Achizitie publica - Lucrari de reabilitare termica 22 blocuri in orasul Buftea judetul Ilfov
Detaliu pentru invitatia numarul 341786
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341786/16.01.2013
Denumire contract: Lucrari de reabilitare termica 22 blocuri in orasul Buftea judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Orasului BufteaCod fiscal: 4434029, Adresa: Piata Mihai Eminescu, Nr. 1, Buftea, Telefon: +40 318241234, Fax: +40 318241238
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.E.A.P
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare termica 22 blocuri in orasul Buftea judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare termica 22 blocuri in orasul Buftea judetul Ilfov
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 728, 436.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie si se prezinta conform Formularul nr. 1 din sectiunea Formulare.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociatiin numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 350.000lei. Garantia de participare poate fi constituita si in euro. Pentru echivalenta se va folosi cursul comunicat de catre BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participareva fi valabila , in mod obligatoriu, pentru o perioada de 120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a acordului-cadru urmatoarele sume: 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei?;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executiese constituie si se prezinta conform Formularul nr. 2 din sectiunea Formulare.Durata garantiei de buna executie este diferita, in functie de tipurile de lucrari executate (termosistem suprafete laterale nevitrate, hidroizolatii la terase si montaj de tamplarie PVC cu geam termopan pe suprafetele laterale vitrate), fiind aceea ofertata de catre ofertanti.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractuluifara TVA.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asocierein ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie se va aplica si asocierii.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratii privind situatia personala a operatorului economiv(privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din ordonanta)-Se va completa pe modelul Formularului 4 din sectiunea Formulare.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 180 si/sau 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2: Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Se va completa pe modelul Formularului 5 din sectiunea Formulare.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va completa pe modelul Formularului 6 din sectiunea Formulare.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Se va completa pe modelul Formularului 7 din sectiunea Formulare.Inclusivtertul sustinator (daca exista) are obligatia de a completa aceasta declaratie.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Mentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: Pistol Gheorghe (primar), Protiuc Constantin(viceprimar ), Stefan Alina(secretar), Gheorghe Iuliana (sef serviciu Juridic), Tudorache Viorica (sef serviciu Investitii), Dobre Corina (inspector) si consilierii locali respectiv Baron Stela, Boca Maria Geovana, Busila Cristinela, Costea Daniel, Fera Pastorel, Dumitru Constantin Florin, Gioarasa Constantin Richard, Marin Doinita, Dumitru Nicolae, Minea Sorin Dumitru, Nastase Cornelia, Rogoveanu Ion, Romanescu Constantin, Rudeanu Florentina Mirela, Stanciu Tanase, Chelu Valentin, Topai Emilian, Tudor Gheorghe.Cerinta nr. 5 - Alte documente: ?Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.?Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, sau echivalent.?Cazier fiscal al societatii/ (certificat echivalent-pentru persoane juridice straine) ? in conformitate cu H.G. 31/ 2003, sau echivalent.?Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent. Toate certificatele si cazierele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata. Cerinta nr. 1: Persoane juridice/fizice romane-Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectelor contractului care urmeaza sa fie atribuit, informatii care trebuie sa fie obligatoriu reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Cerinta nr. 2: Persoane juridice straine-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat. Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. 1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizatm. 2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂzata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizbila cu mentiunea ?conform cu originalul, insotita de traducerea legalizata a documentului in limba romana, efectuata in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati. Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta/candidaturacomuna, alte oferte/documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La depunerea ofertelor/candidaturilorse va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte.Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de terminarea contractului.Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantulcastigator inainte de semnarea contractului si se va preda autoritatii contractante.In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere ? model in sectiunea Formulare - care trebuie sa contina cel putin: -lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare-nominalizarea liderului de asociatie-clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului-imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectivNeprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului, cu o agentie de asigurare. Contravaloarea primelor de asigurare va fi suportata de catre ofertant din capitolul ?Cheltuieli indirecte?., Executantul are obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice., Cerinta nr. 2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces/ are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni, in val. de minim 10.000.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare. Ofertantii vor face dovada cu inscrisuri bancare prez. in original, copie legalizata sau copie lizibila?conform cu originalul?semnata si stampilata de catre ofertanti.Of.vor prez. decl. privind lista cu oblig.contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari (daca exista).A.c. va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pt conform., in original sau copie legalizata, doc. depuse in copie.Se accepta compl. ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5)din HG 925/2006 actualizata, Cerinta nr. 3: Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani. Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 4: Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri din activitatea de constructii - montaj (C+M) pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 38.000.000 lei.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Pentru ca o asociere sa beneficieze de facilitatile oferite de Legea nr. 346/2004, operatorii economici care se asociaza trebuie sa faca dovada ca fiecare dintre ei indeplineste conditia de IMM.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilorprezentarea si a altor documente pentru dovedirea indeplinirii acestei cerinte.Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri medii anuale BNR: 2010:1 Euro= 4, 2099 RON; 2011:1 Euro = 4, 2379 RON; 2012:1 euro = 4, 4560 ron, Cerinta nr. 5: Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2011 sa fie cel putin 99%.Formula de calcul a indicatorului financiar ?lichiditate generala? este: Lichid. gen. = (Active circulante/datorii curente) x 100. Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Daca o asociere de op.ec.depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata. Angajamentul ferm de sustinere financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine, confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei celor mai importante lucrarisi precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata, Cer.nr.2: Experienta similara in exec. de lucrari de hidroizolatiilaterase, resp. executia a minim un contr. delucrari de c-tii civile care sa includa lucrari de hidroizolatii la terase pe o supraf. de minim 5500mp. Pt dov. indepl. exper. similare solicitate se vor prez. certificari de buna executie (din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucr. precum si daca lucr.au fost executate in conform.cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit) prin care sa se confirmeexec. de lucrari de hidroizolatiila terase pe o suprafatade min. 5.500mp. In cazul in care benef. este un client privat si, din motive obiective, op.ec. nu are posibilit. obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia, demonstr. indepl. cerintei privind exp. similara se realiz. printr-o decl. a op.ec.sub incidenta legii penale privind falsul in declaratii.Se accepta compl.ulterioaradoar in sit. prev. de art. 11 alin.(4) si (5) din HG 925/200, Cer. nr. 3: Exp. sim. in executia de lucrari de termoizolatiilafatade, respectiv exec.a minim un contract delucrari de c-tii civile care sa includa lucr.de termoizolatii la fatadepe o supraf.totalade minim 20.000mp.Pt dov. indepl. exper. similare solicitate se vor prez. certificari de buna executie (din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conform. cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit)prin care sa se conf. exec. de lucr.de termoizolatii la fatadepe o supraf.totalade minim 20.000mp.In cazul in care benef. este un client privat si, din motive obiective, op.ec. nu are posibil. obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstr.indepl. cerintei privind exp.sim. se realiz. printr-o decl.a op.ec.sub incidenta legii penale privind falsul in decl.Se accepta compl.ult. doar in sit.prev.de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actual., C. nr. 4: Exp.sim.in exec. de lucr.de montaj elemente de tamplarie PVC, respectiv executia a minim un contr.delucr. de c-tii civile care sa includa lucr.de montaj ferestrede tamplarie PVCcu geam termopan cuo supraf. totala de min.4.500mp.Pt dov. indepl. exp. sim.solicit. se vor prez.certificari de buna executie (din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucr. precum si daca lucr.au fost execut.in conf. cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit)prin care sa se conf. exec. de lucr.de montaj ferestrede tamplarie PVCcu geam termopan cuo supraf. totala de minim 4.500mp.In cazul in care benef.este un client privat si, din motive obiective, op.ec.nu are posib.obt.unei certificari/confirmari din partea acestuia, dem.indepl.cerintei privind exp. simil.se realiz.printr-o decl.a op.ec. sub incidenta legii penale priv.falsul in decl.Se accepta compl.ult. doar in sit. prev.de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 act., Cerinta nr. 5: Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Declaratiava fi data pe propria raspundere si a fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti.NOTA: Aceasta declaratienu se refera la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 6: Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, zilnic pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 14 (patrusprezece) specialisti, din care: ?minim 1 (un) manager de proiect? pentru functia de Responsabil (coordonator) contract;, ? minim 10(zece) absolventi de studii superioare de lunga durata tehnice in Constructii, absolventi de studii superioare tehnice in constructii(sau echivalentul acesteia) cu experienta generala de minim 5 ani ca ingineri constructori? pentru functiilede Sefde Santier.?minim un absolvent de studii superioare de lunga durataatestat(obligatoriu se va prezenta decizia de numire) ca manager al sistemelor de managementul calitatii ? pentru functia de manager calitate;, minim un absovent de studii superioare de lunga durataatestat (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu;minimunatestatRTE (responsabil tehnic cu executia sau echivalentul acestuia) pentru Constructii Civile Industriale si Agricole (obligatoriu se va prezenta copie atestat)? pentru functiade Responsabil Tehnic cu Executia.Ofertantul trebuie sa faca si dovada ca va avea disponibil in santier, permanent pe toata durata de executie, un personal calificat ca agent de paza, care sa asigure continuu perimetrul celor 22 de blocuri , astfel incat sa se permita accesul pe schelele montate numai pentru personalul propriu, de conducere si de executie, al ofertantilor., Cerinta nr. 7: Pentru a ne asigura ca lucrarile se vor desfasura concomitentla toate cele 23 de blocuri si ca vor fi terminate in termenii de executie impusi de catre proiectant si autoritatea contractanta, conform legislatiei/prevederilor tehnice in vigoare si la standardele de calitate prevazute in documentatiile de avizare a lucrarilor de interventie, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are disponibil (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere si/sau alte forme de detinere) pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: Autospecialetansport materiale - 1 buc;? Schela metalica fixa ? 36.500 mp.Schela metalica autoridicatoare ? 8.000mp , Autoutilitare transport persoane ? 2 bucMasina de torcretat pentru injectia rosturilor ? 1 buc., Dovedirea indeplinirii acestei cerinte se face, pentru toate autospecialele si instalatiile, numai prin inscrisuri (proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere si/sau alte forme de punere la dispozitie) prezentate in fotocopie semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata., Cerinta nr. 8: Informatii privind subcontractantii-Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti.Se va completa pe modelul formularului anexat.In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188 alin (2) din OUG 34/2006, Subcontractare este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: - fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contr., of. are dreptul de a include in prop. tehnica posib. de a subcontr. o parte din contractul respectiv;
- of. trebuie sa indice in ofertele lor partea/partile din contr.pecare urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere alesubcontr. propusi;
- ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinzand subcontractantii;
- subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la randul lor.La incheierea Contr. de achizitie publica prezent, achizitorul va solicita prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Capacitatea tehnica si profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatuluiresursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2) al art.190 din OUG 34/2006. Cerinta nr. 1: Certificatprivind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management.Certificatul/certificatelese va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertanti.Certificatul/certificateletrebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, a.c are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE.Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat., In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Nu se accepta completarea ulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/certificate.ATENTIE: Conform art. 193 din OUG 34/2006 actualizata, pentru ofertantii care nu au obtinut certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, autoritatea contractanta va accepta alte inscrisuri care dovedesc ca operatorii economici respectivi au finalizat auditul privind managementul calitatii si din ele reiese ca acestiavor primi certificarea., Cerinta nr. 2: Certificatprivind sistemul de management de mediu din seriaISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul executiei lucrarilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management.Certificatul/certificatelese va/vor prezenta in copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertanti.Certificatul/certificateletrebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Aceste documente emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat., In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Nu se accepta completarea ulterioara a ofertei cu acest/aceste certificat/certificate.ATENTIE: Conform art. 194 din OUG 34/2006 actualizata, pentru ofertantii care nu au obtinut certificatul privind managementul de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, autoritatea contractanta va accepta alte inscrisuri care dovedesc ca operatorii economici respectivi au finalizat auditul privind managementul mediului si din ele reiese ca acestiavor primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Pretul ofertat pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului.a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate pentru executia lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 55 puncte.b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: PPret(n) = [pret minim ofertat/pret(n)] x punctajul maxim alocat [55]
Durata de garantie acordata de catre producatorii/furnizorii produselor de tamplarie PVC
15
Descriere: Se va oferta numai in ?luni? calendaristice (1 an = 12 luni).a) pentru ce mai mare durata de garantie acordata de catre producatorii/furnizorii produselor de tamplarie PVC seacorda 15 puncte;b) pentru orice alta durata de garantie acordata de catre producatorii/furnizorii produselor de tamplarie PVC mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [15].Ofertarea unei durate a garantiei acord.de catre producatorii/furnizorii produselor de tamplarie PVC mai mica de 36 de luni atrage dupa sine descalif.of.conf.art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 actualizata.Orice ofertare aunei durate de garantie, acordata de catre producatorii/furnizorii prod.de tamplarie PVC mai mare de 96 de luni va fi punctata la fel ca o durata de 96 de luni. Ofert. unei durate a garantiei acordata de catre producatorii/furnizorii prod. de tamplarie PVC mai mare de 96 de luni nu se puncteaza suplimentar.
Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor de hidroizolatii executate
15
Descriere: Se va oferta numai in ?luni? calendaristice (1 an = 12 luni). a) pt ce mai mare durata de garantie acordata lucrarilor de hidroizolatii executatese acorda 15 puncte;b) pt orice alta durata de garantie acordata lucrarilor de hidroizolatii executate mai mica decat cea prevazuta la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [15]. Ofertarea unei durate de garantie a lucrarilor, acordata de catre constructor pt lucrarile executate in cadrul contractului, mai mica de 36 de luni atrage dupa sine descalif. ofertantului conf.art. 36 alin. (2) litera a) din HG 925/2006 actualizata.Orice ofertare aunei durate de garantie a lucrarilor mai mare de 120 de luni va fi punctata la fel ca o durata de 120 de luni.Ofertarea uneidurate de garantie a lucrarilor, pt lucrarile executate in cadrul contractului, mai mare de 120 de luni nu se puncteaza suplimentar fata de cele maxim 15 puncte acordate.
Durata de garantie acordata de catre constructor lucrarilor de termoizolatii executate pe suprafetele laterale nevitrate ale blocurilor
15
Descriere: Se va oferta numai in?luni?calendaristice(1 an = 12 luni).a) pt ce mai mare durata de garantie acordata lucrarilor de termoizolatii executate pe supraf. laterale nevitrate ale blocurilorse acorda 15 pct;b) pt orice alta durata de garantie acordata lucr.de termoizolatii exec. pe supraf. laterale nevitrate ale bl. mai mica decat cea prevazuta la lit.a)punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de garantie(n)/ durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat[15].Ofertarea unei durate de garantie a lucr., acordata de catre constructor pt luc.de termoizolatii executate pe suprafetele laterale nevitrate ale blocurilor, mai mica de 36 de luni atrage dupa sine descalific.of. conf.art.36 alin.(2) litera a)din HG 925/2006 act.Orice ofertare aunei durate de garantie a lucrarilor mai mare de 60 de luni va fi punctata la fel ca o durata de 60 de luni.Ofertarea uneidurate de garantie a lucr., pt lucr. Executate, mai mare de 60 de luni nu se puncteaza suplim.fata de cele maxim 15 pct acordate.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2013 08:40