Achizitie publica - Lucrari de reabilitare sarpanta si invelitoare cladire la Complex de Servicii Ion Creanga Piatra Neamt
Detaliu pentru invitatia numarul 331895
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331895/18.07.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare sarpanta si invelitoare cladire la Complex de Servicii Ion Creanga Piatra Neamt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului NeamtCod fiscal: 9648872, Adresa: Piatra Neamt, str. Alexandru cel Bun nr. 11, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/229217, Fax: 0233/231555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL DECEBAL NR. 35, BL. I 4, PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt, B-DUL DECEBAL NR. 35, BL. I 4, PARTER, PIATRA NEAMT, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare sarpanta si invelitoare cladire la Complex de Servicii Ion Creanga Piatra Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare sarpanta si invelitoare cladire la Complex de Servicii Ion Creanga Piatra Neamt, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 391, 681 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7800 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea : Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original; sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO92TREZ4915006XXX000164 deschis la Trezoreria Piatra Neamt, cod fiscal 9648872; sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 8:00 ? 16:00);
- pentru IMM conform Legii nr.346/2004.Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din pretul contractului, fara TVA.Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011.Formular model nr. 18.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular nr. 5. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 6. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant/ tert;4. Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Pavaluta Cristina , Stanciu Maria, Sauciuc Dumitru . Comisia de evaluare : Pantiru Vasile , Cojocaru Silviu, Sculita Octavian , Cazacu Nadia , CoarnaOtilia.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 7. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 8. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.7.Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.8. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalulDin certificatele solicitate la punctele 7 si 8, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalulDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa caobiectul de activitate principal sau secundar corespunde cu cel solicitatprin prezenta documentatie de atribuire.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Nota ? autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, in domeniul obiectului contractului, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, trebuie sa fie egala sau mai mare cu 782.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara- Se solicita prezentarea a cel putin unui contract de lucrari efectuat in ultimii 5 ani, de valoare minima 391.000 lei , exclusiv tva, de natura si complexitate similare cu a celui pentru care se oferteaza .Se vor prezenta copii dupa contractele de lucrari din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata si pretul contractelor, procese verbale de receptie si certificate de buna executie(recomandare), Informatii privind personalul de specialitatePersonalul tehnic implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: ? 1responsabil tehnic cu executia-specializare constructii civile, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea, INFORMATII PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SIAL CADRELOR DE CONDUCERE Standard de calitate ISO 9001 :2000 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europeneNu se acceptasisteme de management in curs de certificare ., Standard de mediu 14001sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europeneNu se acceptasisteme de management in curs de certificare .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 11:41