Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari de reabilitare, modernizare, furnizare si montaj utilaje si echipamente tehnologice, asigurarea utilitatilor, probe tehnologice si teste, organizare de santier, furnizare si montare a dotarilor, active necorporale, cheltuieli diverse si neprevazut


Detaliu pentru invitatia numarul 353977
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL TULCEA
Numar invitatie: 353977/20.09.2013
Denumire contract: lucrari de reabilitare, modernizare, furnizare si montaj utilaje si echipamente tehnologice, asigurarea utilitatilor, probe tehnologice si teste, organizare de santier, furnizare si montare a dotarilor, active necorporale, cheltuieli diverse si neprevazute pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare imobil ? conservare monument paleocrestin Niculitel ? judetul Tulcea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: +40 0240502235, Fax: +40 0240516538
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pacii 20, Tulcea, Romania, cod postal: 820033, telefon: +40 0240502235, fax: +40 0240516538, persoana de contact: Ilona Cubanita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Tulcea, camera 405, strada Pacii nr. 20, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari de reabilitare, modernizare, furnizare si montaj utilaje si echipamente tehnologice, asigurarea utilitatilor, probe tehnologice si teste, organizare de santier, furnizare si montare a dotarilor, active necorporale, cheltuieli diverse si neprevazute pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare imobil ? conservare monument paleocrestin Niculitel ? judetul Tulcea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de reabilitare, modernizare, furnizare si montaj utilaje si echipamente tehnologice, asigurarea utilitatilor, probe tehnologice si teste, organizare de santier, furnizare si montare a dotarilor, active necorporale, cheltuieli diverse si neprevazute pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare imobil ? conservare monument paleocrestin Niculitel ? judetul Tulcea?. Valoarea estimata de 8.281.781, 79 lei, fara TVA, se compune din: 1.Constructii si instalatii(4.1) ? 6.898.699, 30 lei, fara TVA.2.Montaj utilaje tehnologice(4.2) ? 4.891, 69 lei, fara TVA.3.Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor ? 37.188, 00 lei, fara TVA4.Utilaje, echipamente tehnologice(4.3) ? 254.587, 00 lei, fara TVA.5.Dotari (4.5) ? 109.750, 00 lei, fara TVA.6.Organizare de santier(5.1) ? 147.951, 27 lei, fara TVA.7.Probe tehnologice si teste(6.2) ? 8.540, 29 lei, fara TVA.8.Active necorporale(soft ) ? 6.326, 30 lei, fara TVA9.Cheltuieli diverse si neprevazute ? 813.847, 94 lei, fara TVA si reprezinta 10, 89% din valoarea estimata fara TVA (fara cheltuielile de diverse si neprevazute) care este de 7.467.933, 85 lei.La nivelul propunerii financiare, toti operatorii economici vor cuprinde procentul de diverse si neprevazute asa cum a fost prevazut de autoritatea contractanta in documentatia de atribuire. Din aceasta valoare se acopera cheltuielile rezultate in urma modificarilor de solutii tehnice, cantitatile suplimentare de lucrari, utilaje sau dotari ce se impun pe parcursul derularii investitiei, precum si cheltuielile de conservare pe parcursul intreruperii executiei din cauze independente de autoritatea contractanta (conf. prevederilor art. 5.3, cap.5, Anexa 4 din HG nr. 28/2008)Obiectele proiectului(se regasescla pct. 2.4 Componenta proiectului)pentru care este posibil sa fie necesar a fi angajate cheltuieli diverse si neprevazute : Obiectul 1 ? corpul A ? cladirea principala de protectie.Obiectul 2 ? corpul B ? corp anexa.Obiectul 3 ? canale colectoare de ape pluviale.Obiectul 4 ? lucrari exterioare.Obiectul 5 ? imprejmuirea .Obiectul 6 ? podetul rutier .Obiectul 7 ? podetul pietonal .Conditia in care se poate recurge la procentul de diverse si neprevazute va fi in cazul in care pe parcursul executiei lucrarilor se constata ca sunt necesare lucrari suplimentare care sunt absolut necesare pentru functionalitatea, stabilitatea si eliminarea oricarui risc in comportarea in timp a constructiei care se va moderniza, consolida, etc. si care nu au fost prevazute in documentatiile tehnice existente(DALI si PT). In acest caz se va proceda la executarea acestor lucrari suplimentare in baza avizului Proiectantului de specialitate care va stabiliisolutiile tehnice si cantitatilede lucrari necesare a fi executate, cu incadrarea in valoarea prevazuta in bugetul proiectului.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 281, 781.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 149.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile. Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta in lei pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prevederilor art. 278^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.306, 79 lei. Contul Consiliului Judetean Tulcea este RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria municipiulu Tulcea.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 2. Se va completa si de tertul sustinator, daca este cazul.-Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor-Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor2.Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 1. Se va completa obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze la art. 181, literele a), c^1) si d) din OUG 34/2006, conform art. 186, alin 2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general, ) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.3. Participarea la procedura cu oferta independenta. Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul nr. 284. Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul nr. 3. Se va completa obligatoriu si de fiecare subcontractant si tert sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Horia Teodorescu - Presedinte al Consiliului Judetean TulceaSiscu George - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaStrat Vasile - Vicepresedinte al Consiliului Judetean TulceaSirma Caraman - Director executiv, Directia Economica Buget Finante si administrativNicu Mihai - Director executiv, Directia Investitii, Fonduri Externe si Managementul ProiectelorMihai Marius Cristi - Sef serviciu, Serviciul contencios juridic si asistenta juridicaStoian Sergiu Marian - Manager de proiect5. Ofertantii, asociatii, subcontractantii, tertii sustinatori vor completa Formularul nr. 25 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Ofertantii trebuie sa fie atestati de Ministerului Culturii si Patrimoniului National conform prevederilor Legii nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in suma de 1.400.237 lei pentru o perioada de 3 luni. Se va prezenta scrisoare/declaratie bancara sau orice alt document relevant pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare.Justificarea acestei cerinte consta in faptul ca, la solicitarea finantatorului, cererile de rambursare se vor depune la 3 luni., Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 14.800.000 lei.Ofertantii vor prezenta documentele relevante disponibile pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare -bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente. Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romanaiei pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate care va avea rol esential in indeplinirea contractului), dupa cum urmeaza: -1 sef santier ? cu studii universitare de licenta - cu cel putin 5 ani experienta generala si cel putin 3 ani experienta profesionala specifica activitatilor din cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit;
- 1 arhitect, atestat MCPN conform prevederilor art. 24 din Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicata, pentru lucrari de restaurare arhitectura;
-1 arhitect atestat MCPN conform prevederilor art. 24 din Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicata, pentru urbanism, parcuri si gradini;
-1 inginer constructii civile si industriale, expert atestat MCPN si MLPAT-inginerie consolidare/restaurare monumente istorice;
-1 inginer specialitatea instalatii sanitare, termice, ventilatii si electrice;
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) cu certificat de atestare tehnico-profesionala pentru lucrari de constructii civile, conform prevederilor art. 24 din Legea nr. 10/1994 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
-1 responsabil cu controlul calitatii (CQ) autorizat in domeniul constructiilor civile, conform prevederilor cap. 2 din Legea nr. 10/1994 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;
-1 responsabil cu sanatatea si securitatea muncii, atestat conform prevederilor art. 49 din H.G.nr. 1425 din 11 octombrie 2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-1 inginer constructii drumuri si poduri, cu cel putin 3 ani experienta profesionala in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri. Solicitarea unui inginer cu specialitatea constructii drumuri si poduri este justificata de lucrarile de interventie asupra unui pod rutier si constructia unui pod pietonal care se vor executa in cadrul acestui contract., CONTINUARE CERINTA 1Declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului- Formularele nr. 7 si 11. Pentru fiecare persoana propusa se vor prezenta copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale si atestatelor obtinute si traducerea in limba romana, daca este cazul. Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice. Pentru responsabilul cu controlul calitatii se va prezenta decizia de numire. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile propuse.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare care sa ateste experienta generala si experienta specifica a personalului solicitat mai sus se vor prezenta ca documente-suport oricare din urmatoarele: fisa de post, contractul de munca, recomandarea sau orice alte documente similare. Se va prezenta pentru fiecare specialist propus o declaratie de disponibilitate pentru participarea in cadrul acestui contract, pe toata durata derularii acestuia.Nota! ? Conform art. 22 din Instructiunea ANRMAP nr. 1/2013, pentru specialistii pentru care, in baza unui act normativ, este obligatorie desfasurarea activitatilor in cadrul contractului in calitatea atestata/autorizata, este obligatorie prezentarea doar a atestatelor/autorizatiilor eliberate de autoritatile competente si a declaratiilor de disponibilitate. Nu este obligatorie prezentarea de catre acestia a documentelorcare sa ateste experienta generala si experienta specifica., Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va face dovada executarii in ultimii 5 ani a unui contract similar de lucrari de consolidare-restaurare obiectiv monument istoric clasa A, a carui valoare sa nu fie mai mica de 6.800.000 lei, fara TVA.Ofertantii vor prezenta o declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formular nr. 8.Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Din documentele solicitate mai sus trebuie sa rezulte beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru demonstrarea experientei similare ofertantii pot prezenta orice certificate/contracte/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar. NOTA: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Conversia din alta valuta se va face la cursul mediu leu/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul incheierii contractului respectiv., Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ? Formularul nr. 6. Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii unui Laborator de grad II, autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii sau sa prezinte un contract sau precontract valabil la data limita de depunere a ofertelor cu un laborator de grad II autorizat. Se vor prezenta documente relevante pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare - autorizatie emisa de ISC, contract sau precontract de inchiriere. In conformitate cu prevederile H.G. nr. 808/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, Legii nr. 10/1995, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinului nr. 1497/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta se asigura ca ofertantul poate asigura punerea in opera a unor materiale conforme cu standardele de calitate impuse de legislatia in vigoare. Se pot prezenta si declaratii de punere la dispozitie a utilajelor. Standard privind sistemele de management a calitatii - Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al calitatii trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza., Standard privind sistemele de management al mediului -Implementarea Standardului de Management al mediului in conformitate cu ISO 14000 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management al mediului pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta privind Standardul de management al mediului trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2013 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer