Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare, modernizare, amenajare si dotare MM


Detaliu pentru invitatia numarul 322834
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4
Numar invitatie: 322834/26.03.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare, modernizare, amenajare si dotare MM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4Cod fiscal: 17226151, Adresa: SOS. OLTENITEI, 252-254, BL. 151, PARTER, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0372715100, Fax: 0372713885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sld. Enache Ion nr. 1A, sector 4, bucuresti, Romania, cod postal: 042082, telefon: +40 0372715100, fax: +40 0372713885, persoana de contact: serv achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Sld. Enache Ion nr. 1A, sector 4, bucuresti, Romania, cod postal: 042082, telefon: +40 0372715100, fax: +40 0372713885, persoana de contact: serv achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare, modernizare, amenajare si dotare MM
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare, modernizare, amenajare si dotare a obiectivului: Micii Magiceni
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 965, 437.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 59.308, 75 lei iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile. Modul de constituire a garantiei de de participare: ordin de plata in contul RO68TREZ7045006XXX003492, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in original, Scrisoare de Garantie Bancara, Fila CEC.In conformitate cu art.278^1 alin. 1 lit. b autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondate catre CNSC) din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 7.165, 44 lei ? constituita astfel: 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420001 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a lucrarii este de minimum 36 luni de la semnarea procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor in cuantumul de 5% din valoarea fara TVA a contractului, se constituie printr-ul instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale (HG 1045/2011). In acest cazcontractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractantului pana laconcurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 12A - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din proceduraaplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere .In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazutede art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- formular nr. 4CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat saangajeze firma ofertanta in contract Formular B.In cazul ofertei comune fiecare asociat vor prezenta documentele mai sus precizate.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata conform cu originalul.Autoritatea isi rezerva dreptul, cf. art. 11 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii.Lista persoanelor care detin funcii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii deatribuire: 1. Mircea Horatiu Nicolaidis - Director general2. Cristi Mititelu - Sef Serviciu Achizitii3. Negoita luminita - Director economic4. Dodu Mihailescu Nicolai - Diriginte santier5. Stela Popescu - Referent Achizitii6. Florentina Niculescu - Referent de specialitate Serv. Achizitii7. Corbuleanu Mihail - Sef. Centru Servicii Auxiliare1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat.b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copie sau copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Din certificatele prezentate Ofertantul/Ofertantii trebuie sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(pt. copia cf cu originalul AC va cere castigatorului confruntarea cu originalul).Pentru persoane fizice romane2.Fotocopie a documentului care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduri.Fotocopia trebuie certificata de ofertant, semnata si stampilataPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilSe va prezenta ultimul bilant contabil (decembrie 2010), vizat si inregistratde organele competente., Informatii privind cifra de afaceri completarea fisei de informatii generaleSe impune ca cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, sa fie mai mare de 5930874.90 lei (val euro pentru anul 2009 - 4, 2513, pentru 2010 - 4, 2878, pentru 2011 - 4, 3422).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereDeclaratie pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere, Recomandare/recomandariSe solicita prezentarea a minim o recomandare pentru lucrari similare vizatade beneficiar., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa dispuna de: - un sef de santier;
- un responsabil tehnic cu executia lucrarilor care urmeaza a fi executate atestat ISC; se va prezenta copia legitimatiei vizata la zi;
- un responsabil cu controlul tehnic de calitate- un coordonator lucrari de instalatii sanitare si instalatii de gaze naturale(instalator autorizat gaze, calificare I D se va prezenta copia autorizatiei);
- un coordonator lucrari de instalatii electrice (cu diploma de absolvire );Declaratie de disponibilitate, atestate, autorizari si avizari pentru a putea duce la indeplinire contractulAtestate, autorizari si avizari obligatorii care se vor prezenta : - Ofertantii trebuie sa prezinte copii dupa AUTORIZATIE emisa de ANRE pentru sisteme de distributie gaze naturale ;
- Ofertantii trebuie sa prezinte copii dupa AVIZUL DE MONTATOR emis de Biroul Roman de Metrologie Legala pentru monataj contoare de energie termica;
- copiile diplomelor care atesta specializarea vor fi semnate si stampilate deofertant cu mentiunea conform cu originalul., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniSe solicita indeplinirea, in ultimii 5 ani a unuia sau a mai multor contracte delucrari similare a caror valoare cumulate sa fie cel putin de 2.882.580, 65 lei, fara TVA, iar pentru dotari 142.856, 80 lei fara TVA(numarul de ani solicitati in vederea demonstarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor).Lucrarile invocate de ofertant ca experienta similara trebuie sa cuprinda toate categoriile de lucrari cuprinse in obiectul prezentei proceduri. Se va prezenta copia contractului, copii ale proceselor verbale de receptie alucrarilor, recomandari din partea beneficiarului., Informatii privind subcontractantii/asociatiiInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontractantilor propusi. In acest sens se va intocmi o lista care va preciza partea din contract care se intentioneaza a fi subcontractanta.In cazul ofertei comune se va prezenta ca document de calificare un acordde asociere scris si semnat de parti.Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare.Se solicita completarea Formularului nr. 7 - Acordul de asociere.In acordul de asociere va fi desemnat asociatul ofertant care ii reprezinta sipe ceilalti asociati in raporturile cu achizitorul . Standardele de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent, Standardele de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul pentru factorul pret se calculeaza astfel: pentru pretul cel mai mic fie el p min se acorda 60 punctepentru pretul imediat mai mare fie el px se acorda p= 60×[pmin/ px], puncte
Perioada de executie de la data primirii ordinului de incepere al lucrarii
40
Descriere: Punctajul pentru perioada de executie pentru : pentru perioada cea mai mica fie ea t min, se acorda 40 puncte pentru perioada mai mare, fie ea tx se acorda g = 40x[tmin/tx], puncte. Durata minima este de 1 luna calendaristice. Durata maxima este de 6 luni calendaristice. Durata mai mare de 6 luni calendaristice nu se accepta.Durata mai mica de 1luna nu se puncteaza.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer