Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare, modernizare si utilare tehnica pentru infiintarea Centrului de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica ( CRRN ) Ludus


Detaliu pentru invitatia numarul 320791
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MURES
Numar invitatie: 320791/27.02.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare, modernizare si utilare tehnica pentru infiintarea Centrului de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica ( CRRN )Ludus
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MURESCod fiscal: 9719809, Adresa: strada Trebely nr. 7, Targu Mures, Telefon: 0265213512, Fax: 0265211561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Trebely nr. 7, Targu Mures, Romania, cod postal: 540081, telefon: +40 0265219235, fax: +40 0265219235, persoana de contact: DGASPC Mures - Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC MURESTG. MURESSTR. TREBELY NR. 7
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare, modernizare si utilare tehnica pentru infiintarea Centrului de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica ( CRRN )Ludus
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare, modernizare si utilare tehnica pentru infiintarea Centrului de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica ( CRRN )Ludus
II.1.6) CPV: 45215213-3 - Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 394, 846 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 46500 lei valabila 120zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conf.art.86-HG925/2006. Contul DGASPC Mures = RO64TREZ4765006XXX000240 -Trez.Tg. Mures.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in situatiile prevazute la art.87-HG925/2006.In situatia in care se depune contestatie privitoare la procedura de atribuire, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 6105, 35 lei.
Garantie de buna executie
G.B.E.este de 10% din valoarea contractului fara TVA. G.B.E. se constituie astfel: In termen de maxim 15zile de la semnarea contractului, executantul va prezenta o garantie materializata printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari pentru o suma reprezentand 3% din valoarea contractului, valabila pe intreaga perioada de valabilitate a contractului si va fi emisain conformitate cu criteriile de eligibilitate aplicabile pentru acordarea contractului, la care se adauga un procent de 7% din valoarea contractului constituit prin retineri succesive din facturile emise si aprobate spre plata cu respectarea disp. art. 90 din HG 925/2006 - modificat prin HG1045/2011Dovada constituirii G.B.E.se depune la sediul achizitorului in termen de 15 de zile de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl.privind art. 180 din OUG nr. 34/2006 - in originalDecl.privind art. 181 din OUG nr. 34/2006 - in originalCertificatatestare fiscala privin plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, in luna anterioara depunerii ofertelor -Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat atestare fiscala privind plataimpozitelor si taxelor locale, in luna anterioara depunerii ofertelor -Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de participare cu oferta independenta - in originalDecl.privind art. 69^1 din OUG 34/2006 - in originalDecl.privind calitatea de participant la procedura - in originalIn sensul prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 persoanele din cadrul AC ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Director general-Schmidt Lorand, Director gen.adjunct economic-Mezei Vasile, Director gen.adjunct-Deak Elida, Sef Serviciu Harsan Carmen, Sef Birou-Litiu Vasile, Responsabil Proiect POR-Trif Marius, Sef Serviciu-Bologa Cristian, Sef Serviciu- Pacurar Aurelian. Pentru persoane juridice romaneSe va prezenta certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data-limita de depunere aofertelorPentru persoane fizice romane: - autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil al firmei vizat de organele competente., Disponibilitatea de sustinere a lucrarii pentru o perioada de 60 de zile de la inceperea lucrarilor in valoare deminim 150.000lei dar nu mai putin decat valoarea din oferta financiara proprie pentru lunile 1 si 2 din graficul valoric de executie a lucrarilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listeiprincipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Prezentarea personalului propus pentru executia lucrarii : Responsabil tehnic cu executia : -certificat de atestare tehnico-profesionala pentru competenta Responsabil tehnic in domeniul CCIA-se va prezenta atestatul si autorizatia vizata la zi-declaratie de disponibilitate a responsabilului tehnic cu executia, in cazul in care nu este angajat al societatii ofertanteSef santier - inginer ? specializare CCIAInginer ? instalatii electrice ? autorizatInginer ? gaze - autorizatInginer instalatiiCoordonator in materie de sanatate si securitate - - conform H.G. nr. 300/2006Ofertantul trebuie sa faca dovada ca lucrarile vor fi executate de personal calificat: -electricieni, sudori, dulgheri, zugravi, instalatori, lacatusi, faiantori, sau orice alte categorie profesionala necesara pentru executia lucrarilor.Se vor prezenta dovezi privind pregatirea personalului de specialitate in domeniile cerute, precum si orice alte informatii edificatoare in acest sens., Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se solicita ca ofertantul sa dispuna de minim urmatoarele utilaje :1 .Automacara minim16 To - pentru montare confectii metalice pe acoperis( structura panouri solare, etc.)2. Pompa de beton - pentru turnare sapa la consolidarea planseelor din fasii cugoluri3. Schela metalica tubulara - pentru lucrari la fatade4. Unelte electrice- pentru demolat pardoseli si sapa5. Autobetoniera, autobasculanta, autoutilitara cu platforma - pentru transport materiale de constructii, Declaratie referitoare la informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. certificat ISO 9001, certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE DISPONIBILA IN SEAP SAU LA SEDIUL DGASPC MURES- TG. MURES STR. TREBELY NR. 7
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 11:55
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 07:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer