Achizitie publica - Lucrari de reabilitare si de modernizare str. Valea Grajdului
Detaliu pentru invitatia numarul 328406
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328406/30.05.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare si de modernizare str. Valea Grajdului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BranCod fiscal: R4688736, Adresa: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Bran, Telefon: 0268236416, Fax: 0268236413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Bran, str. Piata I.G. Stoian, Nr.1 Jud. Brasov, Bran, Romania, cod postal: 507025, telefon: +4 0268236416, fax: +4 0268236413, persoana de contact: Sfetea Ciprian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bran, str. Piata I.G. Stoian, nr. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare si de modernizare str. Valea Grajdului
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare si de modernizare str. Valea Grajdului
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este 2 000 lei. Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare pentru o perioada de valabilitate de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata la deschiderea ofertelor, in original, in afara plicului care contine oferta. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia pentru participare se exprima in lei si poate fi constituita prin: Depunere la casieria Primariei Comunei Bran Virament bancar in contul: RO 65 TREZ1385006XXX000032 deschis de Primaria Comunei Bran la Trezoreria Rasnov. Garantia pentru participare va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/19.07.2006 In cazul in care C.N.S.C. respinge contestatia depusa de catre un operator economic in cadrul procedurii de atribuire AC va retine din din garantia de participare a opertaoruui contestator suma de 1 685, 30 lei conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Ofertantul va constitui garantia de buna executie aferenta contractului in procent de 10 % din valoarea de atribuire fara TVA a acestuia sau 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM urilor.Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Retineri succesive din facturi partiale, fie - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractant. Suma initiala care se depune de catre contractant la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate 1.Declaratie privind eligibilitatea Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12A ?Declaratie privind eligibilitatea . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, subcontractantii si tertul sustinator daca este cazul. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 12B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006. Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 2 ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale fata de Autoritatea Contractanta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular deasemenea si tertul sustinator . ( daca este cazul).Tertii vor prezenta declaratie conform prevederilor art. 181 lit a), c^1) si d) din OUG 34/2006. a. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local; b. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia generala a Finantelor Publice. Opertatorii economici vor prezenta documente/crtificate eliberate de catre autoritatile competente, care sa ateste faptul ca operatorul economic respectiv si a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa inregistreze datorii restante la bugetul de stat Certificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie pe care va exista inscrisul « Conform cu originalul », semnat si stampilat de reprezentantul legal.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor in luna anterioara depunerii oferetelor. (In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota : Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii la scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu. 2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Ofertantul trebuie sa prezinte certificarul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationle pentru Reglementarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - se va complecta formularul nr. 12 C 4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art.69 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prev. Art 69.1( evitarea conflictului de interese) din OUG 34 / 2006, aprobata cu modificarile si complectarile ulterioare. Declaratia se solicita de la ofetant/asociat/tert sustinator/subcontractant. Persoanele cu functie de deczie din cadrul AC, in cea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt : Hermeneanu Gheorghe - primar, Garbacea Radu Petre - viceprimar, Sfetea Ciprian 1.Certificat constatator emis de ONRC Certificat Constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc dupa evaluarea ofertelor are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original / copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilOfertantii vor prezenta bilanturile contabile la 2011 sau 2010 vizate si inregistrate de organele competenteOfertantii vor prezenta bilanturile contabile la 2011 sau 2010 vizate si inregistrate de organele competente, in copie. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane fizice si juridice romane si straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente, Cifra de afaceriSe solicita cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimi trei ani. Acesta trebuie sa fie minim 150 000 lei.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul B2? declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiul financiar contabil incheiat, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Media cifrei de afaceri pe ultimi trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala decat 150 000 lei Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului Convertirea in ron si euro pt. ofertantii straini si romani se va realiza la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la utilajele , instalatiile, echipamentele de cared ispune operatorul economic pt. Indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va trebui sa faca dovada modului de detinere proprietate sau chirie.Ofertantul va trebui sa faca dovada ca este capabil sa execute lucrarile si sa furnizeze echipamentele conform necesitatilor beneficiarului. Ofertantul va trebui sa faca dovada modului de detinere( proprietate sau chirie ? va prezenta contractul de inchiriere) Formularul 12H, Informatii privind partea de contract pe care opertatul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asociatiiDeclaratie privind subcontractantii, partile din contract pe care acesta acestiat urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere si dupa caz acordul acestora.Formularul 12G, Formularul 9, Formularul 2, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari Ofertantul trebuie sa fi realizat cel putin un contract de lucrari de reabilitare drumuri in valoare de 150 000 lei, pana la data depunerii ofertelor.Se vor prezenta recomandari de la beneficiar/ copie pagini contract / proces verbal de receptie pentru lucrarile prezentate ca si experienta similara, in copie conform cu originalulLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Evidenta din care sa rezulte separat experienta relevanta in executia lucrarilor de reabilitare si modernizare drumuri. Ofertantul va prezenta lista principalelor lucrari executate - (se ataseaza copii dupa paginile relevante ale contractele prezentate ca si experienta similara - denumirea contractului, denumirea partilor, valoarea si duarata contractului, procese verbale de receptie, recomandari, in c, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniSe va complecta formularul 12I. Se vor prezenta CV-uri pentru personalulresponsabil de indeplinirea contractului: curriculum vitae pentru personalul cheie implicat in executia lucrarilor, Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in scopul realizarii obiectului contractului.Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1 sefi de santier cu studii de inginerie-constructii cu o experienta profesionala de cel putin 5 ani in inginerie, cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiect similar; 1 responsabil tehnic cu executia (RTE); 1 responsabil cu calitatea (C.Q.);Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: -contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective, ori alte documente relevante, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi sau acordul personalului propus pentru derularea contractului; - diplo Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 11:50