Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de realizare spatiu verde - parc comuna Snagov, sat Ghermanesti


Detaliu pentru invitatia numarul 346080
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Snagov (Primaria comunei Snagov)
Numar invitatie: 346080/30.04.2013
Denumire contract: Lucrari de realizare spatiu verde - parc comuna Snagov, sat Ghermanesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Snagov (Primaria comunei Snagov)Cod fiscal: 5643775, Adresa: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti, nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Telefon: 4910642, Fax: 4910653
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Romania, cod postal: 077170, telefon: +40 213510642, fax: +40 214910653, persoana de contact: Daniela Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Snagov, sat Ghermanesti, str. Sos. Ghermanesti nr. 49, judet Ilfov, Snagov, Romania, cod postal: 077170, telefon: +40 213510642, fax: +40 214910653, persoana de contact: Daniela Gheorghe
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de realizare spatiu verde - parc comuna Snagov, sat Ghermanesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de realizare spatiu verde - parc comuna Snagov, sat Ghermanesti- amenajari exterioare- amenajari spatii pentru activitati agrement- amenajari spatii vegetatieValoarea estimata: 331.620, 00 lei fara TVA. Cheltuieli diverse si neprevazute: 3.190 lei fara TVA din total valoare estimata. Valoare estimata fara cheltuieli diverse si neprevazute: 328.430, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 331, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6568 lei, stabilita cu respectarea prevederilor art. 85 din H.G. 925/2006, din care cuantumul sumei corespunzatoare art. 278 indice 1 este de 3.284, 3 lei. Garantia pentru participare va fi valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -instrument de garantare irevocabil emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. -Ordin de Plata in contul autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare (instrument de garantare sau OP confirmat de banca) se va depune la sediul autoritatii contractante in original pana la data limita de deschidere a ofertei. Cont: RO89TREZ4215006XXX000290 deschis la Trezoreria Ilfov. In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (declaratie pe proprie raspundere). Data la care se va face echivalenta leu/euro: curs BNR comunicat cu 5 zile inainte de data limita de depune a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala fara TVA a contr. Gar de buna executie se const. printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Daca partile convin, gar de buna executie se poate const. si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, se vor aplica prevederile art. 90 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006, modificat prin H.G. nr. 1045/2011. Daca oper. economic sau, in cadrul unei asociatii, fiecare din asociati se incadreaza in cat. IMM, gar de buna executie se const. in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea, daca e cazul pentru fiecare asociat, a Declaratiei privind incadrarea operatorului economic in categ. IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui gar de buna exec conform prev art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Se va completa si prezenta Formularul nr. 1.Cerinta nr. 2Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Se va prezenta certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa si prezenta Formularul nr. 2 semnat de catre ofertant si se vor prezenta certificatele constatoare in copie conform cu originalul, stampilate si semnate de catre reprezentantul legalOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Se va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Mentionam ca persoanele cu atributii in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Oancea Marian ? primar, Anghel Mihai ? viceprimar, Gheorghe Daniela ? consilier achizitii, Marius Ionita-consultant achizitii, Mihail Ioan Bogdan - consultant achizitii, Grigore Vasile - Director liceu, Ghinea Cristina ? sef birou urbanism, Dima Niculae ? secretar primarie, Ciurchin Gabriela? contabil, Ene Rodica-Contabil Sef, Furtuna Corneliu - diriginte santier, precum si consilierii locali: Andrei I. Ion, Andrei N. Ion, Anghel Mihai, Dinu Petruta, Gheorghe Daniel, Ghinea Stefan, Lixandru Cristian Marius, Manea Eugen, Pavel Sile, Puzderica Stelian, Stan Nicolae, Stanciu Aurica, Toma Nichita, Voicu Adrian, Zaharia Danut Vasile.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Formularul 14- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691.Se va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si prezenta Formularul nr. 13.nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator; activitatile specifice domeniului obiectului contractului trebuie sa fie autorizate conf. art.15 din legea 359/2004.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conform cu originalul, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de: 656.860, 00 lei. Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2010, 2011 si 2012. Se lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare (bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente). Nota: a.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. b.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1.Se va prezenta Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani si Fisele de experienta similara ce vor fi insotite de documente/certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul va face dovada derularii in ultimii cinci ani a cel putin un contract de executie de lucrari de natura lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa nu fie mai mica de 328.430 lei.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR., Cerinta nr.2. Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing, contracte/ conventii de inchiriere sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului in raport cu corelarea functionarii utilajelor cu volumul de lucrari (listele de cantitati) cuprinse in proiectul tehnic si in caietul de sarcini., Cerinta nr.3 Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile.Prezentarea Formularului nr. 6, insotit de anexa la acesta (CV-ul in format EUROPASS), aferent fiecarei persoane propusa in cadrul echipei, semnat de catre fiecare titular in parte. Prezentarea angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persone avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei. Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate. b.In sensul prevederilor de mai sus, Autoritatea contractanta poate solicita operatorului economic clasat pe primul loc prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca.Pentru asigurarea optima a finalizarii contractului, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca va avea disponibil pe toata durata contractului un personal responsabil de indeplinirea contractului, din care: - min 1 sef de echipa ? cu diploma de studii universitare in horticultura; - min 1 arhitect peisagist; - min 3 muncitori necalificati., Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii. Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006, declaratia privind calitatea de participant la procedura, formularul 1, formularul 2. Informatii privind partea/partile indeplinite de subcontractanti cu datele de identificare ale acestora si specimen de semnatura, Acordul de subcontractare cu declararea procentului/partii de implicare. Cerinta nr.1 Documente care sa ateste asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ISO 9001:2008 in domeniul aferent obiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii., Cerinta nr.2. Certificatul ISO 14001:2008 sau echivalent in domeniul aferentobiectului prezentului contract. (In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic- Durata de executie a lucrarii (exprimata in zile calendaristice)
25
Descriere: Termenul de executie acceptat al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 5 zile si maxim 30 zile. Termenul de executie ofertat sub termenul minim accepat nu se va puncta suplimentar iar peste termenul maxim precizat oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer