Achizitie publica - Lucrari de ?Reabilitarea Cetatii Oradea - corp J si Poarta de vest, amenajari interioare si exterioare" - proiectare si executie
Detaliu pentru invitatia numarul 331432
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331432/10.07.2012
Denumire contract: Lucrari de ?Reabilitarea Cetatii Oradea- corp Jsi Poarta de vest, amenajari interioare si exterioare" - proiectare si executie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: CIARNAU CLAUDIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr.1, sala mica a Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de ?Reabilitarea Cetatii Oradea- corp Jsi Poarta de vest, amenajari interioare si exterioare" - proiectare si executie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de ?Reabilitarea Cetatii Oradea- corp Jsi Poarta de vest, amenajari interioare si exterioare" - proiectare si executie, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45212314-0 - Lucrari de constructii de monumente istorice sau memoriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 355, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 47.000 lei si se va constitui prin OP in cont RO74TREZ0765006XXX005460-cod fiscal 21982927, scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii. In cazul respingerii unor contestatii, autoritatea va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006.Valabilitea garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara tva si se va constitui prin: -scrisoare de garantie bancara;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari;
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschidere cont la Trezorerie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta - in baza Ordinului 314/2010 intrat in vigoare la 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Dovada neincadrarii la prevederile art. 180 din OUG 34/2006Dovada neincadrarii la prevederile art. 181 din OUG 34/2006Dovada neincadrarii la prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general respectiv (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva) , din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local sau la bugetul general consolidate, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Forma de prezentare: copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. In cazul in care va fi desemnat castigator, ofertantul in cauza va prezenta certificatul constatator in original sau copielegalizata.Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: director general ? Beltechi Cristian, director general adjunct ? Benyovszki Tunde, Director general adjunct ? Porsztner Bela, sef serviciu financiar-contabil: Ungur Adriana, sef Birou Juridic ? Rosan Marioara, sef Serviciu Tehnic ? Halasz Marcela, sef Birou Achizitii Publice ? Marge Adina, consilier Serviciul Tehnic ? Albulescu Carmen, consilier Achizitii Publice - Ciarnau Claudia.Lista consilierilor locali care au votat Bugetul local pe anul 2012: Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Ioan Cupsa, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel.Director Directia Economica PMO: Eduard FloreaPrimar: Ilie Bolojan, Viceprimar: Mircea Malan, Viceprimar : Muresan Ovidiu Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, termen maxim intre emitere si data limita de depunere a ofertelor ? 30 zile (certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor), din care sa rezulte : ?ca obiectul de activitate al ofertantului permite executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei?ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicForma de prezentare: copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care acesta prezinta actul in copie conforma cu originalul, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata;In cazul persoanelor juridice straine: - se solicita ca cerinta minima obligatorie, prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul, utilizand diverse mijloace financiar-bancare, trebuie sa dovedeasca capacitatea de a sustine lucrarile pe o perioada de minim 6 luni, valoarea disponibilului angajat pentru sustinerea lucrarii estede 1.413.0000 lei.(V=2.355.000lei*6luni/10luni=1.413.000 lei)Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus sau echivalent.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine-prezentarea si altor documente ., -Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala medie anuala din cel mult ultimii 3 ani.(fara a lua in considerare anul in curs).Cerinta minima impusa pentru cifra de afaceri globala, medie anuala pe ultimii 3 ani este ca aceasta sa fie cel putin egala cu 4.710.000. lei.Mentiune: pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.Valoarea estimata a achizitiei: 2.355.000 lei fara TVA(din care 110.000 lei proiectare, 240.000 lei fara tva - lucrari de cercetari arheologice si 2.005.000 lei lucrari de reabilitarea Cetatea Oradea.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Cerinta 1: executarea in ultimii 5 ani, de lucrari similare cu lucrarile ce fac obiectul procedurii de achizitie. Intre contractele prezentate ca experienta similara, in mod obligatoriu trebuie sa se regaseasca: minim un contract si maxim patru contracte de lucrari similare de natura lucrarilor de reabilitare/restaurare/renovare, care fac obiectul prezentei proceduri respectiv interventii la monumente istorice: lucrari care sunt de natura lucrarilor de reparatii capitale, consolidari, reabilitare, modernizare, extindere precum si orice lucrari de reparatii, cu exceptia celor curente, executate asupra monumentelor istorice, cu o valoare cumulata cel putin egala cu 2.005.000 leifara TVA., Ofertantul va demonstra experienta similara in ultimii 3 ani in proiectare prin prezentarea cel putin unui contract de servicii de proiectare de cladiri monumente istorice;valoarea cumulata a contractelor prezentate ca experienta similara in proiectare sa fie cel putin egala cu 110.000 lei fara TVA., Experienta similara in executia lucrarilor de sapatura arheologica-prezentare un contract cu lucrari similare - de natura sapaturilor arheologice.Valoare contractului sa fie cel putin egala cu 240.000 lei fara TVA., Prezentare memoriu privind activitatea desfasurata in acest domeniu. Memoriul va face referire la lucrarile de investitie in cadrul carora a executat si lucrari de sapatura arheologica (cu valoarea distincta a acestora, unde este cazul), perioada de executie, institutia muzeala legal abilitata sa solicite autorizatia de cercetare arheologica preventiva si sa depoziteze artefactele descoperite, specialistii atestati in domeniu desemnati de institutia muzeala sa coordoneze astfel de lucrari. Memoriul va fi confirmat printr-o scrisoare de recomandare emisa de institutia muzeala legal abilitata sa asigure coordonarea stiintifica a lucrarilor, intocmirea Raportului arheologic si depozitarea artefactelor. Aceasta va evalua modul in care ofertantul ? executant a realizat aceste lucrari (gradul de cooperare, dotarea, personalul desemnat pentru executie, calificarea acestuia etc.) si va aprecia calitatea acestora., - o copie a unor parti relevante din contracteleprezentate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus, insotite de o recomandare (sau document constatator-ANRMAP), din partea beneficiarului/beneficiarilor fiecarui contract, precum si de procesul verbal de receptie.Recomandarea se va prezenta conform formularului din documentatia de atribuire, Ofertantul va fi abilitatsa execute interventii asupra monumentelor istorice doar dispunand de personal de specialitate, in conformitate cu prevederile Legii nr.422/2001, republicata si actualizata, privind protejarea monumentelor istorice si a Ordinului2495/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice. Ofertantul va detine, la momentul inceperii lucrarilor, minim 5 specialisti atestati de MCPN ( Ministerul Culturii si Patrimoniului National) in urmatoarele specializari si domenii de atestare: a) elaborare de studii, cercetari si inventariere monumente istorice(1 persoana)b) sef proiect ? D (1 persoana)c) executare lucrari ?E, specialisti restauratori (2 persoane), Domeniile de atestare solicitate sunt: - restaurare arhitectura 1; -studii, cercetari si inventariere monumente istorice 3;
-consolidare/restaurare, structuri istorice 4, - minim un responsabil tehnic cu executia atestat de MDRT(Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului) va fi atestat si de MCPN, conformOrdinului2495/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea specialistilor, expertilor si verificatorilor tehnici in domeniul protejarii monumentelor istorice.Specialistii pe care trebuie sa ii detina ofertantii vor putea fi angajati pe baza de contract individual de munca, contract de prestari servicii ori alta forma legala permisa de legislatia romana in vigoare, valabil incheiat pe durata executarii contractului. Dovada disponibilitatii persoanei fizice atestate de MCPN se va face pe baza urmatoarelor documente: - CV, contractul individual de munca/contract de prestari servicii(contract intre parti care incepe sa produca efecte juridice doar in cazul semnarii contractului de executie lucrari)angajament ferm al partilor si angajament de exclusivitate), diploma de studii universitare si atestatul eliberat de MCPN. Aceste documente, - minim 2 responsabili de echipa (sefi de echipa), care sa coordoneze activitatile cuprinse in planul de activitati ce face parte din oferta tehnica. Cerinte: sa fie absolventi de studii medii sau superioare tehnice (constructii si/sau instalatii) si sa detina o vechime in munca de minim 5 ani, iar cea in domeniu sa nu fie mai mica de 3 ani.Dovada detinerii responsabililor de echipa se va face pe baza urmatoarelor documente: CV, contractul individual de munca/contract de prestari servicii (contract intre parti care incepe sa produca efecte juridice doar in cazul semnarii contractului de executie lucrari, angajament ferm al partilor si angajament de disponibiitate, diploma de studii. Aceste documente vor fi prezentate in copie continand mentiunea ?conform cu originalul?.Dovada experintei profesionale se va face pe baza de recomandare/recomandari din partea unui angajator/i, sub semnatura originala a acestuia, din care sa reiasa ca are minimul de experienta profesionala necesara in domeniu, Ofertantul va detine la data inceperii lucrarilor de reabilitare/restaurare Corp J personal calificat in urmatoarele meserii: - zidar restaurator, zugrav - vopsitor, pavator, tamplar, faiantar, instalator electrician, instalator sanitar, instalator incalzire precum si muncitori deservire, d . Se vor respecta prevederile legislatiei in vigoare privind securitatea si sanatatea in munca (HG. 300/2006 ?actualizata - privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile si Legeasecuritatii si sanatatii in munca 319/2006) si cu normele specifice in vigoare, privind protectia mediului, protectia muncii si a celor privind apararea contra incendiilor. Executantul va avea coordonator in materie de securitate ?i sanatate pe durata realizarii lucrarii, in conformitate cu art. 59 * din HG 300/2006., e . Deoarece sunt prevazute instalatii pentru semnalizarea incendiilor, se vor respecta prevederile legislatiei in vigoare privind apararea impotriva incendiilor (Legea 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si actualizarile ulterioare, art. 51 ** )., Deoarece sunt prevazute instalatii pentru semnalizare efractie, ofertantul trebuie sa nominalizeze o persoana (asociat sau subcontractant) Licentiata de Ministerul Administratiei si Internelor Inspectoratul General al Politiei Romane, conform art. 34 *** din Legea 333/2003 pentru instalare si intretinere sisteme de alarmare impotriva efractiei. ?Licentiat?, si pe baza unei colaborari valabile la data inceperii lucrarilor.Forma de prezentare: copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul., Declaratie cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune (in dotare proprie, prin inchiriere, contract de comodat) pentru indeplinirea obiectului contractului se solicita prezentarea unui certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei(renovare, reabilitare cladiri monumente istorice);In cazul unei asocieri, liderul de asociere va prezenta aceste documente, se solicita prezentarea unui certificat emis de un organism national sau international de certificare privind implementarea sistemului de management de mediu in conformitate cu ISO 14.001/2004 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul ce face obiectul achizitiei; (renovare, reabilitare cladiri monumente istorice).In cazul unei asocieri, liderul de asociere va prezenta aceste documente, Pentru proiectare : SR EN ISO9001 :2008 (sisteme de management al calitatii pentru activitati de arhitectura, inginerie - renovare, reabilitare cladiri monumente istorice).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 15:44