Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare pavilion central-DRML Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 336695
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA
Numar invitatie: 336695/04.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare pavilion central-DRML Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALACod fiscal: RO 4283376, Adresa: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: (40.1)3320954, Fax: (40.1)3320615
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa postala: str. Poporului nr. 121 bis. Locul de depunere a ofertelor: str. Poporului nr. 121 bis, Constanta, secretariat. Locul de deschidere a ofertelor: str.Poporului nr. 121 bis, Constanta, sala de sedinte, Constanta, Romania, cod postal: 900205, telefon: +40 241631534, fax: +40 241633227, persoana de contact: Laura Echim
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Poporului nr. 121 bis, Constanta, sala de sedinte, Constanta, Romania, cod postal: 900205, telefon: +40 241631534, fax: +40 241633227, persoana de contact: Laura Echim
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglem. metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obt. credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, in numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare pavilion central-DRML Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea desfasurarii in bune conditii a activitatilor specifice, Biroul Roman de Metrologie Legala, reprezentat prin: DRML Constanta intentioneaza sa achizitioneze: Lucrari de reabilitare pavilion central-DRML Constanta.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 278, 225.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 5.564, 52lei=2% din val.estimata a contr.fara TVA (cu respect.art.43(1)din OUG 34/2006 si art.84-88 din HG 925/2006). Gar.de part.este irevocabila si se const.prin viram.bancar(ordin de plata) cu conditia conf. ac.de catre banca pana la data deschid.of., in contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trez.Sect.4 Buc. sau printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, din Rom.sau din strainatate, care se prez.in original, in cuantumul si pt.perioada solicitata?Scris.de garantie-Form.7(model).Gar.de part.emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in original si va fi insotita de trad.autoriz. in lb.romana. Pt. gar.de part. depusa in alta moneda decat RON, echivalenta se va efectua la cursul BNR publicat cu 5 zile anterior datei limita de depunere a of. Instr.de garantare tb.: -sa contina in clar denum.A.C. in favoarea careia s-a constituit;
-sa fie emisa pt.op.ec. care a depus oferta;
-sa faca referire expresa la proced.organizata de A.C.;
-sa contina parafa lizibila a instit.emitente si semnat.autorizata;
-sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, resp.dupa constatarea culpei pers. garantate, in conf.cu contr.garantat sau b)neconditionat, resp.la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa pers. garantate.In cazul asocierii(art.44 din OUG 34/2006), instr.de garantare va fi emis in numele si pt.Liderul Asocierii.Gar.de part.tb.constit.in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grup.de op.ec.;Per.de valab.a gar.de part.va fi cel putin egala cu perioada min.de valab.a ofertei resp.60 zile de la termenul limita de primire a of. Ofertantii tb.sa faca dovada const.gar.de part.cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschid. of. Gar.de part.se retine/restituie in conf. cu art.278(1) din OUG 34/2006 si art.87, resp.88 dinHG 925/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contr.fara TVA, (cf. art.89-92 din HG 925/2006).G.b.e. este irevocabila si se const.printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, din Rom.sau din strainatate, care se prez.in original, in cuantumul si pt.perioada prevazuta?Scris.de garantie-Form.11(model). G.b.e. emisa in alta lb.decat romana va fi prez.in original si va fi insotita de trad.autoriz.in lb.romana. Prin exceptie g.b.e. se poate const. conf. prev.art.90, alin.(3)*) din HG 925/2006. A.C. are dreptul de a emite pretentii asupra g.b.e. conf. art. 91 din HG 925/2006. G.b.e. se elibereaza/restituie conf. art.92 din HG 925/2006. Instr.de garantare trebuie: -sa contina in clar denum. A.C. in favoarea careia s-a constituit;
- sa preciz. in clar ob. contr.;
-sa aiba inscrisa perioada de valab.pt.care a fost constituita si care tb.sa corespunda cu cea inscrisa in contr.;
- sa contina parafa lizibila a instit.emitente si/sau semnatura autorizata;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 1 sau cazier judiciar si cazier fiscal/certificat echivalent.Nota: Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Formular 2. Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, in conformitate cu prevederile Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori. [cu exceptia (lit. a), c^1) si d) pentru tertul/tertii sustinator/sustinatori]. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 vor fi demonstrate de fiecare asociat in parte. - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.u.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b. din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor art. 81 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul in cazul in care operatorul economic se incadreaza in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de a declara oferta ca fiind inacceptabila, conform prevederilor art. 36, alin. (1), lit. b. din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind incheierea contractului conform prevederilor art. 81 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii declaratiilor privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 si a documentelor de confirmare. - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original sau copie legalizata insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. 3.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1)(evitarea conflictului de interese) din O.u.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Nota: Persoanele cu functii de decizie implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Fanel Iacobescu, -Gabriel Condrache, -Raluca Savu, - Adrian Victor Meca, - Alin Victor Bobic, -ing.Voinea Toader-director DRML Constanta; -ing.Susanu Lacramiora-director adj. DRML Constanta; -ec.Serban Cristina-sef serviciu economic; -Ing Echim Laura-responsabil achizitii publice; - Ing. Parvu Dumitru-sef laborator; - Ing.Savu Claudiu; Documente de verificare: extras din Registrul actionarilor/ asociatilor, certificat de administrator in cazul societatilor pe actiuni. Nota: Daca este cazul, declaratia se va depune si in situatiile prevazute la art. 44, 45, 186 si la art. 190 din OuG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in cazul asocierii cu scopul de a depune oferta comuna, in cazul in care ofertantul are intentia de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract sau in cazul in care Capacitatea economica si financiara, precum si Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului este sustinuta, pentru indeplinirea contractului, de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. - In situatia in care ofertantul/ofertantul asociat/tertul sustinator nu este eligibil sau se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 69(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului privind Lucrari de reabilitare pavilion central-DRML Constanta. 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - Formular 5.1. 5.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte, cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui Anrmap - Formular 5.2. Nota: a) Pentru Certificatul de atestare fiscala si pentru Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale Se va permite depunerea/prezentarea acestora in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). b) Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la prezenta procedura de achizitie publica initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) (daca este cazul). c) Documentele/declaratiile/certificatele/emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate in limba romana si vor indeplini una din urmatoarele conditii de forma: original, copie lizibila pe care se va specifica conform cu originalul sau copie legalizata, in masura in care prezentarea in una din cele trei forme nu contravine instructiunilor si reglementarilor legale. d) Documentele/declaratiile/ certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. e) Documentele emise in alta limba se prezinta in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Inregistrare: 1.Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul isi are sediul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va pecifica ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca obiectul/domeniul de activitate principal sau secundar al ofertantului include executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. 2. Pentru persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?conform cu originalul?). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta in care ofertantul este stabilit. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele/declaratiile/certificatele, etc. in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Nota: - Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; - In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.- In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza. Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitaten in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nota: -Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calif. priv. capacit. ec.-financiara., Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din cel mult ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat; Echivalenta leu/euro se face pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicata de BNR in anul respectiv, astfel: La cursul de 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009; La cursul de 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010 La cursul de 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011. Docum.de confirmare priv.cifra de afaceri declarata in Formularul nr.3: - bilanturi contabile sau extrase de bilant intocmite in conf.cu prev.legale in vigoare depuse si inregistrate la organele competente, din ultimii 3 ani in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?cf. cu originalul?); sau-alte docum.echiv.(decl. fiscala, balanta de verificare s.a)., Pt.a putea fi considerat calificat, media anuala a cifrei de afaceri in dom.de activ. aferent ob. contr., intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, tb. sa fie cel putin egala cu minim 500.000, 00 lei fara TVA. Echivalenta leu/euro se face pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicata de BNR in anul respectiv, astfel: la cursul de 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009; la cursul de 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010; la cursul de 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011.Docum.de confirmare priv.cifra de afaceri declarata in Form.nr.3: -Bilanturi contabile sau extrase de bilant intocmite in conf.cu prev. legale in vigoare depuse si inregistrate la organele competente, din ultimii 3 ani in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica ?cf. cu originalul?); sau-alte docum. echiv.(decl. fiscala, balanta de verificare s.a.), Nota: -C.A. a op. ec. incadrati cf. art.16, alin. 2, din Legea nr.346/2004 in categ. IMM va fi admisa in cuantum de 50%, fata de suma fixa solicitata, precum si asocierea formata exclusiv din op.ec. incadrati in categ. IMM, pers. fiz. sau juridice romane ori straine, benef. de aceeasi reducere a C.A., Nota: Pt. persoane juridice straine: Prezentarea de bilanturi contabile sau extrase de bilant contabil din ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturieste prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sauasociere, sustinut financiar de catre tert/terti sustinatori caz in care fiecareasociat va prezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente echivalente. In cazul ofertantilor persoane fizice sau juridice straine, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine in copie certificata pentru conformitate cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora., -Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 186 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare..?Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Nota: -Capacitatea ec. si financiara a op.ec. poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op. ec. si pers. respectiva. -Op.ec. care beneficiaza de sustinerea situatiei ec.si financiare tb. sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajam.ferm, incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, prin care aceasta confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate.Pt. sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajam. ferm prezentat tb. sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indepl. completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa., Nota: - Indiferent daca esxista un singur sau mai multi sustinatori cerinta privind cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator., Nota: Daca un grup de op. ec. depune o oferta comuna, atunci situatia ec. si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in calitate de ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, a minim 1 (un) contract de natura si complexitate similara lucrarilor care fac obiectul contractului a carui valoare sa fie cel putin egala cu minim 270.000 lei. Daca este cazul, pentru a efectua echivalenta leu/valuta se va tine cont de cursul mediu anual de referinta leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Nota: Daca un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/ membrii asocierii impreuna trebuie sa faca dovada ca dispune de o echipa tehnica ai carei membrii sa aiba capacitatea tehnica si/sau profesionala sau experienta dovedita in domeniului pentru care ocupa pozitia in echipa: ? Sef de santier, ? Responsabil cu controlul calitatii ? Responsabil tehnic cu executia ? Inspector S.S.M ? Responsabil cu instalatiile, Personal specializat de executie pentru tipul de lucrari contractate. Decl. privindpersonalul responsabil pentru indeplinirea contractului; CV; Copie dupadiplome/certificate de atestare/alte documente care sa certifice specializarilesi/sau experienta in domeniul solicitat., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform listei echipamentelor enuntate in caietul de sarcini, in oricare din formele: proprietate/chirie/leasing, altele., Nota: Documente de confirmare: Dotare tehnica. Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea obiectului contractului. Copii dupa documente de detinere ( ex. lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate sau contracte de inchiriere sau contracte de leasing, sau documente echivalente). Nota: Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociati se vor prezenta in original. Documentele suport vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.de ofertanti/ofertant asociat, in masura in care dotarile sale sunt relevante pentru proiect., Decl. privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului; CV; Copie dupadiplome/certificate de atestare/alte documente care sa certifice specializarilesi/sau experienta in domeniul solicitat.;Angajament departicipare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contr.(pentru persoanele care nu sunt angajatele ofertantului). Daca este cazul sidoar daca este declarat castigator, ofertantul va prezenta angajamente, contracte de colaborare individuale, etc. cu persoane de specialitate care nusunt angajati permanenti ai acestuia.Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociati se vorprezenta in original. Documentele suport emise de alte autoritati vor fiprezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul", Informatii privind asocierea (daca este cazul).In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului (eligibilitatea) si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) si sa indeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala.Daca un grup de op.ec.se asociaza pt.a depune o of.comuna, at. cap.teh.si/sau prof. se demonstr.prin luarea in consid.a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului., Informatii privind subcontractantii, insotite de acordurile de subcontractare. Event.subcontr.nu li se impune indepl. cerint.de calif.priv.cap.teh.si/sau prof., -Angajament ferm in situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art. 190 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.?Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa fie in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf. prevederilor art 180 si art. 181 lit. a), c^1) si d).? din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Nota: Cap.teh.si/sau profesionala a op.ec. poate fi sustinuta si de o alta pers., indif.de natura relatiilor juridice existente intre ei.Op.ec.care benef.de sustin.teh. si/sau prof. tb.sa doved.aceasta, de regula, prin prez.unui angaj.ferm, incheiat in forma autentica, prin care conf.ca va pune la dispoz.of.resursele tehnice invocate. Pt.sustin. cerintei min.ref.la exper.similara, angaj.ferm prezentat tb.sa garanteze ca in cazul in care contr.intampina dificultati pe parcursul derularii contr., pers. sustinatoare se obliga sa asig.indepl.completa si reglementara a oblig.contr.prin implicarea sa directa., Nota: - Indiferent daca esxista un singur sau mai multi sustinatori cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator., O lista a princip.lucrari executate in ultimii 5 ani, luand in calcul data limita de depunere a ofertelor, insotita de certif. de buna executie pentru cele mai imp. lucrari.; Of.va trebui sa sustina experienta similara prin prez. princip.executii de lucrari similare ob.contr. in ultimii 5 ani, insotite de certif.de buna executie care vor indica benef. indiferent daca ac.sunt aut.contr.sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca acestea au fost executate si duse la bun sfarsit si daca au fost efectuate in conf.cu normele profesionale din domeniu. Prin formula ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: lucrari recept.partial care sunt insotite de proc.-verbal de receptie partiala;lucrari recept.insotite de proc.-verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari recept. insotite de proc.-verbal de receptie finala. A.C. va accepta si va considera cerinta indepl. daca op.ec.prez.ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate., Nota: exec.de lucrari similare se conf.prin prez.unor contr., certif./docum. emise sau contrasem.de o autorit.ori de clientul privat benef.In cazul in care benef.este client privat si din motive obiective, op.ec.nu are posib.obt.unei certif./conf.din partea ac., demonstr.exec.de lucrari.se realiz.printr-o decl.a op.ec.; Contr., certif./docum. tb.sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari si tb.sa contina inform.priv. ob.contr., durata si pretul platit pt. lucrarile executate. Nota: Modul de indepl.a oblig.contr.se poate dem.si pe baza inform. cuprinse in doc.constat.eliberate de A.C.la finaliz.contr.de lucrari executate in ultimii doi ani sau prin alte docum.edif.cum ar fi: copii dupa a)proc.-verbale de receptie partiala/finala de la benef., b)partile relevante ale contr.respectiv: partile, ob. contr., durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea benef./clientului din care sa reiasa ca au fost executate pana la data deschid.of., lucrari similare. Lista poate fi insotita de recomandari Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al calitatii ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant, pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului, respectiv Lucrari de reabilitare pavilion central-DRML Constanta, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent;Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE);, Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a)Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. b)Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. c)Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Dovezi prezentate de operatorul economic care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al protectiei mediului ? Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al protectiei mediului la ofertant, pentru cel putin un domeniul de activitate ce face obiectul contractului, respectiv Lucrari de reabilitare pavilion central-DRML Constanta, in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent;Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost inca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate din statele membre ale UE);, Nota: Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a)Eventualii subcontractanti nu trebuie sa indeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. b)Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. c)Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 13:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer