Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare, modernizare, amenajare si dotare


Detaliu pentru invitatia numarul 321200
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4
Numar invitatie: 321200/05.03.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare, modernizare, amenajare si dotare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4Cod fiscal: 17226151, Adresa: SOS. OLTENITEI, 252-254, BL. 151, PARTER, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0372715100, Fax: 0372713885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sld. Enache Ion nr. 1A, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 042082, telefon: +40 0372715100, fax: +40 0372713885, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Sld. Enache Ion nr. 1A, sector 4, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare, modernizare, amenajare si dotare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare, modernizare, amenajare si dotare a obiectivelor: Dumbrava Minunata, scufita Rosie, Micii Magiceni, Robin Hood, Eu si Prietenii Mei si Sf. Vasile
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 854, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 157.096, 77 lei iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile. Modul de constituire a garantiei de de participare: ordin de plata in contul RO68TREZ7045006XXX003492, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original, Scrisoare de Garantie Bancara, Fila CEC.In conformitate cu art.278^1 alin. 1 lit. c autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondate catre CNSC) din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8345, 48 lei ? constituita astfel: 7980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4200001 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a lucrarii este de minimum 36 luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor in cuantumul de 5% din valoareafara TVA a contractului, se constituie printr-ul instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale (HG 1045/2011). In acestcaz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschisnu trebuie sa fie mai micade 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 12A - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- formular nr. 4CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract Formular B.In cazul ofertei comune fiecare asociat vor prezenta documentele mai sus precizate.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original sau copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul.Autoritatea isi rezerva dreptul, cf. art. 11 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii.Lista persoanelor care detin funcii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire: 1. Mircea Horatiu Nicolaidis - Director general2. Cristi Mititelu - Sef Serviciu Achizitii3. Negoita luminita - Director economic4. Dodu Mihailescu Nicolai - Diriginte santier5. Stela Popescu - Referent Achizitii6. Florentina Niculescu - Referent de specialitate Serv. Achizitii7. Corbuleanu Mihail - Sef. Centru Servicii Auxiliare1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantulnu are datorii catre Bugetul general consolidat.b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul localin conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentatein original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Din certificatele prezentate Ofertantul/Ofertantii trebuie sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentrupersoane juridiceromane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care le includ si pe cele ce fac obiectulprezentei achizitii in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(pt. copia cf cu originalul AC va cere castigatorului confruntarea cu originalul).Pentru persoane fizice romane2.Fotocopie a documentului care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduri.Fotocopia trebuie certificata de ofertant, semnata si stampilataPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectulprezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereDeclaratie pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereoriginal cerinta cf caiet de sarcini, Bilant contabilSe va prezenta ultimul bilant contabil (decembrie 2010), vizat si inregistrat de organele competente., Informatii privind cifra de afaceri completarea fisei de informatii generaleSe impune ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, sa fie mai mare de 15.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandare/recomandariSe solicita prezentarea a minim o recomandare pentru lucrari similare vizata de beneficiar., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa dispuna de: - un sef de santier;
- un responsabil tehnic cu executia lucrarilor care urmeaza a fi executate atestat ISC; se va prezenta copialegitimatiei vizata la zi;
- un responsabil cu controlul tehnic de calitate- un coordonator lucrari de instalatii sanitare si instalatii de gaze naturale (instalator autorizat gaze, calificare I D se va prezenta copia autorizatiei);
- un coordonator lucrari de instalatii electrice (cu diploma de absolvire a unei facultati cu profil electric) ;Declaratie de disponibilitatedocumente solicitate conform caietului de sarcini, atestate, autorizari si avizari pentru a putea duce la indeplinire contractulAtestate, autorizari si avizari obligatorii care se vor prezenta : - Ofertantii trebuie sa prezinte copii dupa AUTORIZATIEemisa de ANRE pentru sisteme de distributie gaze naturale ;
- Ofertantii trebuie sa prezinte copii dupa AVIZUL DE MONTATORemis de Biroul Roman de Metrologie Legala pentru monataj contoare de energie termica;
- copiile diplomelor care atesta specializarea vor fi semnate si stampilate de ofertant cu mentiunea conform cu originalul.documente solicitate conform caietului de sarcini, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe solicita indeplinirea, in ultimii 5 ani a unuia sau a mai multor contracte de lucrari similare a caror valoare cumulate sa fie cel putinde7.459.677, 42 lei, fara TVA.(numarul de ani solicitati in vederea demonstarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor).Lucrarile invocate de ofertant ca experienta similara trebuie sa cuprinda toate categoriile de lucrari cuprinse in obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta copia contractului, copii ale proceselor verbale de receptie a lucrarilor, recomandari din partea beneficiarului., Informatii privind subcontractantii/asociatiiInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In acest sens se va intocmi o lista care va preciza partea din contract care se intentioneaza a fi subcontractanta.In cazul ofertei comune se va prezenta ca document de calificare un acord de asociere scris si semnat de parti.Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare.Se solicita completarea Formularului nr. 7 - Acordul de asociere.In acordul de asociere va fi desemnat asociatul ofertant care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu achizitorul . Standardele de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, Standardele de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: pentru pretul cel mai mic fie el p min se acorda 50 puncte pentru pretul imediat mai mare fie el pxse acorda p= 50×[pmin/ px], puncte
Perioada de executie de la data primirii ordinului de incepere al lucrarii
50
Descriere: Punctajul pentru perioada de executie pentru : pentru perioada cea mai micafie ea t min, se acorda 50 puncte pentru perioada mai mare, fie ea txse acorda g =50x[tmin/tx], puncte (perioada de executie mai mica de 2 luni nu va fi punctata)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer