Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare si modernizare ateliere practica ? firma simulata productie aferente proiect POSDRU/90/2.1/S/60423


Detaliu pentru invitatia numarul 333529
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 333529/10.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare si modernizare ateliere practica ? firma simulata productie aferente proiect POSDRU/90/2.1/S/60423
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: 0232216853, Fax: 0232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67 Imobil T, parter, O.P. 10 - C.P. 2000, Iasi, Romania, cod postal: 700050, telefon: +40 232278683-2548, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de consiliu a Facultatii de Textile Pielarie si Management Industrial cu sediul in Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 29, Imobil TEX1, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare si modernizare ateliere practica ? firma simulata productie aferente proiect POSDRU/90/2.1/S/60423
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare si modernizare ateliere practica ? firma simulata productie: amenajare sali firma simulata productie (reparatii tencuieli si aplicare zugraveli lavabile, inlocuire usi interioare cu tamplarie Al, inlocuire ferestre cu tamplarie Al si montare glafuri, inlocuire supralumini compartimente productie si realizare zona depozitare din gips-carton, montare tavan suspendat casetat, revizuire pardoseala si acoperire cu covor PVC trafic intens, revizuire tamplarie metalica (reparatii, vopsitorie, etansare), inlocuire instalatie de iluminat si forta, realizare instalatie si circuite electrice pentru alimentare centrala flux productie, revizuire si vopsitorie la calorifere, tevi si conducte, montare jaluzele verticale), amenajare sala proiectare CAD si prototipuri (reparatii tencuieli si aplicare zugraveli lavabile, inlocuire usi interioare cu timplarie Al, realizare zonare CAD si prototipare din gips-carton, montare tavan suspendat casetat, revizuire pardoseala si acoperire cu mocheta trafic intens, revizuire tamplarie metalica si din lemn (reparatii, vopsitorie, etansare), inlocuire instalatie de iluminat si forta, realizare circuite electrice pentru alimentare locala, revizuire si vopsitorie la calorifere, tevi si conducte, montare jaluzele verticale), amenajare sala compartiment asigurarea calitatii (reparatii tencuieli si aplicare zugraveli lavabile, inlocuire usi interioare cu timplarie Al, montare tavan suspendat casetat, revizuire pardoseala si acoperire cu covor PVC trafic mediu, revizuire tamplarie metalica si din lemn (reparatii, vopsitorie, etansare), inlocuire instalatie de iluminat si forta, realizare circuite electrice pentru alimentare locala, revizuire si vopsitorie la calorifere, tevi si conducte, montare jaluzele verticale), modernizare grup sanitar (reparatii tencuieli si aplicare zugraveli lavabile si vopsea, inlocuire usi acces cu timplarie Al, inlocuire ferestre cu timplarie Al si montare glaf, reparatii si inlocuire feronerie usi si tamplarie lemn, inlocuire obiecte sanitare, inlocuire instalatie de alimentare cu apa, revizuire pardoseli, revizuire si vopsitorie la calorifere, tevi si conducte, inlocuire instalatie de iluminat si modernizare circuite electrice), amenajare sala ASITEX (reparatii locale tencuieli si aplicare zugraveli lavabile, mascare si placare cu gips-carton (perete despartitor, instalatii termice, pluviale si hidrant), montare tavan suspendat casetat, montare pardoseala mocheta trafic si plinte, inlocuire instalatie de iluminat, revizuire circuite electrice alimentare si distributie locala, inlocuire obiecte sanitare, inlocuire instalatie de alimentare cu apa, revizuire si vopsitorie la calorifere, tevi si conducte, montare jaluzele verticale)
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 310, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6199 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: virament in contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi; CF: 4701606; Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi sau depunerea de numerar la casieria Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi?, str. prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr.67. imobil T, parter sau un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari, are termen de valabilitate egal cu durata perioadei de garantie a lucrarii.Garantia de buna executie va fi constituita conform HG1045/2011 prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006.2.Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/20063.Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea urmatoarelor documente, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal: 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente: - in luna anterioara deschiderii ofertelor, daca deschiderea ofertelor este dupa data de 25 ale lunii;
- cu doua luni anterioare deschiderii ofertelor, daca deschiderea ofertelor este inainte de data de 25 ale lunii.c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatele fiscale in original sau copie legalizata notarial.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.5.Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.Nota: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. Ion Giurma, Director gen.ad-tiv. Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director economic Ec. Mariana Crivoi, Comisia de intocmire si verificare a documentatiei / Comisia de evaluare a ofertelor: Conf.dr.ing. Maria Carmen Loghin, Conf.dr.ing. Costica Sava, Ing. Dumitru Mihaescu, Sef lucr.dr.ing. Liliana Buhu, Ing. Geanina Tigla, Sef lucr.dr.ing. Manuela Avadanei, Ing. Elena Apostol, Ing. Petru Rotaru.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180, 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;b) certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 60 zile inainte de data depunerii ofertelor;c) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca domeniul de activitate alofertantului corespunde obiectului contractului care urmeaza a fi atribuit.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie - Fisa de informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5(cinci) ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile cu executia lucrarilor, Lista cuprinzand subcontractantii insotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract/acord cadru care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii, Ofertantul are implementat si mentine, conform ISO 14001, un sistem de management al calitatii de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer