Achizitie publica - Lucrari de reabilitare si reamenajare a laboratoruli de analize fizico-chimice, mina Deva-Bolcana, jud. Hunedoara : Reabilitarea termica a cladirii, consolidare fundatie si asigurarea utilitatilor - etapa II
Detaliu pentru invitatia numarul 334066
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.
Numar invitatie: 334066/22.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare si reamenajare a laboratoruli de analize fizico-chimice, mina Deva-Bolcana, jud. Hunedoara : Reabilitarea termica a cladirii, consolidare fundatie si asigurarea utilitatilor - etapa II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.Cod fiscal: RO 14923006, Adresa: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213168019, Fax: +40 0213168019
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366, telefon: +40 0213168019, fax: +40 0213168019, persoana de contact: Serviciul Achizitii, Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mendeleev, nr. 36-38, et. 10, Sala de licitatii, sector 1, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Conservare si inchidere mine)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare si reamenajare a laboratoruli de analize fizico-chimice, mina Deva-Bolcana, jud. Hunedoara : Reabilitarea termica a cladirii, consolidare fundatie si asigurarea utilitatilor - etapa II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea lucrarilor cu privire la reabilitare termica a cladirii, consolidarea fundatiei si asigurarea utilitatilor.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 298, 614 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 17515, 24 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la BRD, Agentia Piata Romana Bucuresti, cont RO87BRDE410SV26085254100, pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278ยน din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, respectiv suma de 4.655.70 Lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile specificate de Hotararea nr.1045/19.10.2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, publicata in Monitorul Oficial nr.757/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Autoritatea contractanta va exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Se va completa Formularul 12A Sectiunea III, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 si pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 2Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original, copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta 3Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original, copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara depunerii ofertelor.Cerinta 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, conform model din Sectiunea III- Formulare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul S.C. CONVERSMIN S.A. sunt: Director General Purcaru Stamin IonDirector Tehnic, Achizitii, Contracte, Proiecte Radu MarcelDirector Resurse Umane Surulescu SimonaSef Oficiul Juridic Derevlean RamonaServiciul Achizitii Contracte Martinescu FlorentinaServiciul Programe, Proiecte, Avizari Offenberg IulianServiciul Analiza Contracte Decontari Baciu IonServiciul PPSSMIG Calotescu RaulServiciul Derulare Proiecte si Dialog cu Comunitatea Georgesc DanServiciul Urmarire Productie Daogaru MirceaServiciul Financiar Contabilitate Citireag MihaelaServiciul Organizare, Salarizare, Personal Daogaru MihaelaServiciul Audit Public Intern Gaman CristinaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 va fi prezentata de ofertanti, ofertanti asociati, subcontractanti si de tertii sustinatori, conform model din Sectiunea III- Formulare.Cerinta 5Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform model din Sectiunea III- Formulare- Formular 12CPentru persoane fizice/juridice strainePentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), emise de autoritati competente din tara respectiva.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante. Autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Se solicita ca operatorul economic sa prezinte: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, care va fi in original, copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante. Se va solicita in etapa evaluarii ofertelor inainte de comunicarea privind rezultatului procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/ fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident din care sa reiasa Obiectul de activitate in domeniul executarii lucrarilor: Certificat de inmatriculare/certificat de inregistrare fiscala/autorizatie de functionare / altele echivalente.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau copie lizibila a traducerii legalizate, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea de exercitare profesionala trebuie indeplinite de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantului declarat castigator i se va solicita Certificatul constatator in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pt cariscul neindeplinirii ctr. de executie a lucrarilor, ca urmare alipsei capacitatii financiare a op. economic, sa fie cat mai scazut, autoritatea contractanta solicita realizarea unei medii a cifrei de afaceri globale anuale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 1.600.000 lei. Valoarea minima impusa a fost stabilita conform H.G. nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor perzenta bilanturile contabile din ultimii trei ani inregistrate de organele competente, in copie, semnate si stampilate pe fiecare pagina, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru conversia in LEI, daca situatiile financiare au fost intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv. Formularul B2, Bilanturile., In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul valorii minime impuse. In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art.16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004. Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Declaratiile de incadrare in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii. Formularul Acord de asociere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea informatiilor referitoare la cel mult 2 contracte avand ca obiect lucrari similare executate in ultimii 5 ani, avand o valoare cumulata, egala sau mai mare decat valoarea de 800.000 lei, exclusiv TVA. Lucrarile prezentate ca si lucrari similare trebuie sa fie din aceeasi categorie si sa acopere gama, riscurile si complexitatea lucrarilor solicitate prin caietul de sarcini. Se prezinta: a)Copie de pe parti relevante ale contractului/ contractelor in baza caruia sau executat lucrarile nominalizate ca experienta similara b) Prezentarea a cel putin unei certificari de buna executie (recomandari) emise si contrasemnate de beneficiar, continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari c)Copii ale documentelor din care sa reiasa ca lucrarile au fost receptionate, in sensul art.14 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Formular 12F ; Formular B3 - Copie de pe parti relevante ale contractului/ contractelor - Recomandare., Cerinta nr.1 Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de lucrari. Formularul M7; Formularul M8CV - urile persoanelor nominalizate, studiile, pregatirea profesionala si calificarilea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea ctr., Cerinta nr.2 Cerinta cu privire la capacitatea profesionala a personalului strict necesar pentru indeplinirea contractului. Se solicita : - responsabilul tehnic cu executia lucrarilor - Se vor prezenta CV-ul si atestatul in domeniul lucrarilor prevazute in caietul de sarcini, in copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, valabil la data deschiderii ofertei, Cerinta nr.4 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se solicita asigurarea acelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, corespunzatoare tehnologiei proprii de executie a lucrarilor. Se va prezenta Formularul 12H. Alte forme de punere la dispozitie: contractele/ conventiile de inchiriere. Formularul 12H ; Alte forme de punere la dispozitie: contractele/ conventiile de inchiriere., Informatii privind subcontractantii, daca este cazul Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile si valoarea din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, specializarea subcontractantilor si datele de recunoastere ale acestora. Nu se accepta subcontractarea ulterior semnarii contractului. Ofertantul ramane pe deplin raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Pentru subcontractantii care vor avea o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului se completeaza Formularul Informatii generale pentru subcontractanti-Formular B2?. Formular 12G., Daca grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea privind capacitatea tehnica si/sau profesionala a unei terte persoane, atunci acesta nu trebuie sa se afle in situatia prev. art.180 si 181 lit.a), c^1 si d) si art.69^1 din OUG34/2006. Tertul sustinator va prezenta, dupa caz, un angajament ferm al persoanei sau persoanelor respective, incheiat in forma autentica, conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art.11^1 din HG nr.925/2006. Formularul 12T Declaratie tert sustinator tehnic si profesional Formularul 12A sustinator.Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006. Standarde de asigurare a calitatii Se solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in domeniul achizitiei, conform standard SR EN ISO 9001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei. In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza., Standarde de protectia mediului Se solicita prezentarea unor certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de protectie a mediului, conform standard SR EN ISO 14001 sau echivalente, valabile la data depunerii ofertei. In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 09:05