Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare retea de stins incendiu sprinklere si hidranti interiori din cadrul parcajului subteran al imobilului Palatul Parlamentului


Detaliu pentru invitatia numarul 330414
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CAMERA DEPUTATILOR
Numar invitatie: 330414/26.06.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare retea de stins incendiu sprinklere si hidranti interiori din cadrul parcajului subteran al imobilului Palatul Parlamentului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DEPUTATILORCod fiscal: 4265795, Adresa: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Telefon: 021.414.16.19, Fax: 021.414.19.63
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050563, telefon: +40 214141956, fax: +40 214141955, Sediul Camerei Deputatilor (Registratura - Program: luni - joi 8:00 - 16:30, vineri 8:00 - 14:00). Persoana de contact: Cristian Susman
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Camerei Deputatilor din Str. Izvor, nr. 2 - 4, sector 5, Bucuresti, camera 7090.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare retea de stins incendiu sprinklere si hidranti interiori din cadrul parcajului subteran al imobilului Palatul Parlamentului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de lucrari de reabilitare retea de stins incendiu sprinklere si hidranti interiori din cadrul parcajului subteran al imobilului Palatul Parlamentului
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 294, 919.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de particip: 5898 lei cu valab 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Gar de particip irevocabila, se constituie prin virament bancar in contul CD deschis la T.O.M.B.: RO76TREZ7005005XXX000154 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original. Gar de particip se anexeaza in ext plicului ce contine oferta.Daca gar se constituie prin virament bancar, OP confirmat de banca se va anexa plicului ce contine oferta. Daca ofertantul se incadr. in categoria IMM, potrivit Legii nr.346/2004 cu modif si complet ulter, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul gar de particip. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Daca gar de particip se constituie printr-un instrum de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asig, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posib ca autorit. contr. sa poata retine suma de 2949 lei potrivit prev art.278 indice 1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006 republicata, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa ca nefondata. Nerespectarea obligatiei de a prez. gar de particip in forma solicitata mai sus (in cazul in care aceasta se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari) atrage dupa sine respingerea ofertei conf. prevederilor art.33 alin.(3), lit.b) din H.G. nr.925/2006, cu modif si complet ulterioare, si returnarea acesteia nedeschise. Retinerea garant de particip se va face potriv prev art.87 din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si potrivit prevederilor art.278 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de achizitie publica se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de ........................... lei (un procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA), astfel : a. cu termen de valabilitate ......2012 pentru 70% din valoarea garantiei ? ........ lei; b. cu termen de valabilitate ......2014 pentru 30% din valoarea garantiei ? ......... lei.. Autoritatea contractanta nu se prevaleaza de prevederile HG nr. 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul (Formularul 2) prezentat in sectiunea "Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul (Formularul 3) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, completata in conformitate cu modelul (Formularul 4) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul 5) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt: Gheorghe Barbu, Ileana Luncan, Gina Bara, Istvan Gaspar, Alexandra Oprea, Otilia Poenar Cochina, Alexandru Tanase, Valeriu Costin, Valentin Tarnacop, Iuliana Mirea, Renatte Margaritescu, Dragos Conovaru, Cristian Susman, Catalin Toma. -Persoane juridice/fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include asigurarea de lucrari ce fac obiectul prezentului contract. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului ORC in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul va face dovada ca executa lucrarile cu minim 2 sudori autorizatide catre ISCIR INSPECT pe procedeele de sudura si domeniul de grosime si diametrele necesare, precum si cu un responsabil tehnic cu sudura (RTS), autorizat ISCIR, 2. Ofertantul va face dovada proprietatii asupra procedurilor de sudare omologate ce vor fi folosite pentru reparatii. 1. Certificat SR EN ISO :9001 (2000) sau echivalent, original sau copie conforma cu originalul, pe numele societatii ofertante, aflat in perioada de valabilitate, privitor la implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru desfasurarea activitatilor din domeniile: instalatii de distributie de apa industrial/agent termic, inclusiv confectionarea de subansamble pentru categoriile mentionate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer