Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reamenajare piata "Targul Branului"


Detaliu pentru invitatia numarul 338677
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bran
Numar invitatie: 338677/01.11.2012
Denumire contract: Lucrari de reamenajare piata "Targul Branului"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BranCod fiscal: R4688736, Adresa: Com.Bran, Nr.504 Jud. Brasov, Bran, Telefon: 0268236416, Fax: 0268236413
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com.Bran, str. Piata I.G. Stoian, Nr.1, Jud. Brasov, Bran, Romania, cod postal: 507025, telefon: +4 0268236416, fax: +4 0268236413, persoana de contact: Sfetea Ciprian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bran, str. Piata I.G. Stoian, nr. 1, jud. Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reamenajare piata "Targul Branului"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de amenajare piata " Targul Branului" urmaresc cresterea atractivitatii centrului atat pentru locuitorii comunei Bran cat si pentru turistii care viziteaza zona.Suprafata de teren afectata de obiectivul de investitii este de 9167.8mpLucrarile de amenajare vizeaza;
- construire corp de cladire A in suprafata de 89.10 mp- construire corp de cladire B, C, D in suprafat de 66.45.3=199.35 mp- construire corp de cladireE in suprafata de 100 mp- Amenajare supafete verzi 760 mp- Supafete asfaltate 4 974 mp, supafete prefabricate 415 mp, supafete spatiu joaca 125 mp, borduri perimetrale, stalpi iluminat, banci lemn si alte lucrari conform caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 45213142-0 - Lucrari de constructii de piete in aer liber (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 900, 916.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei 15 000 lei. Pentru IMM- uri valoarea garantiei este 50%.Per.de valab.a garant.pt particip.: cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contulautoritatiicontractante RO 65 TREZ1385006XXX000032 deschis de Primaria Comunei Bran la Trezoreria Rasnov- . Acesta se va emite astfel incat OP prin care se constituie garantia de participare trebuie sa fie confirmat de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) Scrisoare degarantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care op ec. participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform model Formulare. c) plata in numerar la casieriaautoritatii contractante; In conformitate cu art.278 ind.1 din OUG nr.34/2006, se va retine garant de participare in cuantum de 4200 lei+0, 1%din valoarea estim a contr din cea ce depaseste 420001 lei, adica 4 680.91 lei.
Garantie de buna executie
Ofertantul va constitui garantia de buna executie aferenta contractului in procent de 10 % din valoarea de atribuire fara TVA a acestuia.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Retineri succesive din facturi partiale, fie- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract(HG 834/2009).In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantii la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractant.Suma initiala care se depune de catre contractant la semnarea contractului, in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului faraTVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, conform art 180 din OUG34/2006, completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original; 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu modelul din Sectiunea Formulare- in original Nota: Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Hermeneanu Gheorghe - primarRadacina Dorel-Nicu Rares - viceprimarBancila-Anganu Radu - consilier localBenga Ionut- consilier localBoboc Ioan ? Sorin- consilier localBoboc Valentin- consilier localChirciu Ioan - Marcel - consilier localGarbacea Radu ? Petre - consilier localGhinea Adrian Marius - consilier localMihalte Sandu ? Ioan - consilier localNenciu Eugen ? Aron - consilier localNila Nicolae- consilier localNoaghea Cosmin Rares - consilier localPuchi Gheorghe- consilier localRadacina Viorel- consilier localReit Lucian Ion- consilier localNegrea Victor- referent de specialitatePoponeci Gheorghe- contabilSfetea Ciprian- consilier.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. 4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul" 5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul". Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prinprezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform modelului din sectiunea Formulare, in original. Observatie ? ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatuluiprivind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. In cazul in careoferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct. In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezentaurmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referiredoar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Certificat Constatator emis de catre ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea rezultatului procedurii, prezentarea pt. conformitate certificastul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilOfertantii vor prezenta bilantul contabil2011 vizat si inregistrat de organele competente, Cifra de afaceriCifra medie de afaceri globala pe ultimi trei ani trebuie sa fie minim 1 000000 leiPentru echivalenta se va avea in vederecursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari debuna executie pentru cele mai importante lucrari .Se vor prezentarecomandare de la beneficiar/ copie pagini contract / proces verbal de receptie pentrulucrarile prezentate ca si experienta similara, in copie conform cu originalulPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR., Ofertantul trebuie sa fii realizat cel putin un contract de lucrari de reamenajare/ constructii / in valoare de 800 000 lei, pana la data depunerii ofertelor Se vor prezenta recomandari de la beneficiar/ copie pagini contract / proces verbalde receptie.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR., Decl.referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispunepentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Nota: Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii utilajelor., Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant in scopul realizarii obiectului contractului.Cerinta minima: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1 sefi de santier , cu implicarea in aceasta calitate in cel putin un proiectsimilar;1 responsabil tehnic cu executia (RTE);1 responsabil cu calitatea (C.Q.);1 responsabil SSMPersonal calificat pt.executia lucrarilorSe vor atasa in copie certificatele de calificare pt.: -asfaltator, dulgher constructii, fierar betonist, zidar., Se depun urmatoarele documente: a) responsabil tehnic : se prezinta certificat de atestare profesionala silegitimatia valabila la data depunerii ofertelor;b) responsabil cu controlul calitatii lucrarilor : se prezinta documentedoveditoare ale specializarii in domeniu;. ref la responsabil cu controlul calitatii lucrarilor / decizie de numire din partea ofertantului.c) sef de santier: se va prezenta diploma de licenta, recomamdare de la beneficiar sau alt document privind participarea la un contract asemantor;d) responsabil SSM: se prezinta documente doveditoare aleatestarii indomeniuOfertantul va mai prezenta urmatoarele documente: -Pentru personalul de conducere angajat se va prezenta copie dupa contractul de munca sau angajamente de participare;
-CV-uri pt personalul de conducere nominalizat pentru indeplinirea contractului, Informatii privind asociatiiInformatii privind partea de contract pe care opertatul economic are intentiasa o subcontracteze, Declaratie privind subcontractantii, partile din contractpe care acesta acestiat urmeaza sa le indeplineasca, datele derecunoastere si dupa caz acordul acestora.Formularul 12G, Formularul9, Formularul 2 Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Managemental Calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Managementde Mediu ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 10:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer