Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reciclare in situ ? etapa II ? straturi rutiere pe DN19F km 2+100-25+652


Detaliu pentru invitatia numarul 347829
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 347829/03.06.2013
Denumire contract: Lucrari de reciclare in situ ? etapa II ? straturi rutiere pe DN19F km 2+100-25+652
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Decebal nr.128, CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400205, telefon: +40 0264432552, fax: +40 264432446, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Decebal nr.128, Cluj-Napoca, sediul DRDP Cluj, et. II, Sala Mare.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reciclare in situ ? etapa II ? straturi rutiere pe DN19F km 2+100-25+652
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile care fac obiectul achizitiei sunt: aplicarea unui material geocompozit, executia unui strat de BAD25, straturi bituminoase foarte subtiri.
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 942, 345 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)GP va fi elib. in numele ofertantului in cuantum de: 99.423, 5 lei. Echivalenta GP depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Va fi emisa de catre o soc. bancara/soc.de asigurari sau virament bancar la B.C.R. sucursala Cluj, cont IBAN RO07 RNCB 0106 0266 0575 0001. GP va fi valabila pentru o perioada de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. 2)In cazul in care ofertantul este o asociere de op. economici, GP trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op. ec. din cadrul asocierii. 3)GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in orig. si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. 4)Model orientativ Formular nr.III.1.1.a) 5)Ofertantul care in conformitate cu Legea 346/2004 (art.16, alin.(1)) face parte din categoria IMM sau ofertantul (operatori economici din cadrul unei asocieri) care sunt IMM, au dreptul sa depuna 50% din garantia de participare. Dovada ca sunt IMM, se va face in sedinta de deschidere a ofertelor. Nota 1: a)In baza art.278^1/OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de participare in cazul in care CNSC a respins contestatia suma de 8554, 23lei. b)Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine gar. de participare, ofertantului care se afla in situatia prevazuta la art.87 H.G. 925/2006. c)G.P. trebuie sa fie irevocabila(art.86 alin.2 din H.G. nr. 925/2006) d)In cazul in care Ofertantul este o Asociere de op. ec., este obligatorie completarea in continutul garantiei de participare la sectiunea ?ofertant?? a denumirii/numele Asocierii precum si a denumirii lucrarii/serviciului pentru care se emite. Nota 2: G.P. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor ? in sedinta de deschidere a ofertelor (art.86 alin.6 din H.G. nr. 925/2006).
Garantie de buna executie
Gar. de buna executie: 10% din val.fara TVA a contractului.Se poate constitui prin: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari.b)prin retineri succesive cu respectarea prev. art.90 alin.3 H.G.1045/2011.In cazul constituirii GBEx prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante.In cazul in care ofertantul este o asociere de op.ec, G.B.EX.trebuie constituita in numele asocierii. Poate fi depusa de unul sau mai multi op.ec.din cadrul asocierii. 4.Model orientativ Formular nr.III.1.1.b 5.Ofertantul care face parte din categoria IMM sau ofertantul (op.ec. din cadrul unei asocieri) care sunt IMM au dreptul sa depuna 50% din GBEx. Nota: G.B.EX emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb.romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180/OUG 34/2006 pentru ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (daca e cazul).Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : a.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.III.2.1/1) /2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG 4/2006 pentru ofertant, ofertant asociat si tert sustinator (art.181, lit.a), c^1) si d))-daca e cazul.Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii straini vor prezenta documentele echivalente pentru tara de origine precum si pentru sediileprincipale/secundare/punctele de lucru din Romania, ca persoana juridica romana.Modalitatea de indeplinire: a.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formular nr. III.2.1/2 )b.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care sedepune oferta -se va marca de catre ofertant/ ofertant asociat Formular nr. III.2.1/2.1.c.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarii (Romania / tara in care este stabilit) pentru toate punctele de lucru/sediile implicate in derularea contractului/ echivalent, din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in carese depune oferta - se va marca de de ofertant/ ofertant asociat Formular nr. III.2.1/2.2.Nota: 1. Documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa faca dovada ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota: 2. Daca in tara unde ofertantul este rezident nu se pot emite situatii de plata la data de mai sus atunci ofertantul va prezenta certificatul respectiv la o data posibila si o declaratie pe propia raspundere privind modul de plata in tara in care este rezident-data in fata unui notar, autoritate administrativa etc.Nota: 3. Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman din acestea sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Nota: 4. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederiloe Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: 5. Documentele/ Declaratiile se depun in original, iar certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: 6. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata ( amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru ofertant, ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire: Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul/candidatul are obligatia de a prezenta Formularul III.2.1/3 din Sectiunea III- Formulare / ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", din Documentatia de Atribuire, in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire: a) Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. III.2.1/3)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1/OUG 34/2006 pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant, tert sustinator (daca e cazul).Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. III.2.1/4)Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: ?Director Regional: ing. Eugen Cecan?Director Economic: ec.Aneta Visan?Director Adjunct Intretinere: ing.Ioan Crisan?Sef Departament Intretinere: ing. Vasile Sabau?Sef Departament Juridic: Luminita Negru?Sef Serviciu Drumuri: sing. Simion Pasca?Sef SDN Satu-Mare: ing. Petru Ardelean?Sef Serviciu Organizare si Derulare Achizitii: ing. Ambrozie Fodor?Sef Compartiment Avizare Contracte si CFP: ec. Nicoleta Gherman?Sef Compartiment Contracte: c.j. Crina Lapusan5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat (completare Formular III.2.1/5).6.Acorduri de asociere - se va marca de ofertant Formular III.2.1/6 ( autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare). Modalitatea de indeplinire: a. Prezentarea certificatului constatator actualizat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. - se va marca de ofertant Formular III.2.1/b . Certificatele se pot depune in original, copie legalizata si autentificata notarial sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Pe perioada evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, comisia va solicita prezentarea certificatului ORC in original, ofertantului care se va clasa pe primul loc.2. Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: a.Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do).ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: IMPORTANT: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea sit. ec.si fin., centralizarea sit. ec. si fin. ale ofertantilor si ofertantilor asociati, subcontractanti sau sustinerea contractului de catre o alta persoana. In cazul in care candidatul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea finan. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c^1) si d) si art.69^1 dinOUG 34/2006. In cazul in care ofertantul este o asociere, documentele si form.solicitate la ?Modul de indeplinire? se depun pentru toti membrii asoc., Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea: 19.884.690 lei fara TVA, reprezentand 4.509.102, 25 euro fara TVA. NOTA: Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2010 ? 1 Euro = 4, 2099Lei, 2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei, 2012 - 1 Euro = 4, 560 lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul: www.bnr.ro., Cerinta nr.2 Bilant contabil inregistarat la organele competente sau orice alte documente echivalente, pentru anii 2010, 2011, 2012., Cerinta nr.3 Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 2 luni, in valoare de 3.314.115 lei, reprezentand 751.517, 04euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: IMPORTANT.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si a dus la bun sfarsit lucrari similare in infrastructura de transport rutier cu lucrarile supuse achizitiei publice (constructii/modernizari/reabilitari/lucrari de intretinere periodica/ reparatii curente) prin prezentarea a maxim 3(trei) certificari de buna executie/ procese-verbale de receptie in valoare insumata de minim: 4.971.172, 5 lei fara TVA, reprezentand 1.127.275, 56 euro fara TVA. Ofertantul va prezenta: 1)Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte indeplinirea cerintei. 2)Prezentarea de Certif./doc. edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: a) Copie contract/contracte nominalizate ca experienta similara b)P-V dereceptie la terminarea lucrarilor/receptie partiala/receptie finala a lucrarilor; c)Certificari de buna executie/recomandari din partea beneficiarilor sau Documente constatatoare emise de autoritati c-te., Cerinta nr.2 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarea dotare minima: a)Strat de binder: St. mixt.asf.>100to/ora-1buc; Repartizator finisor-1buc;Rezervor pt depozitarea emulsiei (cisterna)-1buc; Instalatie de amorsare-1buc;Autoutilaj cu perie mecanica-1buc; Instalatie de spalat sub presiune-1buc; Autobasculante>20t-4buc;Incarcatoare frontale-2buc; Compactaor vibrator 8-16to-1 buc; Carucioare semnalizare: 2buc; b)Asternere geogrile: Utilaj echipat cu perie si spalare str.suport-1buc;Instlatie de amorsare: 1buc; c)Straturi bituminoase f. subtiri: Combina pt. executie slam(8-10mc)-1buc; Instalatie de decolmatare rosturi sub presiune(cu aer comprimat)-1buc;Utilaj echipat cu perie mecanica si spalare a str.suport-1buc; Incarcator cu cupa-1buc;Rezervor pt. emulsie cu rupere lenta-1buc; Rezervor pt. emulsie cu rupere rapida-1buc; Autoutilitara 5-7locuri: 1buc;Carucioare semnalizare rutiera-2buc; d)Completare acostamente: Incaractor frontal: 1buc; Autogreder-1buc; Cilindru compactor 8-16to-1buc. Prezentare documente care probeaza /confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.3 Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator autorizat conform HG 808/2005 cu modificarile si completarile ulterioare (de minim gradul 2) cu profile corespunzatoare pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier sau contract de colaborare., Cerinta nr.4 Declaratie referitoare la personalul si calificarea personalului (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului: a)Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI) b)Responsabil cu calitatea-1 pers. c)Responsabil RTE in domeniul constructiilor de drumuri-1 pers. d)Sef punct de lucru-1pers. e)- Responsabil SSM ( securitate si sanatate in muca )- 1pers. NOTA: 1.Pentru fiecare expert cheie propus, ofertantul va prezenta un CV (CV-ul trebuie sa cuprinda toata experienta acumulata). Pentru dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : a)copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (pentru responsabilul CQ se depune decizia interna de numire). 2.Pentru personalul nominalizat ofertantul va prezenta , ,Declaratia de disponibilitate''., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? PRECIZARI: In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Atentie! a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001 un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer