Achizitie publica - Lucrari de reabilitare spatii de joaca
Detaliu pentru invitatia numarul 334298
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334298/27.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare spatii de joaca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SERVICII PUBLICE BISTRITACod fiscal: 25503261, Adresa: LIVIU REBREANU NR. 2-4, Bistrita, Telefon: 0263 216202, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR LIVIU REBREANU NR. 2-4, camera 7, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, telefon: +40 263216202, fax: +40 263234392, persoana de contact: Isprava Tudor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Servicii Publice Bistrita, STR LIVIU REBREANU NR. 2-4, Camera 1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Publice Locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare spatii de joaca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare spatii de joaca conform documentelor anexate4 spatii de joaca
II.1.6) CPV: 45236290-9 - Lucrari de reparare a spatiilor de recreere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 440, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare - 8600 lei;(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei prevazute de Legea nr. 346/2004 se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM-Formular: Anexa nr 8)Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie Formular: Anexa nr 6; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta, cu sediul in Romania si se va depune in original.- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO18TREZ1015006XXX006082, Trezoreria Bistrita ; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: luni-vineri :07? 13.00).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei: 5% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie fie prin a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari fie b), in cazul in care partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea-Formular: Anexa nr 2;
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006-Formular: Anexa nr 3;
- Certificat de participare cu oferta independenta-Formular: Anexa nr 10;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006;persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cretiu Ioan, Director Executiv, Sarmasan Dan ?Director Executiv adjunct economic, Isprava Tudor-presedintele comisiei de evaluare Singeorzan Dorina-membru comisie de evaluare, MateAna Maria? membru comisie de evaluare;Titan Vasile? membru comisie de evaluare, Ciupe Emilia ? membru comisie de evaluare, Bucur Victoria? membru de rezerva comisie de evaluare; Lista persoanelor care au aprobat bugetul local: Primar- Ovidiu Teodor Cretu, Director executiv economic- Albu Maria, Director executiv tehnic, Gazdac Ioan Viorel; Consilieri Locali: Avram George, Benta Gavrila, Bilegan Mihai Stefan, Bria Dumitru Alexandru, Calo Viorica, Cordovan Gabriel, Gaurean Florin Nicolae, Iliesi Cornel, Illyes Istvan, Kozuk Andrei Ioan, Moisil Filip, Molnar Laurentiu Danut, Pasca Marius Vasile, Rad Aurora, Rus Constantin, Rusu Andrei, Seica Marioara, Seserman Sorin Alin, Tabara Camelia, Tuta Gheorghe, Tarmure Gavrila;
-Formular: Anexa nr 9- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie-Formular: Anexa nr 11;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.Se va prezenta in oricare dintre formele original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Persoane juridice/ fizice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sarezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentDocumentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2. Autorizatie ISCIR pentru montare si reparare echipamente pentru agrement
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 800000 leiSe vor prezenta copii dupa bilanturi contabile pe anii 2009, 2010 si 2011 pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru utilajele instalatiile, echipamentele tehnice ce nu le are in dotare, ofertantul va prezenta contracte/conventii de inchirieresau angajament dat de un operator economic/fersoana fizica, de punere la dispozitia ofertantului a utilajului/utilajelor in cauza , in situatia in care acesta va fi declarat castigator, Informatii privind experienta similaraSe va demonstra executarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract/parti din contractsau prin cumularea valorii a maxim 3 contracte, cu o valoare cel putin egala sau mai mare cu valoarea impusa de 400000 lei si al carui obiect a fost executia unor lucrari similare, Orice fisa privind experienta similara va fi insotita de : - copie dupa parti relevante ale contractului;
- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie partiala;
- recomandare/ document constatator eliberate de catre autroritatile contractante la finalizarea contractului/receptie partiala;, Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 (cinci) ani, pentru maxim 5 contracte, Informatii privind numarul mediu al personalului angajat.Resurse umane: -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal de specialit. necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 coordonator de proiect ? inginer cu experienta profesionala in amenajarea de spatii de joaca, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar;
- 1 sef santier ? inginer cu studii superioare si cu experienta semnificativa prin participarea la cel putin un proiect similar in aceasta pozitie- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) - se va prezenta atestat eliberat de MDRT valabil la data de depunere a ofertelor- 1 manager de calitate se va prezenta decizia interna de numire- 2 muncitori amenajare terenuri sintetice- 1 mecanic montator intretinere si reparatii- 1 lacatus mecanic- 2 pavatori, Pentru demonstrarea specializariipersonalului si a vechimii in domeniu, ofertantul va prezenta urmatoarele documente: 1. contractele individuale de munca ale personalului invocat si/sau contractele de colaborare incheiate intre ofertant si persoanele respective (valabile la data depunerii ofertei), in copie lizibila si marcata « conform cu originalul »2.diplome privind specializarea personalului(studiile, pregatirea profesionala, calific. si atestarea profesionala) ?in copie lizibila simarcata « conformcu originalul »3.pentru responsabilul cu controlul calitatii este suficienta prezentarea deciziei de numire4 .in cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de persoane se va prezenta in original, completat si semnat de catre titular, un angajament de participare.Ofertantul desemnat castigator are obligatia ca la semnarea contract.sa faca dovada incheierii contractului de colaborare cu acestia(contract individual de munca)., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pt.indepl contr.de lucrariAutoritatea contractanta solicita ca ofertantii sa faca dovada faptului ca dispun de minim : ? Generator curent ? 1 buc.? Mini buldoexcavator multifunctional - 1 buc.;? Autoutilitara - 1 buc.;? Cilindru vibrocompactor - 1 buc.;? Placa compactoare ? 1 buc;? Echipament de tip finisor automat pentru realizare suprafata antitrauma cauciuc turnat - 1 buc.;? Mixer profesional amestec cauciuc - 1 buc.;? Incalzitor tavalug ? 1 buc;? Picon hidraulic ? 1 buc. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii: SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul activitatilor aferente executarii si indeplinirii acestui contract de lucrari, Informatii privind standardele de protectie a mediului: SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul activitatilor aferente executarii si indeplinirii acestui contract de lucrari
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PUBLICATA PE SEAP ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 07:13