Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare str. Dumitru Renghea


Detaliu pentru invitatia numarul 356306
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bran
Numar invitatie: 356306/05.12.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare str. Dumitru Renghea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BranCod fiscal: 4688736, Adresa: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Bran, Telefon: +40 0268236416, Fax: +40 0268236413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Bran, str. Piata I.G. Stoian, Nr.1, Jud. Brasov, Bran, Romania, cod postal: 507025, telefon: +40 0268236416, fax: +40 0268236413, persoana de contact: Sfetea Ciprian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Piata I.G. Stoian, nr. 1, localitate Bran
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare str. Dumitru Renghea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare str. Dumitru Renghea ( str. Dumitru Renghea are o lungime de 1.1 km, latimea strazii care se va reabilita este intre 4-5 m.) conform caiet de sarcini.Valoarea estimata a obiectului supus achizitiei 470.600, 00 din care: - C + M433.600 lei fara TVA-diverse si neprevazute 37.000 lei fara TVA ( 7.86% din valoarea proiectarii )
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 470, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 lei, constituita prin- virament bancar in contul RO 65 TREZ1385006XXX000032 deschis la Trezoreria Rasnov sau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1), in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC sau art. 278^1alin. (2) din OUG34/2006, in cazul in care ulterior ofertantul a renuntat la contestatie.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici si garantia de participare a fost constituita prin instrument de garantare, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatorieconomici. Poate fi depusa de unul sau mai multi operatori economici din cadrul asocierii.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Nota: IMM beneficiaza de reducere 50%.
Garantie de buna executie
10% din valoarea de contract acceptata, in lei fara TVA;Garantia de buna executie se va constitui in conformitate atat cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, cat si cu prevederile clauzelor contractuale si va fi completata conform Formularului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul C din Sectiunea Formulare- in original;Nota. Conform prevederilor art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006 si a Ordinului ANRMAP nr. 170/2012, persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Hermeneanu Gheorghe - primarRadacina Dorel-Nicu Rares - viceprimarBancila-Anganu Radu - consilier localBenga Ionut - consilier localBoboc Ioan ? Sorin - consilier localBoboc Valentin - consilier localChirciu Ioan - Marcel - consilier localGarbacea Radu ? Petre - consilier localGhinea Adrian Marius - consilier localLetca Ioan - consilier localNenciu Eugen ? Aron - consilier localNila Nicolae - consilier localNoaghea Cosmin Rares - consilier localPuchi Gheorghe - consilier localRadacina Viorel - consilier localReit Lucian Ion - consilier localNegrea Victor - referent de specialitatePoponeci Gheorghe - contabilSfetea Ciprian - consilierAtentie: Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala aFinantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, se depune in copie certificata "conform cu originalul". In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite situatia datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.14/alin. 1 din HG 925 / 2006.Intro astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. art. 9 alin. (3) din Ordinul 509 / 2011.5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, se depunein copie certificata "conform cu originalul".Atentie: Cerintele referitoare , la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite situatia datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.14/alin. 1 din HG 925 / 2006.Intro astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. art. 9 alin. (3) din Ordinul 509 / 2011.Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genulesalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform Fromular D din sectiuneaFormulare, in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct.In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referiredoar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial care sa ateste obiectul de activitate(codCAEN), in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din certificatul constataror emis de ORC.-Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului desemnat castigator, prezentarea, la semnarea contractului, aCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii, pentru partea de contract pe care contracteaza.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Operatorul economic poate dovedi indeplinirea nivelului impus in functie deinformatiile si documentele disponibile.In cazul unei asocieri, cifra de afaceri se cumuleaza, caz in care se depundocumente pentru asociati.Pentru determinarea echivalentei de curs leu-valuta se are in vedere cursulmediu anual lei-valuta comunicat de BNR., Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte deinceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar puteaaparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, la nivelul unui contract, lucrari similare in valoare de mininm 433.600 exclusiv , insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul de executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Ultimii 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.(Echivalenta leu / alta valuta se va face la cursul mediucomunicat de BNR pt anul respectiv., Prezentare fise de exeperienta similara pentru contracte a caror obiecte afost executia de lucrari de drumuri.Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executiedin partea beneficiarului., Ofertantul trebuie sa demonstreze existenta personalului tehnic, responsabil de indeplinirea contractului, din care: - 1 Sef de Santier ? studii superioare specialitatea drumuri si poduri;
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? atestat in domeniul ?Constructiirutiere, drumuri?;va prezenta doar atestatul.- 1 Responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ)- ( se accepta deciziede numire din pratea op ec.)- 1 Responsabil SSM- Se vor prezenta CV-uri si diplome/certificate privind specializareapersonalului, Declaratie privind subcontractantii Certificat ISO 9001 sau echivalent .Ofertantul va prezenta: Certificate emise de organisme independente care atesta respectareastandardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente, indomeniul de activitate supus prezentei proceduri, valabile la data limita dedepunere a ofertelor, in copii conforme cu originalul.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asacum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, inmasura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivelcorespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2013 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer