Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reabilitarea termica blocuri in localitatea Pantelimon, judetul Ilfov


Detaliu pentru invitatia numarul 340983
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)
Numar invitatie: 340983/14.12.2012
Denumire contract: Lucrari de reabilitarea termica blocuri in localitatea Pantelimon, judetul Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)Cod fiscal: 4420759, Adresa: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Telefon: 3502444, Fax: 3502442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reabilitarea termica blocuri in localitatea Pantelimon, judetul Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract are ca obiect executia lucrarilor de interventie pentru reabilitarea termoenergetica blocuri de locuinte, localitatea Pantelimon, judetul Ilfov. Lucrarile se vor realiza cu respectarea cerintelor din documentatiile tehnice elaborate de proiectanti de specialitate si vizate de verificatori atestati MDRT.Valoarea estimata a contractului este 2.762.167 fara TVA.
II.1.6) CPV: 45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 762, 167 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 55.000 lei, sau echivalentul in alta moneda de circulatie internationala calculat la un curs BNR din data de 18.04.2012.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei contestatii respinse de CNSC ca nefondata, autoritatea contractanta, va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?b? din OUG 34/2006- actualizata, respectiv 6.542 lei;Cont garantie de participare: RO75TREZ42121050250XXXXX, deschis la Trezoreria Ilfov.Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Dovada constituirii garantiei de participare se va posta in SEAP, scanata, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici, conform Sectiunea IV 4.3
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valorea contractului in lei fara TVA, se constitue conform.art.90, alin.(1) din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea. Se va completa Formularul nr. 1.Se vor prezenta cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului aflate in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate de toti membrii asocierii si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Se va completa Formularul nr. 2 semnat de catre ofertant.Se va prezenta certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor fiscale solicitate in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse de toti membrii asocierii si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: a) Primar - Marian Ivan;b) Viceprimar - Dumitru David;c) Secretar ? Aristide Olteanu;c) Contabil ? Gheorghe Toba;d) Compartiment Investitii ? Ileana Tudor;e) Consilieri locali: Achim Teodor, Andreiu Monica Trejica, Anghel Adrian, BarauDaniela Gina, Bidirel George, Campulungeanu Petrus, Cecate Florin ? Viorel, David Dumitru, Demci Mihaela ? Florina, Dumitru Daniel, Hojbota Vlad ? Constantin, Ionescu Constantin, Manole Danut, Radu Dragos Leonard, Rotaru Nastase Bogdan, Sterea Marian, Stuparu Costel, Trandafir Ionel, Tudor Marian ? Robert.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, Formularul nr. 8, se va prezenta de toti membrii asocierii, de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa Formularul nr. 4.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul de participare cu oferta independenta va fi depus de toti membrii asocierii si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta nr. 1Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executia lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie. Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Persoane juridice/fizice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional care vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romanaSe permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatul constatator va fi depus de toti membrii asocierii si de tertul sustinator, daca este cazul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Se va completa fisa de informatii generale.Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 5.500.000 lei.Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi. Curs de schimb LEI/EUR2009:1 Euro= 4, 2373 RON; 2010:1 Euro= 4, 2099 RON; 2011:1 Euro = 4, 2379 RONOperatorii economici care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana., Cerinta nr.2Informatii privind situatia economica pentru ultimii 3 aniSe vor prezenta bilanturile aferente ultimilor trei ani (2009, 2010, 2011). Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG nr. 34/2006;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Din lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani sa rezulte executarea a cel putin un contract sau cel mult trei contracte de executie lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei documentatie de atribuire, cu o valoare de cel putin 2.700.000 lei. Pentru contractelenominalizate ca similare se vor prezenta certificate de buna executie din care sa rezulte denumirea si date de contact ale beneficiarului lucrarii, valoarea lucrarilor similare, durata de executie a lucrarilor, calitatea lucrarilor executate, Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (completare Formular 9 si Formular 10), care contine informatii privind numarul mediu al personalului angajat, asigurarea cu personalul de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Informatii privind personalul implicat in executarea contarctului: 1. Un sef santier ? Inginer constructii- specialitatea Constructii civile si industriale;2. Responsabil tehnic cu executia, inginer atestat in conformitatea cu prevederile legale in domeniul constructii civile si industriale.3. responsabil cu calitatea (CQ)4. responsabil cu protectia muncii, Certificate privind asigurarea managementului calitatii si mediuluiPentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor prezenta CV ? uri, copie dupa diploma de absolvire, certificate /atestate relevante pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 4Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile- 5.000mp de schela, Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere a operatorului economic ca va incheia un contract de depozitare a deseurilor rezultate din lucrari, la groapa de gunoi, in cazul in care operatorul este declarat castigator. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele ISO 9001:2008 sau echivalent - pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii., Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistemul de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Componenta financiara
Aportul termosistemului privind eliminarea condensului din perete prin distantarea materialului termoizolant de perete cu ajutorul unei structuri metalice( sistem termiozolant (semi)ventilat )
15
Descriere: Se acorda15 puncte pentru sistemul distantat de perete, realizat pe structura metalica? sistem (semi)ventilat; Se acorda 5 puncte pentru sistemul neventilat (lipit de perete)
Greutatea specifica a sistemului termoizolant pe mp
20
Descriere: 20 puncte pentru o greutate a sistemului mai mica sau egala cu 7kg/mp; 15 puncte pentru o greutate a sistemului mai mare de 7 kg/mpsi pana la 10 kg/mp, inclusiv ; 10 puncte pentru o greutate a sistemului mai mare de 10 kg /mp
Termen de garantie si comportare in exploatare
20
Descriere: Se acorda 10 puncte pentru includerea in oferta a unui termen de garantie al producatorului de sistem agrementat egal cu 15 ani, ofertantul urmand sa primeasca un punctaj suplimentar decate 2 puncte pentru fiecare an de ofertare in plus peste cei 15 ani, dar nu mai mult de 10 puncte suplimentare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 07:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer