Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reamenajare si recompartimentare la CRCDN Ceuasu de Campie


Detaliu pentru invitatia numarul 333196
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MURES
Numar invitatie: 333196/07.08.2012
Denumire contract: Lucrari de reamenajare si recompartimentare la CRCDN Ceuasu de Campie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI MURESCod fiscal: 9719809, Adresa: strada Trebely nr. 7, Targu Mures, Telefon: 0265213512, Fax: 0265211561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Trebely nr. 7, Targu Mures, Romania, cod postal: 540081, telefon: +40 0265219235, fax: +40 0265219235, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC MURESTG. MURESSTR. TREBELY NR. 7
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reamenajare si recompartimentare la CRCDN Ceuasu de Campie
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reamenajare si recompartimentare la CRCDN Ceuasu de Campie - str. Laposa nr. 185conform documentatiei de atribuire.Valoarea estimata : Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 686 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP= 1700 lei, valabila 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. GP se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006. GP se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata in contul RO64TREZ4765006XXX000240 -- Trezoreria Tg. Mures - CUI 9719809 sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b)a sumei stabilite in numerar Program caserie : Luni Marti Miercuri Joi 8, 00-9, 30 8, 00- 9, 30 8, 00-9, 30 8, 00-9, 30 13, 00-15, 00 13, 00- 15, 00 13, 00-15, 00 --- In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform prevederilor art. 87 din HG 925/2006.In situatia in care se depune contestatie privitoare la procedura de atribuire, in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 863, 68 lei.( conform art. 278^1 alin. 1 a) din OUG 34/2006In cazul in care ofertantii se incadreaza in categoria IMM, conform Legii 346/2004 beneficiaza de reducerea de 50% pentru plata garantiei de participare.In acest sens vor prezenta in original formularul nr. 16 .
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie : Conform prevederilor art. 90 din HG nr. 925/2006 Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 alin . 4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl.privind art. 180 din OUG nr. 34/2006 - in original-Decl.privind art. 181 din OUG nr. 34/2006 - in original-Certificat atestare fiscala privin plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul"-Certificat atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor. Documentul se prezinta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul"-Certificat de participare cu oferta independenta - in original-Decl.privind calitatea de participant la procedura - in original-Decl.privind art. 69^1 din OUG 34/2006 - in originalIn sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Director general-Schmidt Lorand, Director gen.adjunct economic-Mezei Vasile, Director gen.adjunct-Deak Elida, Sef Serviciu Harsan Carmen, Sef Birou-Litiu Vasile, Serviciu Juridic ? Rusu PaulPersoanele care aproba bugetul autoritatii contractante sunt : Presedinte CJ Mures : Dobre Ciprian, Vicepresedinti : Lokodi Edita Emoke, Dancu Ovidiu, Consilieri judeteni : Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif , Ban Moise , Bandea Eugen , Bolos Vasile-Grigore , Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian , Chirtes Ioan Cristian , Coman Melus Florian , Csep Éva Andrea , Eros Csaba , ilimon Vasile , Gasparik Attila Csaba , Georgescu Cristian Radu , Gliga Ioan Florin , Ilyes-To;th Alexandru , Kelemen Attila-Marton , Mora Akos Daniel , Mo;zes Levente Sandor , Popa Dragos Codrin , Pop Felicia , Pop Teodor Mircea , Pokorny Vasile Stefan , Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan , Urcan Ionas Florin Se va prezenta certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorPentru persoane fizice romane: -autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiPentru persoane fizice/juridice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta ultimul bilant contabil al firmei vizat de organele competente. Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Se va completa formularul nr. 6 din Sectiunea Formulare - in original. Se vor anexa copii dupa procesele verbale de receptie finala sau la terminarea lucrarilor ( dupa caz) , pentru cele mai importante lucrari , din care cel putin una a avut ca obiect executia unor lucrari similare cu cea supusa achizitiei., Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantulsau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; Se va nominaliza un responsabil tehnic cu executia si un responsabil in materie de sanatate si securitate in munca. In cazul in care acestia nu sunt angajatii ofertantului, vor prezenta declaratiile de disponibilitate Se va completa formularele nr. 7a, 7b, 7c din Sectiunea Formulare - in original., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se va completa formularul nr. 9 din Sectiunea Formulare - in original., Declaratie privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Se va completa formularul nr. 10 din Sectiunea Formulare - in original. Pentru toti subcontractantii sunt solicitate acordurile de subcontractare, semnate de ambele parti (formularul nr. 20 din Sectiunea Formulare) sau un formular echivalent din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant (fizic si valoric). In situatia in care oferta este declarata castigatoare, ofertantul va prezenta autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului, contractele incheiate cu subcontractantii, Declaratie privind asociatii ( daca e cazul ). Se va completa formularul nr. 18 din Sectiunea Formulare - in original.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE DISPONIBILA IN SEAP SAU LA SEDIUL DGASPC MURES- TG. MURES STR. TREBELY NR. 7
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 13:55
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 07:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer