Achizitie publica - Lucrari de reabilitare si reamenajare a laboratorului de analize fizico-chimice, mina Deva-Bolcana, judetul Hunedoara
Detaliu pentru invitatia numarul 355835
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.
Numar invitatie: 355835/18.11.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare si reamenajare a laboratorului de analize fizico-chimice, mina Deva-Bolcana, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.Cod fiscal: RO 14923006, Adresa: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213168019, Fax: +40 0213168019
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul S.C. CONVERSMIN S.A., STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366, telefon: +40 0213168019, fax: +40 0213168019
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. CONVERSMIN S.A. STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, sala licitatii, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010366
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Conservare si inchidere mine)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare si reamenajare a laboratorului de analize fizico-chimice, mina Deva-Bolcana, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare si reamenajare a laboratorului de analize fizico-chimice, mina Deva-Bolcana, judetul HunedoaraValoarea estimata a lucrarilor este de 1.054.089 lei, fara TVA. Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 44.813 lei, fara TVA, adica 4, 44% din valoarea estimata a lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 054, 089 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 20.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie pana la termenul limita de depunere a ofertelor, dovada constituirii poate fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, conform art.86 alin.(6) din HG nr.925/2006. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. Contul autoritatii contractante este deschis la BRD, Agentia Piata Romana Bucuresti, cont RO87BRDE410SV26085254100. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la CNSC, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278ยน din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, respectiv suma de 4.789, 28 lei.Pentru garantiile de participare exprimate in alta moneda, data la care se face echivalenta la curs BNR leu/ alta valuta: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului, exclusiv TVA, conform art.89 alin.(2) din HG nr.925/2006 si se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3, respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile specificate de Hotararea nr.1045/19.10.2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006, publicata in Monitorul Oficial nr.757/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Autoritatea contractanta va exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Se va completa Formularul 12A Sectiunea III, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 si pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 2Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original, copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a certificatului nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006, situatie in care devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Cerinta 3Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original, copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006, situatie in care devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Cerinta 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, conform model din Sectiunea III- Formulare.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul S.C. CONVERSMIN S.A. sunt: Director General Purcaru Stamin Ion, Director General Adjunct Crai Pompiliu, Director Economic Danes Petre, Director Productie Daogaru Mircea, Sef departament O.C.M.S. Surulescu Simona Claudia, Sef Compartiment Consilieri Radu Marcel, Sef Serviciu Financiar Contabilitate Citireag Mihaela, Sef Serviciu Organizare, Salarizare, Personal, Administrativ Daogaru Mihaela, Sef Serviciu Management, Strategii, Comunicare Suta Elena Florentina, Sef Serviciu Monitorizare Contracte Jurca Gabriel Ioan, Sef Serviciu Analiza Contracte Decontari Baciu Ion, Sef Serviciu Monitorizare Postinchidere Bobora Mihai DorinSef Serviciu Achizitii Contracte Martinescu Florentina, Sef Serviciu Programe, Proiecte, Avizari Offenberg Iulian, Sef Oficiul Juridic Derevlean Ramona, Sef Serviciu Derulare Proiecte si Dialog cu Comunitatea Georgescu Dan, Sef Birou Audit Public Intern Gaman Eugenia Cristina Titiana, Sef Birou PPDSSMIG Calotescu Raul Emil, Director Sucursala Deva Dobra Sorin Ioan, Sef Serviciu Monitorizare Obiective Miniere Sucursala Deva Costea Stefan, Director Sucursala Baia Mare Corodan Ioan, Sef Serviciu Monitorizare Obiective Miniere Sucursala Baia Mare Dicu Marian Paul, Sef laborator Vatra Dornei Buzila Ion, Sef punct de lucru Petrosani Sirb Daniel Calin, Sef punct de lucru Vatra Dornei Sabin Gabriel Gheorghe, Sef punct de lucru Tirgu Jiu Olaru Gheorghe, Sef punct de lucru Oravita Duma Constantin, Sef punct de lucru Ploiesti Cristea Ioan.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 va fi prezentata de ofertanti, ofertanti asociati, subcontractanti si de tertii sustinatori, conform model din Sectiunea III- Formulare.Cerinta 5Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform model din Sectiunea III- Formulare.Pentru persoane fizice/juridice strainePentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), emise de autoritati competente din tara respectiva.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante. Autoritatea contractanta solicita prezentarea documentelor edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Se solicita ca operatorul economic sa prezinte: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, care va fi in original, copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante. Se va solicita in etapa evaluarii ofertelor, inainte de comunicarea privind rezultatului procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/ fizice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident din care sa reiasa Obiectul de activitate in domeniul executarii lucrarilor: Certificat de inmatriculare/certificat de inregistrare fiscala/autorizatie de functionare / altele echivalente.Ofertantului declarat castigator i se va solicita documentul in original sau copile legalizata.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau copie lizibila a traducerii legalizate, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea de exercitare profesionala trebuie indeplinite de fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantului declarat castigator i se va solicita Certificatul constatator in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pt ca riscul neindeplinirii ctr. de executie a lucrarilor, ca urmare a lipseicapacitatii financiare a op. economic, sa fie cat mai scazut, autoritatea contractanta solicita realizarea unei medii a cifrei de afaceri globale anuale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012), egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 2.000.000 lei. Valoarea minima impusa a fost stabilita conform H.G. nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta documente doveditoare din care sa reiasa indeplinirea cerintei minime de calificare. Pentru conversia in LEI, daca situatiile financiare au fost intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursulmediu anual lei/alta valuta Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Formularul B2Documente doveditoare., In situatia in care operatorul economic participant la procedura intra in categoria IMM beneficiaza de 50% reducere din cuantumul valorii minime impuse. In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004. Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. Declaratiile de incadrare in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii. Formularul Acord de asociere., Daca operatorul economic beneficiaza de sustinerea financiara a unei terte persoane, operatorul economic va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, ce va trebui sa prevada resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea lor se va face neconditionat in vederea finalizarii contractului. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prev. art.180 si 181 lit.a), c^1 si d) si art.69^1 din OUG nr.34/2006. In acest caz, nivelul cifrei de afaceri nu se va considera prin cumulul cifrei de afaceri a ofertantului si a tertului sustinator, ci trebuie dovedita fie de ofertant, fie de tertul sustinator integralPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea informatiilor referitoare la cel mult 2 contracte avand ca obiect lucrari similare executate in ultimii 5 ani, avand o valoare cumulata, egala sau mai mare decat valoarea de 1.000.000 lei, exclusiv TVA.Valoarea minima impusa a fost stabilita conform H.G 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru confirmarea lucrarilor executate se prezinta certificari de buna executie emise si contrasemnate de o autoritatea contractanta beneficiaraori de catre clientul privat beneficiar, care vor contine valori, perioada si locul executieilucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru conversia in RON, daca respectivele contracte au fost intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/ alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv., Se solicita asigurarea personalului de specialitate, considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului si conducerea propusa pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta formularele M7 si M8 din Sectiunea III., Ofertantul va nominaliza responsabilul tehnic cu executia lucrarilor, conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, pentru care se va prezenta atestatul in domeniul lucrarilor prevazute in caietul de sarcini, in copie legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, valabil la data limita de depunere a ofertei., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se solicita asigurarea acelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, corespunzatoare tehnologiei proprii de executie a lucrarilor. Se prezinta Formularul 12H, contractele/ conventiile sau alte angajamente de punere la dispozitie., Informatii privind subcontractantii, daca este cazul. Ofertantul are obligatiade a preciza partea/partile si valoarea din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, specializarea subcontractantilor si datele de recunoastereale acestora. Nu se accepta subcontractarea ulterior semnarii contractului.Ofertantul ramane pe deplin raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica. In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Se prezinta Formular 12G., Daca grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea privind capacitatea tehnica si/sau profesionala a unei terte persoane, atunci acesta nu trebuie sa se afle in situatia prev. art.180 si 181 lit.a), c^1 si d) si art.69^1din OUG34/2006. Tertul sustinator va prezenta, dupa caz, un angajament ferm al persoanei sau persoanelor respective, conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art.11^1 din HG nr.925/2006.Formularul 12T Declaratie tert sustinator tehnic si profesional Formularul 12A sustinator.Declaratia privind neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006. Standarde de asigurare a calitatiiSe solicita prezentarea unor certificateemise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in domeniul achizitiei, conform standard SR EN ISO9001 sau echivalente, valabile la termenul limita de depunere al ofertelor.In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza., Standarde de protectia mediuluiSe solicita prezentarea unor certificateemise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de protectie a mediului, conform standard SR EN ISO 14001 sau echivalente, valabile la termenul limita de depunere al ofertelor.In cazul asocierii, cerinta se va indeplini de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2013 14:07