Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare termica a blocurilor situate pe Aleea Tamplarilor nr. 3 si str. Pacii nr. 68


Detaliu pentru invitatia numarul 215768
Autoritate contractanta
Primaria Municipiului Tirgu-Mures
Cod de identificare fiscala: 4322823
Adresa: Piata Victoriei nr.3, Targu Mures
Telefon: 0265-268330
Fax: 0365-801856
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de reabilitare termica a blocurilor situate pe Aleea Tamplarilor nr. 3 si str. Pacii nr. 68
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reabilitare termica a blocurilor situate pe Aleea Tamplarilor nr. 3 si str. Pacii nr. 68
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 19.06.2009 14:27
Data limita de depunere a ofertelor: 30.06.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 12 (registratura)
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.06.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Tirgu-Mures, P-ta Victoriei nr. 3, camera 45
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 819, 229 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Sa nu se afle în nici una din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006. Cash flow- se solicita prezentarea unei scrisori de bonitate bancara, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are asigurat acces pentru o perioada de minim 3 luni la lichiditati, credite, sau alte mijloace financiare în valoare egala sau mai mare decât valoarea de 300.000lei.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cu valoare egala sau mai mare de 2.924.647 lei.Lichiditatea generala ? media din ultimii trei ani fie mai mare de 150%. Solvabilitatea patrimoniala - media pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 50%. Experienta similara - executarea în ultimii 5 ani cel putin a unui contract de lucrari similare cu valoare egala sau mai mare de 292.465 lei.Certificate care sa ateste managementul de asigurare a calitatii pt. lucrarile care fac obiectul achizitiei.
Datorita complexitatii documentatiei de atribuire, acesta se va ridica de la sediul institutiei, camera 85, zilnic între orele 8-12 iar marti si joi si între orele 14-16.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer