Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitare termica a Salii de curs (instalatie de incalzire interioara)


Detaliu pentru invitatia numarul 320428
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL DEJ
Numar invitatie: 320428/21.02.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitare termica a Salii de curs (instalatie de incalzire interioara)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL DEJCod fiscal: 4349179, Adresa: Str. 1 Mai nr.2, Dej, Telefon: 0264212799, Fax: 0264212750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Mai nr.2, Dej, Romania, cod postal: 405200, telefon: +40 264214742, fax: +40 264214742, persoana de contact: Nicolae TohaneanuCLARIFICARI: data/ora limita de primire a solicitarilor de clarificari: 29.02.2012/12.00;data/ora limita de raspuns la solicitarile de clarificari: 01.03.2012/15.00.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dej, jud.Cluj, str.1 Mai nr.2, cam.23 din cadrul Primariei Municipiului Dej.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitare termica a Salii de curs (instalatie de incalzire interioara)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari la instalatia de incalzire interioara a salii de curs (situata in cadrul Primariei Municipiului Dej) la un nivel calitativ superior si in concordanta cu prevederile legislatiei in vigoare.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1000 lei cu un termen de valabilitate de 60 zile de la data depunerii oferteiModalitati de constituire acceptate: Ofertantul va opta pentru una din variantele urmatoare: 1. Prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.2. Depunere in numerar-lei- la Casieria Autoritatii ContractanteOrdin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelorin contul Autoritatii Contractante (Municipiul Dej, Trezoreria Municipiului DejRO12TREZ2175006XXX000065).In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Clauza de retinere: In conformitate cu art.278 ^1 alin.1 art.b) din OUG.34/2006(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv ? 1% din valoarea estimata de 100.000lei, respectiv 1.000lei.
Garantie de buna executie
In procent de 10% din valoarea viitorului contract exclusiv T.V.A (sau 5% din pretul contractului fara TVA, pentru operatorii economici din categoria IMM, in conformitate cu prevederile Legii 346/2004), aceasta avand valabilitate pana la semnarea procesului verbal de receptie finalaGarantia de buna executie a contractului se constituie prin retineri succesive din facturile intocmite in baza situatiilor de lucrari, acceptate de autoritatea contractanta. In acest cazcontractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, in termen de 5 zile lucratoare de la semnareacontractului de ambele parti, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%(0.25% pentru IMM-uri) din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.a) Se va completa Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareb) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor respectiv fara datorii, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.c) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor respectiv fara datorii, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.? Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana? Operatorii economici vor prezenta situatia obligatiilor din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor respectiv fara datorii.Toate certificatele se vor accepta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Operatorii economici participanti la proceduratrebuie saindeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va completa Formularul nr.3 - Declaratie privindcalitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile articolului 69 alin.1) evitarea conflictului de interese din OUG.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337 din 2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar ing.Morar Costan, Viceprimar Chira Claudiu, Director economic ec.Drentea Angela, Director Tehnic ing.Zegrean Calin.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 - ANRMAP Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Anexa 1 din Ordin 314/2010 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.. Se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial ? in original , copie conform cu originalul s-au copie legalizata. Autoritatea contractanta va solicita originalul sau copie legalizata doar ofertantului castigator inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. a. Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.b. Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducerecertificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic.Autoritatea contractanta va solicita originalul sau copie legalizata doar ofertantului castigator inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2008, 2009 si 2010, Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Declaratieprivind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, in original sau copie legalizata, din partea beneficiarului. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.- b) Se va atasa copie dupa procesul verbal de receptie la finalizarea lucrarilor, Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului), In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Mentiune: Daca operatorul economic castigator va subcontracta parte sau parti din contract, autoritatea contractanta solicita prezentarea contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Mentiune: ? Daca operatorul economiccastigator va fi o asociatie / consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.? In cazul in care acordurilede asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 17.02.2012 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer