Achizitie publica - Lucrari de reamenajare si modernizare fatada Piata Centrala, in Municipiul Alexandria.
Detaliu pentru invitatia numarul 348944
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348944/20.06.2013
Denumire contract: Lucrari de reamenajare si modernizare fatada Piata Centrala, inMunicipiul Alexandria.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALEXANDRIACod fiscal: 4652660, Adresa: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Telefon: +40 247317732/317733, Fax: +40 247317728
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dunarii, nr. 139, Alexandria, Romania, cod postal: 140030, telefon: +40 247317732/317733, fax: +40 247317728, persoana de contact: GOGOI Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Dunarii, nr. 139, Alexandria, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reamenajare si modernizare fatada Piata Centrala, inMunicipiul Alexandria.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general al contractului de lucrari consta in realizarea lucrarilor de reamenajare si modernizare fatada Piata Centrala, in Municipiul Alexandria, astfel cum sunt prezentate acestea in caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului, conform devizului general intocmit de proiectant este de 242.520, 00 lei, fara TVA, din care: - 220.370, 00 lei fara TVA -Contructii si montaj- 22.150, 00 lei fara TVA - "Cheltuieli diverse si neprevazute", reprezentand 9, 13% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.b)Forma de constituire a garantiei de participare: Instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata, in Contul IBAN al autoritatii contractante: RO46TREZ6065006XXX000167 deschis la Trezoreria Alexandria (CIF 4652660), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor (se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire).Se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea contractului fara T.V.A., reprezentand4.407, 40 lei.c)Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:2.203, 70 lei - reprezentand 1%.Pentru o garantie de participare depusa in Euro, se va avea in vedere cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91 - 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea Formularului nr. 1;
-Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
-Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Pprezentarea Formularului nr. 2.3. Prezentarea Certificatelor constatatoare privind achitarea obligatiilor de plati catre bugetul de stat si cel local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta (Formularului nr. 13)5. Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - DRAGUSIN Victor- Primar- Ordonator principal de credite;
- TABACITU Stefan ? Administrator public- PURCARU Iulian ? Secretar;
- Abalaru Ion, Brosteanu Mioara-Andreea, Cobarlie Silvia, Curea Gina-Georgeta, Doncea Bogdan-Alin, Ghicica Maria, Iotu Mihail-Lucian, Mocanu Daniel-Marian, Neacsu Alexandru, Neacsu Ionut, Petcu Marian-Dragos, Popescu Dumitru-Dan, Stancu Iuliana, Streinu Marius, Talpiga Stelica, Tanase Florentiu, Titirisca Florin Nicusor, Voicila Florea, Oprea Eduard Laurentiu - Consilieri locali;Nota: a.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare, pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.c. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa de catre ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator, subcontractant (in functie de caz).d.Declaratie privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de catre tertul sustinator (daca este cazul) Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei (informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de: 440.740, 00 lei.-Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor trei ani financiari-se va completa Formularul nr. 3 in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare-Prezentarea biilanturilor contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau orice alte documente documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare.Nota: a.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati. Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi: An Curs de schimb LEI/EUR 2010-4, 2099 lei, 2011-4, 2379 lei, 2012-4, 4560 lei. Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana.(www.ecb.int). c.Operatorii economici nerezidenti, vor prezenta alte documente edificatoare privind situatia economica si financiara.Documentele vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sfarsit, in ultimii cinci ani (calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor), maxim 3 contracte de lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu: 220.370, 00 lei.Contractul/ contractele vor fi insotit/e de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si procese verbalede receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala sau procese verbale de receptie finala. Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nota: Prin formularea: ?lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces verbal de receptie partiala; sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarealucrarilor; sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: -mijloace de transport-1 autobasculanta-1 autobetoniera- Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.-Se va completa Formularul nr. 5, impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate.-Prezentarea Declaratiei pe propria raspundere din care sa rezulte ca dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate in Formularul nr. 5 sunt disponibile pe perioada de derulare a contractului.-Pentru echipamentele care nu se afla in proprietatea ofertantului se vor atasa precontractele/contractele de inchiriere/angajamente de punere la dispozitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie urmatoarea echipa de proiect: -1 Inginer constructor: Cerinte obligatorii: a) Atestat profesional de institutiile abilitate sau alte documente care sa certifice specializarea in profesie, valabile/ aflate in termen la data deschiderii ofertei;
-1 Responsabil tehnic cu executia: Cerinte obligatorii: a) Atestat profesional de institutiile abilitate sau alte documente care sa certifice specializarea in profesie;b) Autorizatie valabila la data limita de depunere ofertelor;
- 2 Betonisti: Cerinte obligatorii: a)Documente care sa ateste calificarea in meserie.-1 Tamplar: Cerinte obligatorii: a) Documente care sa ateste calificarea in meserie.- 2 Zugravi : Cerinte obligatorii: a) Documente care sa ateste calificarea in meserie.-5 Muncitori necalificati.Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare pozitie precizata, semnate de fiecare titular in parte.Pentru specialistii angajati cu contract, se vor prezenta: -Formularul nr. 6, insotit de anexa la acesta (Curriculum vitae in format EUROPASS), declaratii de disponibilitate, diplome, certificate/atestate, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport din care sa rezulte detinerea pregatirii si competentelor/calificarilor profesionale ale personalului de specialitate propus.Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b.In sensul prevederilor de mai sus, ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: - cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat si/sau contractele de prestari servicii ori alte forme de colaborare intre ofertant si persoanele respective, in conditiile in care autoritatea contractanta nu impune nicio restrictie in acest sens;Se permite si prezentarea unui angajament si doar daca este declarat castigator, operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi- documente de natura recomandarilor/referintelor de la beneficiari/angajatori din care sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi, respectiv cel putin urmatoarele informatii: - denumirea proiectului in care a fost implicat expertul, pozitia detinuta in cadrul proiectului, perioada de derulare a proiectului in format luna, an;
-principalele responsabilitati ale expertului in cadrul proiectului si calificativul acordat in evaluarea activitatii prestate de expert.- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertei., Infor. priv. subcontractantii: Prezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 9, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant.Se solicita ca fiecare subcontractant sa completeze si sa prezinte Formularul nr. 1 si Formularul nr. 2.Nota: a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.b)Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Observatie: Inainte de semnarea contractului, ofertantul declarat ca?tigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, in cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul constructiilor., Implementarea standardului privind sistemul managementului de mediu din seria ISO 14001 in domeniul constructiilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 16:14