Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REABILITARE STATIE ELECTRICA DE TRANSFORMARE 110/20/10 KV VULCAN


Detaliu pentru invitatia numarul 356450
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Numar invitatie: 356450/11.12.2013
Denumire contract: LUCRARI DE REABILITARE STATIE ELECTRICA DE TRANSFORMARE 110/20/10 KV VULCAN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.Cod fiscal: RO 14507322, Adresa: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 372115082, Fax: +40 372871911
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE REABILITARE STATIE ELECTRICA DE TRANSFORMARE 110/20/10 KV VULCAN
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Finisajele exterioare si interioare ale cladirii statiei, tamplaria se afla intr-o stare avansata de degradare datorita lipsei investitiilor de reparatii asupra acestora. Ca urmare, se propun o serie de lucrari menite sa rezolve aceasta situatie.Valoarea estimata functie de care se vor elabora si evalua ofertele este 505.010, 00 lei (fara T.V.A.), compusa din Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat 479.710, 00 lei (fara T.V.A.)si Valoarea pentru cheltuieli diverse si neprevazute, conf.art.29 alin (2^1) din OUG 34/2006 (actualizat la zi) 25.300, 00 lei (fara T.V.A.), adica 5, 27% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica, astfel cum au fost acestea definite de catre proiectant in Devizul General de lucrari. Ofertantul va cuprinde, ca element constitutiv si distinct al propunerii financiare, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute, respectiv 5, 27% la valoarea propunerii financiare constituite/depuse (fara diverse si neprevazute).Propunerea financiara totala care va fi evaluata de autoritatea contractanta va cuprinde propunerea financiara (fara diverse si neprevazute) si valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 479, 710 - 505, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia Participare: 7.000 RON/3.500 RON pt I.M.M. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original ori prin virament bancar (O.P. sau fila CEC), cu confirmarea de catre banca pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor, in contul ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA SA Cod IBAN RO33CITI0000000760023019, deschis la CITIBANK EUROPE plc. DUBLIN, Suc.Romania. Garantia de participare se va depune in original pana ladata si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor, la sediul autoritatii contractante Bucuresti, Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C, et.1, Serviciul Achizitii, de catre toti operatorii economici, insotita de declaratia I.M.M. (daca este cazul)si copie scanata se va incarca pe SEAP pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. Daca este cazul, pentru incadrarea in categoria IMM se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere, completata cu datele de la 31.12.2012, valabila la data limita de depunere a ofertelor, in original. Garantia de participare este irevocabila. In cazul unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu OUG 34/2006(actualizata la zi) art. 278^1 alin. 1 lit. b).Autoritatea Contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art. 87 alin.(1), lit. a), b) si c) din HG 925/2006 (actualizata la zi). Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, conform HG 925/2006 (actualizata la zi) art. 33, alin. (3), lit. b).Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantiile de participare in valuta, se va face la cursul BNR din data 07.11.2013.
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% (5% pt IMM) din valoarea contractului, fara TVA.2.Perioada pt care se constituie garantia este de 24 luni.3.Modul de constituire a garantiei: - Instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, cu respectarea HGR 925/2006 (actualizata la zi) art. 90.3.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 (actualizata la zi) art. 92 alin (4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-1; Se va prezenta cazierul judiciar pentru administratori/actionari/directori de companie/persoane cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in relatia cu autoritatea contractanta.Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator (conform legii 279/2011);2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 (actualizata la zi) - Formularul F2-2;Formularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator (conform legii 279/2011);3) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 actualizata la zi) - Formularul F2-3;Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante: - Director General - Giuseppe FANIZZI- Director Achizitii - Cosmin TROFIN- Manager Achizitii - Cristian Ljubomir BOGDAN- Presedinte Comisie de evaluare - Irina MOCANU- Membru Comisie de evaluare - Violeta PESTE- Membru Comisie de evaluare - Adina-Daniela TUDORAN- Membru Comisie de evaluare - Carmen IANCU- Membru Comisie de evaluare - Daniela SARBUFormularul se va prezenta pentru ofertant/ofertant asociat/tertul sustinator/subcontractant (conform OUG 34/2006 modificata prin legea 279/2011, actualizata la zi);4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP, privind punerea a aplicare a certificatelor de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul F 2-4;5) Cerinte referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale - original, copie legalizata, copie lizibila certificata "conform cu originalul" (formulare tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Se vor completaesalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Din certificate trebuie sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. a)Pentru persoane juridice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;b)Pentru persoane juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Documentul se va prezenta insotit de traducere in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in echivalentul codului CAEN din documentul care dovedeste o forma de inregistrare ca persoana juridica. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;Ofertantii declarati castigatori, inainte de a primi comunicarea privind rezultatul procedurii, vor prezenta pt conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie minim 950.000 ron (475.000 ron - pt. I.M.M.), in masura in care informatiile respective sunt disponibile, conf. art. 185 lit. c) din OUG 34/2006(actualizata la zi).Se va prezenta Formularul F3.Conversia valorilor din alta moneda se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importantelucrari, conform Ordin presedinte ANRMAP nr. 509/2011. Va demonstra ca a executat si dus la bun sfarsit lucrari similare la nivelul a maxim 2 contracte lucrari similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 380.000 lei, fara TVA. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.Se va prezenta Formularul F5 insotit de Contracte sau procese verbale sau certificari de buna executie, etc., Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea cu personal tehnic despecialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere, persoane responsabile de indeplinirea contractului. Personalul/organismul tehnic de specialitate trebuie sa fie calificat indomeniile aferente obiectivului de investitii (inclusiv responsabil de lucrare, minim in persoana unui electrician atestat ANRE, cel putin tip B, grupa III SSM, conform Ordinului 11/2013 ? min. 1 persoana).Se va prezenta Formularul F6, Documente doveditoare pt responsabil lucrare, minim in persoana unui electrician atestat ANRE (cel putin tip B), grupa III SSM. Pentru personalul atestat nu se solicita prezentarea CV-ului si nici a diplomelor de studii., Ofertantul va face dovada cel putin a unei persoane responsabile pe temasecuritatii si sanatatii in munca.Se va prezenta CV persoana responsabila SSM., Declaratie care contine informatiile privind dotarile cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice, mijloace de protectie pentru a demonstra casocietatea are capacitatea organizatorica de executare a lucrarilor prevazute in Caietul de Sarcini. Pentru resursele tehnice inchiriate, ofertantul castigator vatransmite in 5 zile lucratoare de lacomunicarea privind rezultatul procedurii, copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere sau ale altor documente corespunzatoare pentru alte forme de punere la dispozitie a resurselor tehnice necesare.Se va prezenta Formularul F7., Informatii privind subcontractantii - in situatia in care ofertantul intentioneazasa subcontracteze parti din contractul de executie, are obligatia de a preciza: 1. Partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, repectivindicarea procentajului din total lucrare.2. Indicarea activitatilor ce se vor realiza de subcontractanti si valoareaacestora.3. Datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializareaacestora.4. La incheierea contractului, in situatia in care este desemnat castigator, ofertantul are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cusubcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vorconstitui anexa la contract. Subcontractantii nu pot subcontracta la randul lor parte din activitatile alocate, conform L13/2007;, Informatii privind asociatii (daca este cazul). In Formularul F21 se va prezenta liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatiapersonala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare, la standarde de asig. a calitatii si a standardelor de protectia mediului) trebuie prezentate de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza. Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilorasociatiei. Declaratia SSM (Formularul F26) se va prezenta de fiecare asociat in parte. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturarea se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociereprezentat la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta Formularul F21. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - ISO 9001:2008. Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare., Informatii privind asigurarea protectiei mediului, pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului - ISO 14001:2005. Se vor prezenta Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului conform ISO 14001:2005 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2013 17:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer