Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRU COMUNITAR JUDETEAN ? Complex de servicii sociale comunitare pentru copii si adulti Cluj situat in municipiul Cluj Napoca Str. Einstein nr 14


Detaliu pentru invitatia numarul 321156
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Numar invitatie: 321156/02.03.2012
Denumire contract: LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRU COMUNITAR JUDETEAN ? Complex de servicii sociale comunitare pentru copii si adulti Cluj situat in municipiul Cluj Napoca Str. Einstein nr 14
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4288110, Adresa: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Cluj-Napoca, Telefon: 0264503300, Fax: 0264503300
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSILIUL JUDETEAN CLUJCALEA DOROBANTILOR NR. 106, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400609, telefon: +40 0372/640040, fax: +40 0372/640060,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN CLUJCALEA DOROBANTILOR NR. 106, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400609, telefon: +40 0372/640040, fax: +40 0372/640060,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REABILITARE SI MODERNIZARE CENTRU COMUNITAR JUDETEAN ? Complex de servicii sociale comunitare pentru copii si adulti Cluj situat in municipiul Cluj Napoca Str. Einstein nr 14
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede executarea lucrarilor de reparatii la: acoperis, pereti si tavane, tamplarii, pardoseli, grupuri sanitare, instalatii electrice, termice, sanitare, instalatii de gaz si recompartimentari.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 069, 784.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 121.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, incepand cu data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu HG 925/2006, art 86.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare bancara ?formularul 13.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, acesta trebuie sa contina si prevederile art 87. din HG 925/2006 .In conformitate cu prevederile articolului 278^1, alin. 1, lit. a din OUG nr. 34/2006 privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, in caz de contestatie si in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica , suma calculata in raport cu valoarea estimata a contractului, in cuantum de 8.167 lei.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata , cu conditia confirmarii de catre banca pana la datadeschiderii ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Prezentare Formular 1- forma de prezentare in originalIn cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteiDeclaratie privind calitatea de participant la procedura : Se va completa Formularul 2Declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare (daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Prezentare formular 1 A - forma de prezentare in originalCertificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale: Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: in original sau copie lizibila, cu mentiunea, in conformitate cu originalul, semnate si stampilate de operatorul economic.Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general: Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: in original sau copie copie lizibila, cu mentiunea, in conformitate cu originalul, semnate si stampilate de operatorul economic.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data ultimului termen legal inaintea datei de deschidere a ofertelor.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta : Prezentare formular 1B - forma de prezentare in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : Prezentare formular 1 C - forma de prezentare in original - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinatorInformatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Alin Tise ? Presedinte CJC, Alexandru Coroian ? vicepresedinte CJC, Simona Gaci ? Secretar al Judetului, Simona Tatomir - Director General, Pop Dan Vasile- Director executiv, Sanda Oltean - p. Arhitect Sef, Mariana Ratiu - Director executiv, ,Alexandru Cretu - Sef serviciu , Rodica Gogonea - Manager de proiect, Sanda Timar - Responsabil tehnic proiect , Mihai Inoan - Responsabil achizitii Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului : Certificatul constator se va prezenta in original sau copie lizibila, conforma cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic. Obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului contractului.Persoanele juridice/fizice straine: Vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limbaromana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.NOTA: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, minim 12.000.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, Fisa de experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bun sfarsit a unui contract de lucrari, similar obiectului contractului(in domeniul constructiilor civile si industriale), cu o valoare de minimum6.000.000 lei., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 ani .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru executarea lucrarii dispune de responsabil tehnic cu executia atestat, cu atestatul valabil la data depunerii ofertelor., Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze Prezentare certificatul care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalent si Certificat ISO 14001 privind masurile de protectiamediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer