Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REABILITARE SEDIU ADMINISTRATIV ROSIUTA


Detaliu pentru invitatia numarul 320685
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 320685/22.02.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REABILITARE SEDIU ADMINISTRATIV ROSIUTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA SEVERINULUI NR. 3, , Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 253410022-08372, fax: +40 374178377 - etaj II, BIROU ATRIBUIRE CONTRACTE LUCRARI SERVICII (A.C.L.S.)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA SEVERINULUI NR. 3, , Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 253410022-08372, fax: +40 374178377 - etaj III, SALA DE LICITATIE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REABILITARE SEDIU ADMINISTRATIV ROSIUTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE REABILITARE SEDIU ADMINISTRATIV ROSIUTAconform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 217, 441.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4.348lei perioada de valabilitate a garantiei de participare este de de90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelora) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante-original;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante (RO30RNCB 0150 0345 6255 0008 Sucursala MOTRU);c) fila CEC, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta;d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru IMM-uri, se aplica Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse.Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, conform art.87 HG 925/2006.Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din HG 925/2006.In caz de contestatie, conform art. 2781 autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata 1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
va fi de 10% (5% pentru IMM-uri) din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prinurmatoarele forme : -scrisoare de garantie bancara prezentata in original (constituie anexa la contract)-formular ;
-prin retineri succesive din plata facturilor partiale, in conformitate conform Art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/27.10.2011(contul se deschide numai la unitatea Trezoreriei Statului).Restituirea garantiei de buna executie se face conform art. 92, alin.4 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 , conf. formular atasat formular 12A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, conf. formular atasat- formular 12B- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului 314 din 12.10.2010, cf. formular atasat-formularul 26- Completare si semnare Formular neincadrarea in prevederile art. 691, conf. formular atasat - formular 27. Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica..Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu numele si functia : Director EC Rosiuta-ing. Florentin Gheorghescu, Contabil Sef -ec.Nicolae Stelescu, Ing.Sef Minier Vasile Stelian, Ing. Sef Investitii Gheorghe Mutica, Sef Departament Achizitii publice- ec. Ion Dondera, Consilier Juridic Iuliana Patrascu- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precumsi a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;) -Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa reiasa structura actionariatului si obiectul de activitate(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondeernt in codul CAEN) in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conformitate cu originalul?? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.Autoritatea contractanta va solicita pentru conformitate documentul in original/copie legalizata ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Se va completa formularul 12 C
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Se solicita Bilantul contabil la data de 30.06.2011 vizat si inregistrat de organele competente., Cerinta 2.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 420000 lei Echivalenta leu/alta moneda luata in calcul de catre ofertant la calcularea nivelului pentru cifra de afaceriva fi cea stabilita pe baza cursurilor medii anuale publicate de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anii 2009, 2010, 2011. Nivelurile acesteia sunt: - 4, 2373 lei/euro pentru anul 2009 - 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010 - 4, 2379.lei/euro pentru anul 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-Experienta similaralista principalelor lucrari prestate in ultimii 5ani ( insotita de certificari de buna executie semnate de autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Valoarea experientei similare, in lei RON: sa fie cel putin egala cu 210.000, Cerinta 2.-Recomandari sau certificate constatatoare in temeiul HG 925/2006, art. 971 se ve prezenta cel putin o recomandare sau un certificat constatator, Cerinta 3.-Resurse tehnice conform caietului de sarcini pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Cerinta 4.-Resurse umane-inform.privind persoanele resp.ptr. indeplinirea ctr (lista cu numele si calificarile profesionale).Personalul ofertantilor va indeplini cerintele prevazute de legislatia muncii.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Se solicita prezentarea certificarii ISO 9001 sau copii dupa documentele emise de organismele acreditate care certifica implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii pentru ofertantsau dovada ca ofertantul respectiv este in curs de certificare .Informatii privindprotectia a muncii, Se solicita prezentarea certificarii ISO 14001 sau o declaratie pe proprie raspundere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.02.2012 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer