Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reamenajare si modernizare fatada Piata Centrala, in Municipiul Alexandria.


Detaliu pentru invitatia numarul 330041
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ALEXANDRIA
Numar invitatie: 330041/21.06.2012
Denumire contract: Lucrari de reamenajare si modernizare fatada Piata Centrala, in Municipiul Alexandria.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALEXANDRIACod fiscal: 4652660, Adresa: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Telefon: 0247 317732, 317733, Fax: 0247 317728
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Romania, cod postal: 140030, telefon: +40 247317732, fax: +40 247317728, persoana de contact: GOGOI Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reamenajare si modernizare fatada Piata Centrala, in Municipiul Alexandria.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al contractului de lucrari consta in realizarea lucrarilor de reamenajare si modernizare Piata Centrala, in Municipiul Alexandria, astfel cum sunt prezentate acestea in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 206, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.b) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sauordin de plata, in Contul IBAN al autoritatii contractante: RO46TREZ6065006XXX000167 deschis la Trezoreria Alexandria (CIF 4652660), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea contractului fara T.V.A. reprezentand4.123, 8 lei.c) Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:2.061, 9 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. priv. elig. (Comp. si prez. Form. 1;Prez. caz. jud. pt. op. ec.;Prez. caz. Fis. pt .op. ec. Decl. priv. neinc. in prev. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Compl. si prez. Form. 2.Prez. cert. elib. de Adm. Fin.Pub. din care sa rez. faptul ca op. ec. si-a indep. oblg. fisc.de plata catre bug. de stat pt luna anterioara celei in care se depun of. prez. certif elib. de Aut. Pub. Lo. din care sa rez. faptul ca op. ec. si-a indep. oblig. de plata catre bug. loc. pt luna anter. celei in care se depun of. prez. certif. de part.cu of. indep. conf. Ord. pres. ANRMAP. nr. 314/2010 prin compl. si prez. Form 13;Prez. decl. pe propria rasp. privind neinc. in prev. art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu mod. si compl. ult. pers. cu functie de decizie din cad. aut. contrac. in ceea ce priveste org., derularea si fin. pro. de atrib. sunt: DRAGUSIN Victor; CALOTA Florica Ica; GOGOI Maria; GAFENCU Haritina; RABOJ Mona; IANCU Georgiana; VIRBAN Liliana. Nota: Of. depuse de op. ec . care fig. cu dat. restante neachit. catre bug. de stat sau catre bug. loc. vor fi respinse; Op. ec. nerezidenti au dreptul de a prez. orice doc edif. pt. dem. fapt. ca si-au indep. oblig. de plata a imp., tax. si contr. catre bug. de stat si bug. loc., in conf. cu cer. solic. de aut. contract., elib. de aut. comp. ale tarii de orig. (cum ar fi certif., caz. fisc. sau alte doc. echiv.), precum si un certif. de rezid. fiscala (evit. dublei impuneri) val. pt. an 2012 ori a unui angajamentde obt. a ac. Doc., cel mai tarz. pana la data semnarii contract de achiz., doc. se vor prez. insotite de trad. autoriz. si legaliz. a acestora in lb. rom. Autoritat. contr.isi rez. dr. de a solic. pt. conf. of. clasat pe loc. 1 prez. certif. cons. privind plata imp. si taxelor. catre stat in orig/copie lega, inainte de trans. comun priv. rez. proc. de atrib. Decl.pe propr. rasp. priv. neincad. in prev. art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi dep. de catre of., of. asoc., tert sust., subcontr.(in functie de caz, resp. in nume propriu, asociere, sustinere ec-fi si teh-prof, subcontractare). Decl. priv.eligib. si decl. priv. neincad. in prev. art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi dep. si de catre tertul sustin. in sit. in care op. ec. isi demons. cap. ec-fi si/sau cap. teh-prof. invoc. sust. acordata. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali si obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Med. cifrei de afaceri globale a ofertantului pe cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de: 412.380, 00 lei.Prez. inf. gen. af. ultimilor 3 ani financiari incheiati. Se va compl. Form.nr.3. ? Prez. doc. edif. care sa reflecte o imagine fidela a sit. ec. si fin. a op. ec. in vederea indep. cer. de calif; Nota: a) Pt.calculul cif. de af. expr. in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu al BNR pentru anii indicati. Valorile vor fi exprim. in LEI, fol. pt. conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BCE.; b) In masura in care op. ec. au incheiat sit. fin. anuala si au inrg. bilantul afer. lui 2011 pot prez. doc. af. anilor 2009-2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Of. trebuie sa faca dov. ca a executat in ultimii 5 ani (60 de luni calc. de la data pub. invitatiei de participare) lucrari similare in valoare de: 206.190, 00 lei.Se accepta prez. unui numar de maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa reprezinte minimul impus pentru valoarea contractului care se va atribui.Prez. listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va completa Formularul nr. 4. In vederea indepl. cerintei de experienta similara se vor prez. urm. doc.: Contractul/contractelor sau a partile relevante din acestea prin care se face dovada indeplinirii cerintei de experienta similara-proces verbal de receptie a lucrarilor-recomandarile datate, semnate si parafate de beneficiar ori certificatul constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract in parte., Of treb sa faca dov ca are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere)la echip.necesare pt indep contrac. resp: Betoniere; Cofraje; Schele metalice;Prez Decl ref la utilajele, instalatiile, echip tehnice de care dispune op ec pentru indep corespunzatoare a contr. se va completa Formularul nr. 5, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate.Prez.decl. pe propria raspundere din care sa rezulte ca dotarile specifice, utilajele, echip. tehnic, mijl. de transport si alte mijl. fixe care au fost decl. in Form. nr. 5 sunt disponibile pe perioada de derulare a contractului., Lab.autor. gr. II pt asig. contr. calit.in ceea ce priv. prof. lucr. rez. din tehn. de exec. adoptate sau sa prez. contrac. de prs. serv. in ter. de valab. inch. cu astfel de lab.Prez. doc. din care reiese ca of. dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de un lab. autorizat gr. II pentru asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie adoptate., Of treb sa faca dov ca are la disp urm ec de pr 1 ing constr: abs de st sup de lg dur spec constr;impl in aceasta cal in cel putin un pr de nat Si complex contr care urm sa fie atribt;1 resp tehnic cu exec.: atest. MLPAT in dom. constr;impl in ac cal in cel putin un pr de nat si complex cont care urm sa fie atr; 2 betonisti;atest prof sau alte doc care sa ateste calif in meserie 1tamplar Atest prof sau alte doc care sa ateste calif in mes 2 zugravi atest prof sau alte doc care sa ateste calif in mes; 5 munc necalPrez Form nr 6 ins de anexa la ac(CV-ul in for EUROPASS) af fiec pers prop in cadr ec semn de fiec tit Fiec inf din CV va fi sust prin doc sup din care sa rez det a preg si compet calif prof ale pers de spec prop Nu se ac prop unor pers de spec. care sa oc. 2 sau mai multe poz.din cele ment.In sens. prev. de mai sus, of.vor preze.doc.sup. coresp. din care sa reiasa indep.cer. solic., ast.: cart. de, Infor. priv. subcontractantii: Prez. listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Form. nr. 9, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant.Se solicita ca fiecare subcontractant sa compl.si sa prez. Form. nr. 1 si Form. nr. 2. Nota: a) In cazul in care pentru indep. contract. nu este necesara subcontractarea, op. ec. va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul form. ment.mai sus. b)Res. materiale si umane ale subcontractantilor decl. se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate doc. relevante in acest sens de catre of.care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul reamenajarii si modernizarii constructiilor., Implementarea standardului privind sistemul managementului de mediu din seria ISO 14001 in domeniul reamenajarii si modernizarii constructiilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer