Achizitie publica - Lucrari de reabilitare str. Bisericii
Detaliu pentru invitatia numarul 341243
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341243/19.12.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare str. Bisericii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BranCod fiscal: R4688736, Adresa: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Bran, Telefon: 0268236416, Fax: 0268236413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Bran, str. Piata I.G. Stoian, Nr.1 Jud. Brasov, Bran, Romania, cod postal: 507025, telefon: +40 0268236416, fax: +40 0268236413, persoana de contact: Sfetea Ciprian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Piata I.G. Stoian, nr. 1, localitate Bran
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare str. Bisericii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare str. Bisericii si str. Tarina conform caiet de sarcini( imbracaminte asfaltica, rigola carosabila din beton).
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 531, 668.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei 10 000 lei. Pentru IMM- uri valoarea garantiei este 50%.Per.de valab.a garant.pt particip.: cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul autoritatiicontractante RO 65 TREZ1385006XXX000032 deschis de Primaria Comunei Bran la Trezoreria Rasnov- . Acesta se va emite astfel incatOP prin care se constituie garantia de participare trebuie sa fie confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) Scrisoare degarantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care opec. participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform model Formulare. c) plata in numerar la casieriaautoritatii contractante; In conformitate cu art.278 ind.1 din OUG nr.34/2006, se va retine garant de participare in cuantum de 4200 lei+0, 1%din valoarea estim a contr din cea ce depaseste 420001 lei, adica 4311.66 leiEchivalenta leu/euro se va face la cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Ofertantul va constitui garantia de buna executie aferenta contractului in procent de 10 % din valoarea de atribuire fara TVA a acestuia.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Retineri succesive din facturi partiale, fie- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract(HG 834/2009).In cazul const.garant. de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractant.Suma initiala care se depune de catre contractant la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului faraTVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B dinSectiunea Formulare. ? in original;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul C dinSectiunea Formulare- in original;Nota. Conform prevederilor art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 si a Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, persoanele ce detin functii de deciziein autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Hermeneanu Gheorghe - primarRadacina Dorel-Nicu Rares - viceprimarBancila-Anganu Radu - consilier localBenga Ionut - consilier localBoboc Ioan ? Sorin - consilier localBoboc Valentin - consilier localChirciu Ioan - Marcel - consilier localGarbacea Radu ? Petre - consilier localGhinea Adrian Marius - consilier localMihalte Sandu ? Ioan - consilier localNenciu Eugen ? Aron - consilier localNila Nicolae - consilier localNoaghea Cosmin Rares - consilier localPuchi Gheorghe - consilier localRadacina Viorel - consilier localReit Lucian Ion - consilier localNegrea Victor - referent de specialitatePoponeci Gheorghe - contabilSfetea Ciprian - consilierAtentie: Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala aFinantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepune oferta, in copie certificata "conform cu originalul"5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente inluna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul".Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente alebugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente alebugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie inconcordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform Fromular D din sectiuneaFormulare, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate laacest punct.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezentaurmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referiredoar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Din informatiile cuprinse trebuie sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului.Nota : In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc a optat pentru depunerea certificatului in copie, acesta va transmite la cererea autoritatii contractante, certificatul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentulse va prezenta in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate in acest punct.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilOfertantii vor prezenta bilanturile contabile la 2011 sau 2010 vizate siinregistrate de organele competenteOfertantii vor prezenta bilanturile contabile la 2011 sau 2010 vizate siinregistrate de organele competente, in copie. Ofertantii nerezidenti vorprezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate maisus. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ?persoane fizice si juridice romane si straine ? prezentarea si a altordocumente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu suntrelevante. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acestedocument, Cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimi trei ani trebuie sa fie minim 700 000 leilei.Pentru echivalenta se va avea in vederecursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista cu principalele lucrari similareexecutate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula pana la data depuneriiofertelor), 2. Prezentare fise de exeperienta similara pentru contracte a caror obiecte afost executia de lucrari de drumuri.Ofertantii care prezinta contracteincheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectuaconversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anualestabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facutinregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Prezentarea a minim 1 contractexecutat in ultimii 5 aniavand ca obiect lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul contractului acaror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 500 000 lei.Fisele de experienta similara vor fi insotitecertificari de buna executie prin care sa se faca dovada experientei similare pentru1 contract de lucrari similar executate in ultimii 5 ani., 3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, 4 Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta personalului responsabil deindeplinirea contractului, din care: - 1 Sef de Santier ? studii superioare specialitatea drumuri si poduri;
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? atestat in domeniul ?Constructiirutiere, drumuri?;
- 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- 1 Responsabil SSMSe vor prezenta CV-uri si diplome/certificate privind specializarea personalului, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, laboratoare, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari, 6. Declaratie privind subcontractantii Certificate care atesta implementarea managementului de calitate ISO 9001sau echivalent. Se va prezenta certificatul aflat in perioada de valabilitate ladata limita dedepunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2012 18:58