Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reamenajare si refunctionalizare Centrala termica zona Bibliotecii "Bod Peter" Megyei Konyvtar


Detaliu pentru invitatia numarul 343857
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Covasna
Numar invitatie: 343857/15.03.2013
Denumire contract: Lucrari de reamenajare si refunctionalizare Centrala termica zona Bibliotecii "Bod Peter" Megyei Konyvtar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul CovasnaCod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: KIRALY Sandor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267311190, fax: +40 267351228, persoana de contact: KIRALY Sandor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reamenajare si refunctionalizare Centrala termica zona Bibliotecii "Bod Peter" Megyei Konyvtar
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reamenajare si refunctionalizare Centrala termica zona Bibliotecii "Bod Peter" Megyei KonyvtarDurata fazelor: - 2 luni proiectare (Proiect tehnic; Documentatiile tehnice pentru obtinerea avizelor, acordurilor si a Autorizatiei de Construire; proiect pentru Organizarea Executiei Lucrarilor - POE daca este cazul; Detalii de executie; Verificarea tehnica a proiectului; Proiecte de utilizare pentru utilitati publice; Aistenta tehnica din partea proiectantului si a celorlalte servicii prevazute de Legea nr. 10/1995), din care elaborarea Documentatiei Tehnice pt obtinerea Autorizatiei de Construire (DTAC) nu va depasi o luna;
- 8 luni pentru executia lucrarilor de constructii;
- 12 luni perioada de garantie de buna executie.Valoarea estimata defalcata: - Proiectare tehnica :67.911 lei fara TVA- Executie lucrari: 2.192.206 lei fara TVA- Cheltuieli diverse si neprevazute: 101.705 lei fara TVA (4, 5% din valoarea efectiva estimata = servicii de proiectare + executie lucrari)
II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 361, 822 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 40.000 lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modul de constituire a garantiei: (1) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea formulare; (2) depunerea in numerar la caseria autoritati contractante; (3) documente eliberat in conditiile legii de catre o societatea de asigurari; (4) virament in contul autoritati contractante nr. RO39TREZ2565006XXX000168, cod fiscal 4201988, deschis la Trez. Sf.Georghe, jud Covasna (5) oricare din modalitatie prevazute la art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei in euro se va utiliza contul BCR Sf. Gheorghe nr. RO37RNCB0124038027840001; conversia in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul in care sunt aplicabile prevederile art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, din garantia de participare se va retine suma prevazuta la acest articol. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in forma si valoarea solicitata vor fi respinse si returnate. Note: Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor. In cazul asociatiilor, garantia fi constituita de catre unul sau mai multi asociati, dar nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui dupa cum urmeaza: - Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (3) Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare si cuantumul garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (datata, semnata si parafata) sau cazier judiciar. Se completeaza Formularul A.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata) Formular C.Ofertantul va depune declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Formular F8 ? in original (Persoane cu functii de decizie privind procedura: Tamas Sandor, Kovacs Odon, Varga Zoltan, Sztakics Istvan Attila, Somboti Andreea, Csog Eva, Barcsa Arpad, Ferencz Ludovic, Vass Stefan, Domokos Reka, Biro Donat, Demeter Pal, Szabo Agoston, Orosz Andrea, Incze Gyula. Consilierii judeteni responsabili cu aprobarea bugetului aferent finantarii contractului: Ambrus Jo;zsef, Bagoly Miklo;s-Levente, Bedo Zoltan, Benedek Erika, Bodo; Lajos, Calinic Sabin, Cziprian-Kovacs Lorand, Demeter Laszlo, Dezso Csongor-Attila, Dimeny Gyorgy, Fekete Carol, Gaj Nandor, Goga Octavian, Grüman Ro;bert-Csongor, Henning Laszlo;-Janos, Keresztely Irma, Klarik Attila, Kulcsar-Terza Jo;zsef-Gyorgy, Moroianu Ioan, Nagy Iosif, Orban Miklo;s, Petho Istvan, Radu Iosif, Szakacs Zoltan, Szocs (Tusa) Gabriella-Timea, Tatar Marta-Éva, Tompa Gyorgy, To;th Zoltan, To;th-Birtan Csaba, Vancza Tibor-Istvan).Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completata in conformitate cu Formularul F7 ? in original.Ofertantul va depune certificatele fiscale privind situatia taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in copie vizata cu stampila societatii. NOTA: ofertele depuse de ofertantii care au datorii la bugetul de stat si/sau la cele locale cu scadenta de plata depasita vor fi considerate neconforme.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (datata, semnata si parafata) Formular B. Certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoanele fizice/juriridice straine vor depune Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, respectiv indeplinirea conditiei impuse si persoanelor romane privind obiectul de activitate al firmei. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) va fi de cel putin 4.400.000 lei. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Note: Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea cerintei de calificare privind cifra de afaceri. Pentru echivalenta leu/euro se va utiliza mediul cursu anual comunicat de BNR. Ofertantii nerezidenti vor depune aceste documente in traducere legalizata in limba romana.Se va depune Formularul C1.1 Informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii (daca e cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale /inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.Se vor depune: [a] Formularul nr. 13 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora) completat[b] Acord de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.[c] Se va atasa Formularul nr. 14 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) completat.[d] Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale /inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.NOTA: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Informatii privind subcontractantii (daca e cazul)Se va atasa Formularul nr. 12 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) completat.Se va prezenta acordul de subcontractare din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.NOTA: Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, conform Acordurilor de subcontractare si Documentatiei de atribuire. Cifrele de afaceri si contractele similare precedente ale subcontractantilor nu se vor lua in calcul la evaluarea cerintelor respective de calificare., Experienta similara.Se va depune lista lucrarilor similare executate de ofertant in ultimii 5 ani pt lucrari (model Formular C3) si a serviciilor prestate in ultimii 3 ani (model Formular C2), insotite de prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Din aceste certificate/documente trebuie sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor/prestarii serviciilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Astfel documentele ce se vor prezenta in sensul demonstrarii experientei similare (ca valoare si obiect) raman la latitudinea operatorului (de ex. "prezentarea unui contract avand ca obiect executia de lucrari" sau "contractele prezentate in scopul dovedirii experientei similare vor fi insotite de recomandari sau echivalent (PV de receptie la terminarea lucrarii, PV de primire-predare pentru prestarile de servicii insotite de recomandari care sa ateste calitatea executiei/prestatiei", informatii aferente notelor, etc.).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Note: - Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarea serviciilor/lucrarilor executate;
- In cazul in care ofertantul a avut calitatea de subcontractor/asociat se va prezenta copia contractului de subcontractare/asociere;
- In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractate, obiectul contractului, durata contractului, cantitati fizice, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi.Pentru calcul echivalentei in lei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Centrala Europeana pentru fiecare an in parte (2008, 2009, 2010, 2011, 2012)., Ofertantul va dispune de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului. Se va atasa Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular E). Ofertantul trebuie sa detina certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Se va atasa copie dupa certificatul ISO 9001:2008 (sau echivalent) sau, dupa caz, documentul doveditor.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.In cazul certificatelor in curs de atestare se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Ofertantul trebuie sa detina certificat SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistemului de management de mediu) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului.Se va atasa copie dupa certificatul ISO 14001:2005 (sau echivalent) sau, dupa caz, documentul doveditor.In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.In cazul certificatelor in curs de atestare se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer