Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare strada Bastya


Detaliu pentru invitatia numarul 354387
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Lazarea
Numar invitatie: 354387/04.10.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare strada Bastya
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna LazareaCod fiscal: 4368006, Adresa: str: Principala, nr: 702 , jud: Harghita , , Lazarea, Telefon: 0266352691, Fax: 0266352728
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str: Principala, nr: 702 , jud: Harghita , , Lazarea, Romania, cod postal: 537135, telefon: +40 0266352691, fax: +40 0266352728, persoana de contact: Jozsef Ferencz
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. LAZAREA, Str Principala, Nr. 702, Jud Hrghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare strada Bastya
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru executia lucrarilor se vor lua in considerare aspectele/cheltuielile prezentate in Caietul de Sarcini si Proiectul tehnic.Lucrarile vizeaza reabilitarea strazii Bastya din comuna Lazarea, jude?ul Harghita.Valoarea estimata a contractului de lucrari, inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute fiind 1.245.563, 00 Lei, fara TVA, din care cheltuielile diverse si neprevazute reprezinta 7, 51427%, in suma de 85.856, 00 lei, astfelvaloarea estimata fara diverse si neprevazute fiind suma de 1.159.707, 00 lei fara TVA.Organizare de santier17.139, 00 lei
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 245, 563 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata fara diverse si neprevazute, respectiv23.194, 14 Lei fara TVA.Valabilitate: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda decat leu, se va lua curs de referinta cursul BNR de la data publicarii invitatiei de participare.1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara/de o soc. de asigurari conform Formularului 11/A;2.OP in contul ro73 trez 3535 004x xx00 1321, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Scrisoarea de garantie bancara trebuie: 1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata6. riscul contestatiei, potrivit art. 278 indice 1 lit. B) din OUG 34/2006:4.939, 71 Lei, fara TVA
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea contractata .Perioada minima a garantiei de buna executie se constituie pe toata perioada a executarii lucrarilor pana la data receptiei finale.Modul de constituire a garantie de buna executie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contractsau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularulnr. 2.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 3. In caz de asociere de depune de catre fiecare asociat.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale, care sa ateste ca nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru IMPLICATE in derularea contratului , care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin 4 din HG nr. 925/2006.In caz de asociere se depune de catre fiecare asociat.Inregistrarea de restante la datoriile fiscale atrage respingerea ofertei.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: -Gabor Ladislau ? primar-Vass Katalin ? secretar-Ferencz Jozsef ? presedinte-Ferenczy Maria- membru-Fazakas Eva- membru-Czimbalmas Gabriella ? membruSiklody Zsuzsanna ? membruGyorffy Gabor-viceprimar-CsergoLaszlo-consilier, Ferencz Adalbert-consilier, Csergo Jozsef-consilier, Ferencz Zsolt-consilier, Gabor Erno-consilier, Petki Zoltan-consilier, Gyorgy Endre-consilier. Gaspar Laszlo-consilier, Katona Tibor-consilier, Szasz Hajnal-consilier, Vakaria Erno-consilier, Kolcsar Andras-consilier.4.Se va completa Formularul nr. 20 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5.Se va completa Formularul nr. 25 - Declaratia privind calitatea de participant la proceduraIn cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit. Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatatortrebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza, inainte de atribuirea contractului.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, care sa prezinte date actuale/reale la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Printre domeniile de activitate trebuie sa figureze in mod obligatoriu activitatea de constructii drumuri.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012 ). Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 2.319.414, 00 lei, calculat la valoarea estimata fara diverse si neprevazute.Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei sau pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri exprimata in alta moneda decat leu, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat deBNR .In caz de asociere se indeplineste in mod cumulativ.Prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii sunt aplicabile.Pentru a beneficia de facilitatile prevazute in actul normativ susmentionat, in caz de asociere fiecare membru al consortiului trebuie sa fie IMM.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Situatii financiar contabileBilantul contabil/extras de bilant, daca publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, bilantul contabil pentru ultimii trei ani / si conturile de profit/pierdere, vizate si inregistrate de organele competente. Bilanturile vor fi prezentate in copie lizibila, stampilata si certificata, ?conform cu originalul? pe fiecare pagina, de reprezentantul legal al oferantului. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. Pentru ofertantinerezidenti, ofertantul vaprezenta bilantul contabil si anexele, balanta de verificare sau acte echivalente pentru ultimii 3 exercitii financiare incheiate. AC isi rezerva dreptul de a cere ofertantului prezentarea altor documente daca cele nominalizate la aliniatul precedent nu sunt relevante. Daca oferta este depusa de o asociere, aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Se va prezenta bilantul contabil sau extrasul de bilant, bilanturile contabile sau extrasele de bilant aferente exercitiilor financiare pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012 ).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5aniSe va completa obligatoriu: Lista de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, cu valori, durata de executie, beneficiar? completarea Formularului nr.8.Cerinta minima: completare formular Nr.6/A. EXPERIENTA SIMILARA Se stabileste ca limita minima impusarealizarea , in ultimii 5 ani, a minim 1 lucrare similara, sau maxim 2 lucrari similare in valoare cumulata de minim 1.159.707, 00 lei, calculat la valoarea estimata fara diverse si neprevazute, pentru calculul echivalentei valorii contractelor similare exprimata in alta moneda decat lei, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Toate contr vor fi insotite de: - Certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada, locul executarii lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitsau- PV de receptie la terminarea lucrarilor, semnat si stampilat.Operatorii ec. nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in l. romana., Informatii privind capacitatea profesionalaDeclaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin personalul de specialitate prevazut in prezenta documentatie, angajat sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut, necesar pentru indeplinirea contractului.Operatorul economic trebuie sa dispuna de un nivel minim de personal de specialitate si auxiliar pentru executia lucrarilor corespunzator tipului de lucrare, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim.Important: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse., Personal cheie: a) 1 sef santier, absolvent cu studii superioareb) 1 responsabil tehnic cu executia, atestat de catre MDRT (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Inspectoratul de Stat in Constructii) ca RTE in baza Legii 10/1995 Se va prezenta Certificatul de atestare profesionala sau echivalentul acestuia aflat in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor si declaratia de disponibilitate.c) 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate. Va prezenta contractulindivid. de munca si/sau contractele de prest serv si/sau doc obtinere angajament de participare, diplome privind specializarea , autorizatii/certificate de atestare prof. si legitimatiile sau echivalentul acestora aflate in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor, dupa caz, CV, declaratie de disponibilitate, precum Decizia de numire in functie.In caz de asociere fiecare asociat va prezenta documentele de care dispune, iar cerintele se indeplinesc in modcumulativ. Se va tine seama de prevederile Ordinului nr. 509/28.09.2011 emis de ANRMAP., Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest cazofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asociereaOp ec au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Se va prez acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urm: -asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de exec integrala a contr, la termen si in conditiile asumate prin acesta-nominalizarea liderului asoc, a membrilor asoc, impreuna cu datele de identificare ale acestora-comunicarile dintre AC si membrii asoc cu privire la desf procedurii de atribuire se vor face cu liderul asoc-in cazul in care oferta asoc este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contr de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asoc-partile din contr care urm sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Ofertele depuse in asociere tb sa indeplineasca urm cerinte : -sa cuprinda toate info solicitate de la fiecare partener precum si partile de lucrari exec de fiecare.-sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Standarde de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalentCertificat privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, etc.), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: a) Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de management al calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, decat in cazul in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.b) In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de management al calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere., Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalentCertificat privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene etc.), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: a) Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de protectie a mediului nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, decat in cazul in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.b) In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de protectie a mediului vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata
20
Descriere: Conform fisa de date
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2013 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer