Achizitie publica - Lucrari de reabilitare termica la imobilul din Al.Martir O.Tintaru nr.1, Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 154802
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Lucrari de reabilitare termica la imobilul din Al.Martir O.Tintaru nr.1, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.1)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de reabilitare termica pentru imobilul situat in Timisoara, Al.Martir O.Tintaru nr.1 : izolare termica pereti exeriori-polistiren si decorare fatade, refacere acoperis de tip sarpanta in 4 ape din tabla profilata tip tigla, ignifugare elemente din lemn, montare ferestre profile PVC cu geam termopan, desfacere trotuar, realizare strat umplutura-drenaj din balast, refacere trotuare, modernizare instalatii de incalzire si distribuire a apei calde de consum, in conformiatte cu caietul de sarcini.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 30.06.2008 13:44
Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Timisoara, bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, 300030, Camera 12, ghiseul 9 sau 10
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Timisoara, cam. 229, Serviciul Achizitii Publice.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.declaratii pe propria raspundere conf. art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; inform. gen.;certificate fiscale-bugetul local si stat (cu situatia la data deschiderii ofertelor); pt. ofertanti straini declaratie pe propria rasp./autentificata la notar/de o autoritate adm-tiva/judiciara;2.certificat constatator-O.R.C.;Acorduri de asociere;3.Cifra medie anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, egala cu: 2.000.000lei;4. bilanturi contabile vizate/extrase bilant vizate; 6.dotari tehnice: declaratie si lista dotari;7.resurse umane-declaratie efectiv mediu anual si pers. responsabile, nominalizare sef santier, conducator punct de lucru, responsabil tehnic cu executia atestat, responsabil cu sanatatea si securitatea muncii, 14 muncitori/luna;lista lucrari similare in ultimii 5 ani: declaratie, un contract cu valoare de 200.000 lei(contract, PV, recomandare in original/copie legalizata);lista subcontractanti, acorduri subcontractare, declaratie (daca este cazul);conform doc. atribuire
Primaria Timisoara, cam. 229.Cost: 50 lei.Plata/ridicare doc./orar: numerar/11:00-12:30, marti, joi si intre 15:00-17:00;virament/08:00-14:00, marti, joi si intre 15:00-17:00. Inform: www.primariatm.ro