007.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine atestatul solicitat si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteazaexecutarea lucrarilor electrice, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat atestatul, caz in care se va prezenta atestatul acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.6.Autorizatie tip EDI pentru executarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita aceasta cerinta conform art. 2, alin. (2) din Anexa 2 a Ordinului ANRE nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor, care prevede ca Obiectivele/sistemele din domeniul gazelor naturale sunt proiectate, executate si exploatate numai de operatori economici autorizati de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energie . Intrucat lucrarile care fac obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit sunt de executie, verificare si revizie a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bar, autorizatia solicitata este de tip EDI potrivit Ordinului ANRE nr. 89/2009.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteazaexecutarea lucrarilor de gaz, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta autorizatia acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.7.Autorizatie pentru instalare si punere in functiune pentru aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale mai mici sau egal cu 400 kW conform normativ PTA1-2010 , in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Actele normative in baza carora se solicita aceasta cerinta sunt: Ordinul MECMA nr. 1007/2010 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT A1-2010 "Aparate de incalzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale = 400 kW", PT C2-2010 "Arzatoare cu combustibili gazosi si lichizi" si PT C11-2010 "Sisteme de automatizare aferente centralelor termice si instalatii de ardere aferente cazanelor".Ordinul 2154/2009 ME pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente".Legea nr. 64 din 21 martie 2008 (*republicata*)privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata.Cerinta se considera indeplinita si in cazul in care ofertantul subcontracteaza instalarea si punerea in functiune a cazanelor, dar numai cu conditia ca subcontractantul sa execute integral partea din contract pentru care s-a solicitat autorizatia, caz in care se va prezenta autorizatia acestuia, in copie lizibila conform cu originalul, valabila la data limita de depunere a ofertelor precum si acordul de subcontractare din care sa rezulte ca subcontractantul va executa integral aceasta parte din contract.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.RESURSE UMANE- cerinta 1: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.In acest sens se va prezenta "Formularul 12I" (conform Formularului 12I din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Formularul 12I va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art. 5, alin. (3), din Ordinul 509/2011., 2.RESURSE UMANE - cerinta 2: Nivel minim necesar: Ofertantul va asigura un responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile (I)Pentru responsabilul tehnic cu executia se vor prezenta urmatoarele: Atestatul pentru responsabilul tehnic cu executia in domeneniul constructii civile (I) si Legitimatia cu viza aflata in perioada de valabilitate la data depunerii ofertelor, in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Anexat acestora se vor mai prezenta: , continuare 1In situatia in care responsabilul tehnic cu executia este angajatul ofertantului, ofertantul va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca acesta este angajatul sau., continuare 2In cazul in care pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantul este sustinut de o alta persoana (tert sustinator), potrivit art.190 din OUG 34/2006 actualizata si conform art 11^1 alin (1), (2) si (3) din HG nr. 925/2006 actualizata, ofertantul are obligatia de a prezenta angajament ferm conform Anexa nr. 20 si 22 din documentatia de atribuire, ()incheiat in forma autentica (la notar) cu acea persoana, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele profesionale pentru indeplinirea cerintei solicitate, prezentand totodata si Formularele 12A, 12B^1 si D , pentru acesata persoana.Anexa 20, Anexa 22, cat si Formularele 12A, 12B^1 si D vor fi" prezentate in original conform prevederilor art.5, alin.(3), din Ordinul 509/2011., continuare 3: Cerinta este indeplinita si daca ofertantul prezinta in copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul? un contract de prestari servicii/colaborare(sau alt tip de contract), valabil la data limita de depunere a ofertelorindicata in invitatia de participare, pentru servicii de Responsabil tehnic cuexecutia pe domeniul solicitat., continuare 4: Cerinta este indeplinita si daca ofertantul prezinta un angajament departicipare, conform art. 188, alin. (3), lit. b) din OUG34/ 2006 actualizata, pentru asigurarea de servicii de Responsabil tehnic cu executia pe domeniulsolicitat. ?Angajamentul de participare? se va prezenta potrivit Formularului 2din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire., continuare 4: Pentru oferta comuna-depusa demai multi op.ec., cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare aresurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pt.toti operatorii economicisemnatari ai acordului de asociere), 3.Se solicita prezentarea de informatii privind subcontractantii, referitor la partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora, acordul de subcontractare a acestuia/acestora.In acest sens se va prezenta Declaratia potrivitFormularului 12G din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Pentru subcontractant/subcontractanti se vor mai prezenta: Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/ 2003(conform Formularului D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire) si acordul de subcontractare.Formularele 12G, D si acordul de subcontractare vor fi prezentate in original in conformitate cu prevederilor art.5, alin. (3), din Ordinul 509/2011., 4.Informatii privind asocierea(daca e cazul)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante la data semnarii contractului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere prezentat in original, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Acordul de asociere va indica obligatoriu partile, respectiv categoriile de lucraricare urmeaza a fi executate de fiecare dintre asociati in parte.Acordul de asociere se va prezenta in original in conformitate cu prevederile art.5, alin.(3), din Ordinul 509/2011. Respectarea standardelor de asigurare a calitatii - In vederea demonstrarii asigurarii calitatii lucrarilor si potrivit art.191 din OUG 34/2006, se solicita prezentarea certificarii ISO 9001:2008 sau echivalent, in domeniul care face obiectul contractului de achizitie publica.Se va prezenta documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, care sa dovedeasca ca ofertantul are implementat sistemul ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul care face obiectul contractului de achizitie publica.In cazul depunerii unei oferte comune cerinta privind Standardul de asigurare a calitatiitrebuie sa fie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentrupartea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2013 14:48