Achizitie publica - lucrari de reamenajare, mansardare si refunctionalizare imobil str. Vrancea, nr. 9A
Detaliu pentru invitatia numarul 310228
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 1
Cod de identificare fiscala: 15318810
Adresa: B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, Bucuresti
Telefon: 021/223.15.12;0744798590
Fax: 021/223.15.12
Denumire invitatie: lucrari de reamenajare, mansardare si refunctionalizare imobil str. Vrancea, nr. 9A
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45215215-7 - Lucrari de constructii de camine de copii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de reamenajare, mansardare si refunctionalizare imobil str. Vrancea, nr. 9A
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.08.2011 14:01
Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul DGASPC sector 1, B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC sector 1, B-dul Maresal Averescu, nr. 17, sector 1, amfiteatru
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 3, 182, 537 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.1818 din OUG nr. 34/2006, declaratie de independenta si impartialitate, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat de atestarte fiscala, certificat privind impozitele si taxele locale, certificat de cazier fiscal, certificatul de atestare privind îndeplinirea obligatiilor la Administratia Fondului pentru Mediu, certificat constatator, certificat de inregistrare, bilanturi contabile pe anii 2008, 2009 si 2010, declaratie privind personalul necesar pentru indeplinirea contractului, declaratie privind utilajele, experienta similarta: maxim doua contracte care insumate sa aiba o valoare cel putin egala cu valoarea estimata, certificat ISO 9001:2008, ISO14001:2005, ISO21931:2010, 18001:2007 sau echivalent, lista cu subcontractanti si specializarea acestora
gratuit de pe SEAPgarantia de participare: 63650RON prin virament bancar sau instrument de garantare
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
20
Descriere: durata de executie
Modul de asigurare a protectiei mediului
10
Descriere: Modul de asigurare a protectiei mediului
Planul de gestionare a deseurilor rezultate
10
Descriere: Planul de gestionare a deseurilor rezultate