Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de "Reabilitare parament exterior si invelitori aferente la Palatul Vulturul Negru, din Oradea"


Detaliu pentru invitatia numarul 354607
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEA
Numar invitatie: 354607/10.10.2013
Denumire contract: Lucrari de "Reabilitare parament exterior si invelitori aferente la Palatul Vulturul Negru, din Oradea"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259/436276, fax: +40 259/436276, persoana de contact: Claudia Ciarnau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Unirii nr. 1, sala mica a Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de "Reabilitare parament exterior si invelitori aferente la Palatul Vulturul Negru, din Oradea"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de "Reabilitare parament exterior si invelitori aferente la Palatul Vulturul Negru, din Oradea"conform caietului de sarcini/proiectului tehnic anexate documentatiei;Valoarea totala estimata a achizitiei este de 9.578.790 lei fara TVA din care: a.6.487.427lei fara TVA ? valoarea executiei de lucrari din care: 1. Valoarea investitiei de baza -6.094.026lei fara TVA, 2. Organizare de santier ? 88.700lei fara TVA, 3. Diverse si neprevazute - 304.701 lei fara TVA, reprezentand 5% din valoarea investitiei de baza;b.3.091.363 lei fara TVA ? valoarea eventualelor lucrari similare, pentru a putea beneficia de prevederile art.122 lit.j din OUG nr.34/2006, actualizata;Optiuni: lucr.similare, cf.preved.art122 lit.j.din OUG34/2006 daca va fi necesar, 3091363 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 487, 427 - 9, 578, 790 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 123.600 lei. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari ; 2) Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO74TREZ0765006XXX005460 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, titular de cont Administratia Imobiliara Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta lei/alta valuta se va stabili in functie de cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
- reprezinta 10 % din pretul contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul IMM-urilor. Modul de constituire: Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita prezentarea unui CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 INTRAT IN VIGOARE LA 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se solicita prezentarea unei declaratiicompletata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, conform ? Formularului din documentatie- DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura?.Se solicita prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea ? privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 actualizata;Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata;Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata;Nota: Declaratiilevor fi depuse de catrefiecare asociat in cazul unei asocieri .Tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180, art.181 lit.a), c1), si d) din OUG. 34/2006 actualizata.Se solicita prezentarea deCertificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva). Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii exigibile inluna anterioara termenului limita de depunere a ofertei.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora, scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de prezentare: original , copie legalizata sau copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ilie Bolojan;Viceprimari: Mircea Malan; Ovidiu Muresan;Consilieri locali: Gal Sorin Calin, Unita Lucian, Tau Ioan, Negrean Daniel Dumitru, Bonchis Ioan, Vulcu Daniel Sorin, Dan Octavian, Felea Ioan Adrian, Mohan Aurel George, Campan Ioan, Lascu Tudor Sebastian, Debelka Boglarka Lilla, Dulca Camelia Mariana, Popa Dan Lucian, Filimon Teofil Laviniu, Manea Mihai, Ritli Laszlo Csongor, Pasztor Sandor, Huszar Istvan Eric, Delorean Ion Iulius, Szabo Jozsef, Sarkozi Zoltan, Corches Dorin Octavian, Ile Cristian, Coste Marina Adelina.Director general Administratia Imobiliara Oradea: Beltechi Cristian;Directori generali adjuncti- Benyovszki Tunde, Popescu Cristian;Sef Birou Juridic: Rosan Marioara; Sef Serviciu Juridic: Marc Oltea Diana;Posibili membri ai comisiei: Sef Serviciu tehnic: Halasz Marcela, consilieri Serviciul tehnic: Dorina Bolojan, Vesa Gheorghe, Sef Birou Achizitii Publice: Adina Marge, Consilieri: Kocsis Iuliana, Ciarnau Claudia, Naomi Vandici. Se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime de calificare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte : -ca informatiile cuprinse sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
- ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei achizitii publice;Forma de prezentare: original, copie legalizata copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul". Se va prezenta de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator, in original sau copie legalizata.Cerinta obligatorie: Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare. De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.6 ) Limba de redactare a ofertei?;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Fisa de informatii generale ? (Formular nr. 11-INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani fiscali incheiati.Cerinta obligatorie: Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani fiscali trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 12.000.000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cerinta nr. 2: prezentarea de copii certificate pentru conformitate cu originalul dupa bilantul contabil sau extrase de bilant pe anii2010, 2011, 2012 inregistrate la administratia financiara, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, conform prevederilor art 185 lit b din OUG 34/2006.Nota: Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantii vor prezenta certificate/documente (care sa contina data, numar de inregistrare) emise de catre beneficiar prin care sa faca dovada ca au executat minim 1(un) contract, maxim 2(doua) contracte de lucrari de renovare si restaurare cladiri la monumente istorice, lucrari care sunt de natura lucrarilor de consolidari, reabilitare, modernizare, in valoarea cumulata de cel putin 6.000.000 lei fara TVA;Aceasta lista va fi insotita de certificari de buna executie emise sau semnate de beneficiari, care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus. Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor contine informatii referitoare la numarul si data contractului, obiect, pret, semnaturi.NOTA: Se vor lua in considerare contractele semnate in ultimii 5 ani calculati pana la data stabilita ca termen limita de depunere a ofertelor. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".Pentru echivalenta leu/alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.NOTA: Pentru ofertantii persoane juridice straine, experienta similara se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate mai sus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Cerinta nr. 2 - Declaratie cuprinzand personalul specializat disponibil pentru executarea lucrarilor- prin care sa faca dovada ca dispune in mod obligatoriu personal de specialitate atestat si specializat pentru executarea lucrarilor contractate dupa cum urmeaza: - 1 specialist atestat de MCPN in domeniile inginerie-consolidare si/sau restaurare structuri istorice: E si G;
- 1 specialist atestat de MCPN in domeniul componente artistice: restaurare piatra, sculptura ? clasa E;
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE)atestatde MDRT(Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului) cu experienta profesionala in domeniu restaurarii monumentelor istorice, care sa fie atestat side MCPN in domeniul 1 si 4, specializareaE si G ;
-1 inginer specializat in instalatii electrice atestat de ANRE cu experienta profesionala in domeniu ;
- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii, numit prin decizie de reprezentantul legal al ofertantului( prezentare decizie).b) Personal minim calificat si necalificat pentru executia lucrarilor prezentate mai sus: Municitori calificati: -dulgher, zidar restaurator, zugrav - vopsitor, instalator electrician, tamplar restaurator, muncitori deservire, etc;a)Pentru personalul de specialitate atestat/autorizat MDRT, MCPN sau ANRE, solicitat, se va prezenta, pentru fiecare persoana nominalizata, doar atestatul in copie "conform cu originalul".Mentionam faptul ca: - atestarea specialistului de catre MDRT se face in baza Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, Ordinul nr. 777 din 26 mai 2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii" , cu modificarile si completarile ulterioare, - atestarea specialistilor de catre MCPN se face in baza Ordinului nr. 2.495 din 26 august 2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice.- atestarea specialistului de catre ANRE se face in bazaOrdinului nr. 11 /2013 -aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatii.b) pentru celalat tip de personal solicitat, se vor prezenta, pentru fiecare persoana nominalizata, urmatoarele documente: diplome de studii, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, copii dupa Contracte de munca/ contracte de colaborare cu mentiunea ?conform cu originalul?, CV-uri in originalsi angajamente/ declaratii de disponibilitate in originalprivind implicarea in realizarea contractului., Informatii privind subcontractantii. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Cerinta nr. 4. -Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - din care sa reiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor.Se solicita urmatoarele echipamente, utilaje, mijloace de transport: - utilaje: schela metalica tubulara, bob elevator, compresor, betoniera;
- mijloace de transport: autobasculanta, autocarosata, autoutilitara. Cerinta nr. 1. - certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data limita a depunerii ofertelor. Deoarece obiectivul care se restaureaza este monument istoric de categoria A, conform Legii nr. 422/ 2001 (*republicata*)privind protejareamonumentelor istorice, impune masuri speciale pentru executia lucrarilor, Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei(renovare, reabilitare cladiri monumente istorice).Nota: Se accepta ofertanti care dovedesc ca Raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificatul.Forma de prezentare: copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil/valabile la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2: - certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001:2004 sau echivalent, valabil la data limita a depunerii ofertelor. Deoarece obiectivul care se restaureaza este monument istoric de categoria A, conform Legii nr. 422/ 2001 (*republicata*)privind protejareamonumentelor istorice, impune masuri speciale pentru executia lucrarilor, Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei(renovare, reabilitare cladiri monumente istorice).Nota: Se accepta ofertanti care dovedesc ca Raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificatul.Forma de prezentare: copie certificata ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, valabil/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 07:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer