Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de realizare cablare structurata si furnizare si instalare echipamente de retea si telecomunicatii in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului de Biochimie in vederea cresterii competitivitatii in domeniul proteo


Detaliu pentru invitatia numarul 322106
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Biochimie al Academiei Romane
Numar invitatie: 322106/16.03.2012
Denumire contract: Lucrari de realizare cablare structurata si furnizare si instalare echipamente de retea si telecomunicatii in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului de Biochimie in vederea cresterii competitivitatii in domeniul proteomicii biomedicale / PROCERA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Biochimie al Academiei RomaneCod fiscal: 4183270, Adresa: Splaiul Independentei 296, sector 6, Bucuresti, Telefon: 021 2239069, Fax: 021 2239068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 296, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060031, telefon: +40 212239069, fax: +40 212239068, persoana de contact: Stefana-Maria Petrescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare fundamentala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de realizare cablare structurata si furnizare si instalare echipamente de retea si telecomunicatii in cadrul proiectului ?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului de Biochimie in vederea cresterii competitivitatii in domeniul proteomicii biomedicale / PROCERA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta documentatie se refera la achizitia de Lucrari de realizare cablare structurata si furnizare si instalare echipamente de retea si telecomunicatii in cadrul proiectului?Dezvoltarea infrastructurii de cercetare a Institutului de Biochimie in vederea cresterii competitivitatii in domeniul proteomicii biomedicale / PROCERA, conform Caiet de Sarcini.
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 321, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6000 lei.Pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004 obligatoriu insotita de dovada calitatii de IMM - formularul nr. 9. Acesta se depune scanat in SEAP la sectiunea documente de calificare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile, (de la termenul limita de primire/depunere a ofertelor).Modul de constituire a garantiei: - ordin de plata in contul Institutului de Biochimie, RO83TREZ70623530156XXXXX deschis la Trezoreria Sector 6 - Bucuresti. CF 4183270;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original.- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original.- Orice alt instrument de garantare, conform art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari este de: 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50). Durata garantiei de buna executie a contractului este egala cu perioada dintre momentul semnarii contractului si momentul semnarii procesului verbal de receptie a lucrarilor si echipamentelor, la care se adauga 15 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 180 si art 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se vor prezenta in format electronic (scanare dupa documentul original) in SEAP: - Formular 1 si 2- Certificat de atestare fiscala stat eliberat de DGFP si Certificat de taxe si impozite locale eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in format electronicin SEAP, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 conform art.13/Lege 279/2011 privind modificarea si completarea OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator Formularului 3, in format electronic (scanare dupa documentul original) in SEAP.Persoanele din cadrul Autoritatii Contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire, conform prevederilor articolului 69^1din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt (Anexa Formular 3): Dr. Stefana Maria Petrescu DirectorEc. Spec. Virginica Doina Oprea Contabil SefDr. Norica Nichita Director Adjunct StiintificAnca-Michaela Ionescu InginerCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va prezenta Formular 4 in format electronic (scanare dupa documentul original) in SEAP.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in SEAP, in format electronic (scanare dupa documentul original si dupa traducerea autorizata in limba romana). Se solicita ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC. Se va prezenta in SEAP, in format electronic (scanare dupa documentul original) Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca: - documentul a fost emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor;
- ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar contine obiectului procedurii.Persoanele juridice straine vor prezenta in format electronic (scanare dupa documentele originale) in SEAP, documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta in traducere autorizata in limba romana.Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Inaintea de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), sa fie egala sau mai mare de: 600.000 lei fara TVA.In situatia in care Operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este2008 - 1 Euro = 3, 6827 Lei2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei.2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita experienta similara prin care ofertantul sa faca dovada excutarii in ultimii 5 ani a unei/mai multor lucrari similara/similare in valoare/in valoare totala de minim 300.000 lei.Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute. Ofertantii care se gasesc in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri globala.Executia de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate / documente (procese verbale de receptie, etc.) emise sau contrasemnate de catreBeneficiari., Cerinte personal: 1. Arhitect solutie: cel putin 2 ani exper. in derularea de proiecte IT. Exp. in dezvoltarea sau implementarea de sisteme IT de retea (cel putin 1 proiect) si in dezv. sau implem. de sisteme de management si monitorizare IT (cel putin 1 proiect), Certificare profes. independenta in domeniulproceselor informatice (nivel minim ITIL V3 sau similar emis de orice institutie autorizata in acest sens, la nivel nat. sau internat.) de cel putin 1 an vechime sau echiv.2. Expert sist. cablare: cel putin 2 ani exper. in proiecte de sist. de cabl. struct., documente doveditoare competente in tehnologii de implementare pentru realiz. si depanarea sist. de cablare structurata.3. Expert infrastr. comunicatii si securitate: cel putin 2 ani exper. in proiecte IT. Certificari profes.(sau echiv.) de cel putin 2 ani: Cisco Certified Network Professional sau similar si Cisco Certified Network Associate sau similar, Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul castigatorului se solicita completarea si prezentarea acordului de subcontractare pana la semnarea contractului., Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Acordul de asociere va consemna partea/partile din contract pe care urmeaza a fi indeplinite de fiecare semnatar si liderul asocierii care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu autoritatea contractanta. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare.In cazul ofertei comune, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca in mod individual conditiile de la punctele III.2.1.a), III.2.1.b) (pentru partea din contract pe care o realizeaza) si III.2.3.b) (de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza).In mod cumulativ pot fi indeplinite conditiile III.2.2 si III.2.3.a). Standard privind sistemele de management al calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 9001 sau certificate echivalente.In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate pentru fiecare asociat in parte cel putin pentru lucrarile asumate in cadrul asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta ceritificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizate., Standard privind sistemele de management al mediului pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat din seria ISO 14001 sau certificate echivalente..In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate pentru fiecare asociat in parte cel putin pentru lucrarile asumate in cadrul asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta ceritificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer