Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE REABILITARI SI REPARATII CAMINE


Detaliu pentru invitatia numarul 305745
Autoritate contractanta
Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti
Cod de identificare fiscala: 4266570
Adresa: B-dul Lacul Tei, Nr. 122 - 124, Sector 2, Bucuresti
Telefon: 0212421201
Fax: 0212421201
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: LUCRARI DE REABILITARI SI REPARATII CAMINE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: LUCRARI DE REABILITARI SI REPARATII CAMINE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.07.2011 11:55
Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2011 11:45
Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Lacul Tei 122-124, Sect.2, REGISTRATURA
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Lacul Tei 122-124, Sect.2.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 28
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 3, 851, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Garantie de participare: 19.500 Lei;Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181/ OUGnr. 34/ 2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificatul Unic de inregistrare;Bilantulcontabil pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010);Fisa de Informatii Generale;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 2.000.000 lei;Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Lista personalului de specialitate propus a fi angajat in cadrul contractului;Certificat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente;Alte conditii conform fisei de date a achizitiei
SEAP ONLINE
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer