Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare, modernizare si extindere la Centrul multifunctional de servicii sociale integrate Tara Minunilor, Cluj-Napoca


Detaliu pentru invitatia numarul 332100
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 332100/20.07.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare, modernizare si extindere la Centrul multifunctional de servicii sociale integrate Tara Minunilor, Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: lucia lupea, ramona gabor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare, modernizare si extindere la Centrul multifunctional de servicii sociale integrate Tara Minunilor, Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare, modernizare si extindere la Centrul multifunctional de servicii sociale integrate Tara Minunilor, Cluj-Napoca
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 810, 163.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.part.50000 lei si tb sa fie irevocabila Per.de valab.a gar.de part.va fi cel putin egala cu per.de valab.a of.si va fi irevoc.Gar.de part.poate fi constit.in urm.forme: instr.de garan.(Formular11)emis in cond.legii de o soc.bancara/de asig, care se prez.in orig. in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib.Dc.emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prez.in anexa traducerea autoriz.si legaliz.;instr.de gar.prez.in orig.poate fi expr.si in euro astfel incat sa echivaleze gar.solicit.in lei la cursul BNR pt.data 28.06.2012 resp.1 euro=4, 4508lei;instr.de gar.emis in cond.legii tb.sa prev.ca plata se va face neconditionat/conditionat, in urm. sit.de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul si-a retras of.in per.de valab.a acesteia;b)of.sa fiind stab.castig., ofertantul nu a constit.gar.de buna executie in per.de valab.a of.;c)of.sa fiind stab.castig.ofertantul a refuzat sa semneze ctrct.de achiz.pub.in per.de valab.a of.d)autorit.ctrctanta.va apl.prev.art.278^1dinOUG34/2006 modif.Suma care se va retine 6590, 16 lei In cazul in care se depune bilet la ordin/fila CEC (depunerea la autoritatea contractanta a ordinului de plata in lei in contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924), ofertantul va dovedi prin orice mijloace de care dispune ca banii aferenti garantiei de participare sunt in contul autoritatii la data deschiderii ofertelor, iar fila CEC trebuie confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante , str.Motilor , nr.7
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;(formular 18)b) prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate la plata, intr-un conr deschis la trezorerie, cu respectarea art. 90, alin. (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea?declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A;2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura?declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12C;3).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ valid la data deounerii ofertelor;4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;5).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata inconformitate cu Formularul 1C; Mentionam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar EMIL BOC, Viceprimari ANNA HORVATH SI GABRIEL SURUBARU, Olimpia Moigradan(dir ec) comisia de evaluare: VIRGIL PORUTIU, Aurel Mocan, LUCIA LUPEA, IOAN BOGDAN, Paul Cimpean, Ramona Gabor, Adriana Magurean. Consilieri locali: Anastase Claudia, Borza Ioana, Cataniciu Steluta, Chifor Lazar, Constantea Radu, Csoma Botond, Dreoni Giacomo, Ovidiu Florian, Gered Imre, Gliga Florin, Jorj Mircea, Mihaiu Ligia, Moisin Radu, Muresan adrian, Muresan Anca, Olah Emese, Oniga Gabriel, Pop Ioan, Popa Adrian, Radu Ratiu, Stoica Doru, Tomos Constantin, Turdean Ovidiu, Tagoreanu Iuliu, Uioreanu Elena . Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.6). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidatal statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAPIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata)cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei . Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil din anii precedenti: 2009, 2010, 2011 vizat si inregistrat de organele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata; In cazul in care ofertantul nu si-a depus bilantul aferent anului 2011, se vor prezenta: documente justificative prin care ofertantul sa faca dovada indeplinirii solicitarii autoritatii; Se permite probarea situatiei financiare pentru anul 2011 prin orice alte mijloace considerate relevante de catre ofertant., Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim 5500000 lei sau echivalent euro (transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei - www.bnr.ro) Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2010 :1 Euro = 4, 1285 RON 2011 :1 Euro = 4, 2379 RON 2009 :1 Euro = 4, 2373 RON; In cazul in care ofertantul are depus bilantul la data de 31.12.2011, acesta va fi prezentat, in cazul in care nu are inregistrat bilantul pentru anul 2011, ofertantul va face dovada cifrei de afaceri aferenta anului 2011 prin orice act doveditor de care dispune.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele contracte de lucrari din ultimii 5 ani, calculati pana la data depunerii ofertelor; Se solicita: copie dupa contractele/ informatiile relevante din contract aduse ca referinta , o declaratie in original de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare. - recomandari din partea beneficiarului, Experienta similara: din cel mult 3 contracte executate in ultimii 5 ani calculati pana la data depunerii ofertelor cu valoarea cumulata a lucrarilor executate in valoarea de minim 2500000 lei fara TVA; experienta similara trebuie sa priveasca lucrari similare celor prevazute in caietul de sarcini. Pentru contractele aduse pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente : -fisa privind experienta similara -copie dupa informatiile relevante din contractul cu care se va face dovada experientei similare - copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor - recomandare din partea beneficiaruluiDocumentele mai sus solicitate se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?semnata si stampilata. Valoarea poate fi prezentata si ca echivalenta in euro, la urmatoarele cursuri: 2007 - 3, 33732008 - 3, 68272009 - 4, 23732010 - 4, 20992011 - 4, 23792012 - 4, 3951(curs mediu stabilit de BNR), Inf privind personalul angajat si cadrele de conducereDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Ofertantul va face dovada ca dispune de o echipa minim formata din: Responsabil tehnic cu executia, (RTE) autorizata pentru lucrari de constructii civile si lucrari edilitare.Manager de proiect(conducator de echipa), inginer constructii civile. Pentru pozitiile enumerate anterior cerinta este de a nominaliza o persoana pe un post, totusi, se poate prezenta si o persoana care sa ocupe mai multe functii, conditionat de detinerea tuturor certificarilor necesare., Declaratie privind lista privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile pentru indeplinirea contractului, Informatii privind subcontractantii? daca e cazul., Informatii privind asocierea - daca este cazul standardul ISO 9001:2008 privind Sistemul de Management al Calitatii(pentru executantul lucrarii), in copie lizibila conform cu originalul sau echivalent, standardul ISO 14001:2004 privind Sistemul de Management al Mediului(pentru executantul lucrarilor), in copie lizibila conform cu originalul sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer