Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare si modernizare aferente proiectului ?Reabilitare, modernizare, dotare ambulatoriu de specialitate in cadrul Spitaulului orasenesc Dr. George Trifon, Nasaud


Detaliu pentru invitatia numarul 343700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL NASAUD
Numar invitatie: 343700/12.03.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare si modernizare aferente proiectului ?Reabilitare, modernizare, dotare ambulatoriu de specialitate in cadrul Spitaulului orasenesc Dr. George Trifon, Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL NASAUDCod fiscal: 4347887, Adresa: Piata Unirii, nr. 15, Nasaud, Telefon: 0263/361026, Fax: 0263/361029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Unirii, nr. 15, Nasaud, Romania, cod postal: 425200, telefon: +40 263361026, fax: +40 263361029, persoana de contact: George Sarbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primariaorasului Nasaud, Piata Unirii, nr. 15, oras Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare si modernizare aferente proiectului ?Reabilitare, modernizare, dotare ambulatoriu de specialitate in cadrul Spitaulului orasenesc Dr. George Trifon, Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii si lucrari de modernizare, inclusiv utilaje cu montaj.Valoarea estimata a contactulului este de 989892, 20 lei, din care: lucrari de reabilitare si modernizare, inclusiv organizare de santier (C+M): 899902, 00 lei, iar cheltuieli diverse si neprevazute: 89990, 20 lei. La estimarea valorii ofertei, se vor lua in calcul listele de cantitati aferente lucrarilor, iar valoarea chelt. diverse si neprev. va fi de 10% din valoarea ofertata a C+M
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 989, 892.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Conf. art. 43^1 din O.U.G. nr. 34/2006, modif prin L. 279/2011, garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei/unui invitatii/anunt de participare in S.E.A.P.? Garantia de participare este de 15000 lei (50%, respectiv 7.500 lei, in cazul in care executantul este IMM conform Legii 346/2004 si face dovada ca este IMM). Ofertantii au obligatia de a depune in original dovada constituirii garantiei de participare la sediul autoritatii contractante pana la termenul de depunere a ofertelor mentionat in invitatia de participare. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse.? Suma care se retine din garantia de participare se calculeaza conformprevederilor art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 si este in cuantum de 4.679, 90lei (50% respectiv 2339, 95 lei in cazul in care executantul este IMM conform Legii 346/2004 si face dovada ca este IMM).? Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire: 1. Prin Ordin de Plata in contul autoritatii contractante, nr.RO21TREZ1035006XXX000084 deschis la Trezoreria Nasaud, beneficiar orasul Nasaud, CUI 4347887;2.Scrisoare de garantie bancara in original, (Formular 4 din Sectiunea Formulare).Scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta; se va tine cont de cursul de referinta leu / euro din data de 01.03.2013.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA, respectiv 5% in cazul in care executantul este IMM conform Legii 346/2004 si face dovada ca este IMM.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, care devine anexa la contract;b) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante;c) prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180 1. Declaratia privind eligibilitatea - neincadrarea in sit. Prev. la art.180 din OUG 34/2006, aprob cu modif si compl prin L. 337/2006, cu modifi si compl ulterioare: se va completa Formularul 6 din sectiunea Formulare. Incadrarea in sit prev la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplic pentru atribuirea contractului de ach publ. Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustin. In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indepl cer.II. Art.181 1. Decl pe proprie rasp privind neinc in disp art.181 din OUG 34/2006, cu modif si compl ult - Completarea Formularului nr. 7. Pentru tertul sustinator, se solicita declaratia de neincadrare in prevederile art. 181 lit a), c indice 1 si d) din OUG 34/2006. In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are oblig de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Certificatul de participare la licit cu oferta indep, completat conf Ord n314/2010 al Presed ANRMAP (Form nr. 9)3. Declaratia privind calit de particip la procedura ( Se compl Form nr. 10)4. Decl privind neincad in sit prev la art. 69^1 din OUG 34/2006 ( Form nr. 8). Persoanele cu functie de decizie din cadrul Aut contr, in ceea ce priveste organiz, derul si finaliz proc de atrib sunt: Romocea Mircea ? Primar, Gaitan Niculai ? viceprimar, Pop George ? secretar, Stoian Gheorghe ? contabil sef, Catarig Sorin ? comp. Achiz publice, Leahu Vasile ? comp. Urbanism, Soare Carmen Camelia ? comp. Integrare Europeana, Soldea Vasile ? comp. Juridic, Oltean Dorel ? consilier local, Andras Valentina - asistent achizitii publice proiect. Declaratia se complet si de catre ofertantul asociat/subcontractant/tert sustin.III. Certif constat privind indepl oblig exigibile de plata - Certif constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat - Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul Din certificatele de mai sus trebuie sa reiasa faptul ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul?. Persoane juridice romane - Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de ORC (valabil la data limita de depunere a ofertelor), in original, copie legaliz sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul?. Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare); - obiectul principal si obiectele secundare de activitate; - reprezentantii legali; - existenta de mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura. - Certificat de inregistrare fiscala emis de organele competente, in copie lizibila conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia. Persoane juridice / fizice straine - Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana. Nota : - in cazul persoanelor juridice straine, documentele prezentate vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. - ofertantii au obligatia sa prezente documentele solicitate la acest capitol in original, copie legalizata sau ?copie conform cu originalul? (dupa caz) . - autorit contract isi rezerva dreptul de a solicita ofert prez si altor documente in cazul in care cele nominalizate nu sunt relevanteObiectul contractului trebuie sa aiba coresp in codul CAEN din certif const/ documentele de inreg.Documentele emise de autorit competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele pentru care nu este prev o per de valab stabilita de lege nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate de la data limita de depunere a ofertelor.Aut contr solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunic privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legaliz.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Informatii privind sit economico-financiara - cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)sa fie de cel putin 1.700.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor lucr execut in ultimii 5 ani, Cerinta 2 Decl privind echip tehnice, utilajele si instal. de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Declaratia trebuie sa cuprinda echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile neces exec lucr care fac obiectul contractului, in corelatie cu Lista consumurilor de ore de functionare a utilajelor si cu Lista consumurilor privind transporturile aferente propunerii finaciare., Cerinta 3 minima obligatorie: Inform privind personalul tehnic de specialitate: 1. Personal tehnic de specialitate: a)un sef santier, responsabil direct cu indeplinirea contractului de lucr; b) un responsabil tehnic cu exec, atestat in cond legii; c) un resp cu calitatea lucr;, Cerinta nr. 4 Decl privind subcontractantii. Decl trebuie sa cuprinda partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontr, cu ment proc de subcontr. Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontr nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontr, fara acceptul aut contr, iar eventualele schimbari nu trebuie sa duca la modif prop tehnice sau financiare initiale. Resursele materiale si umane ale subcontr se iau in consid pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indepl, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Cerinta nr. 5 In cazul cind ofertantul isi demonstreaza capacit tehn si profes invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers, atunci acesta are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prez unui angajament ferm al persoanei respective, autentificat, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele tehnice si profes invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din proc de atrib, conform prev art. 180 si art. 181 litera a), c indice 1) si d). 1. Sistem de management al calit pe domeniul corespunz lucrarii: Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calit), valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, Sistem de management al mediului pe domeniul coresp lucr: Ofertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului), valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer