Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare strada Bariera Pascal din municipiul Husi


Detaliu pentru invitatia numarul 353878
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL HUSI (PRIMARIA)
Numar invitatie: 353878/19.09.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare strada Bariera Pascal din municipiul Husi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL HUSI (PRIMARIA)Cod fiscal: 3602736, Adresa: STRADA 1 DECEMBRIE 9, Husi, Telefon: 0235480009, Fax: 0235480126
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare strada Bariera Pascal din municipiul Husi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructie pentru reabilitarea strada Bariera Pascal Municipiul Husi.a) Lucrari de constructie: terasamente, imbracaminti asfaltice, trotuare;b) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de garantie de 24 luni.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini in cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este de 75100 lei reprezentand 10% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 781, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 14000 lei care va fi emisa de o societate bancara/societate de asigurari. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii cu modificarile si completarile ulterioare. Cont Trezorerie: RO30TREZ65824510220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Husi. Garantia pentru participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in alta moneda la un curs leu/alta valuta, curs mediu BNR pentru luna iunie 2013. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia pentru participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia pentru participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Dovada constituirii garantiei pentru participare se transmite in SEAP scanata si se prezinta si in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor. (model orientativ Formular SGB)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004(facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (formular orientativ Formular SGBE)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180.Conditii de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Completare Formular nr. 5)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal( Formular nr. 6).Certificate fiscale eliberate de Directia Generala a Finantelor Publice si de Autoritatea locala pe raza careia ofertantul isi desfasoara activitatea.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine(certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3. Declaratie , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere(Formular nr.3)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere(Formular nr. 4)Pentru aceasta declaratiepersoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar ? ing. Ciupilan Ioan;
- Viceprimar ? jr, Ciupilan Ioan Valeriu- Administrator public - Morar Cristian- Director administrativ- Botez Maria;
- Director economic - ec. Trofin Safta;
- Secretarul Municipiului Husi - jr. Dumitrascu Monica- Arhitect Sef- Beschieriu I, Cristian- Consilier local - Dogaru Ciprian Catalin;
- Consilier local - Rotariu Nicoleta;
- Consilier local - Murgulet Jan Cosmin- Consilier local - Iacob Liviu;
- Consilier local - Iacob Ioan;
- Consilier local - Hoha Gherghe;
- Consilier local - Giosu Georgeta;
- Consilier local - Tocu Catalin;
- Consilier local - Birsan Constantin;
- Consilier local - Blanaru Victor;
- Consilier local - Catargiu Liliana Ecaterina;
- Consilier local - Filip Cosmin Adrian;
- Consilier local - Popa Catalina Eugenia;
- Consilier local - Popa Cristinel;
- Consilier local - Pantelimon Andrei;
- Consilier local - Caciula Aurel;
- Consilier Local - Boeru Sergiu;
- Consilier local - Anton Cezar;
- Resp. achizitii publice - Dumascu Emanuel Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoane juridice romane: Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC..Pentru persoanele juridice straine: Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala(evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabila pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalain ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 1.400.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de protectia mediului., Ofertantul va prezenta urmatoarele persoane necesare in executia contractului: a) Sef de santier; b) Responsabil Tehnic cu Executia, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, un contract executat in ultimii 5 ani avand ca obiect lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier in valoare de cel putin 700.000 lei fara TVA, Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de sub-contractanti si specializarea acestora. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2013 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer