Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE RECOMPARTIMENTARE BLOC ALIMENTAR


Detaliu pentru invitatia numarul 321136
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Numar invitatie: 321136/01.03.2012
Denumire contract: LUCRARI DE RECOMPARTIMENTARE BLOC ALIMENTAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASICod fiscal: 4541092, Adresa: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Telefon: 0332410774, Fax: 0332410774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614, telefon: +040 0332410774, fax: +040 0332410774, persoana de contact: CLAUDIA POENARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700614, telefon: +040 0332410774, fax: +040 0332410774, persoana de contact: CLAUDIA POENARU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE RECOMPARTIMENTARE BLOC ALIMENTAR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de recompartimentare bloc alimentar din cadrul Spitalulul Clinic de Recuperare Iasi
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 265, 087.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie de participare 5300 lei, Modul de constituire a garantiei pentru participare: - virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta;
- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Contul autoritatii contractante: RO04TREZ4065041XXX000709Trezoreria Iasi, COD FISCAL :4541092Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
10% din valoare contractului fara TVAModul de constituire : - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari- prin retineri succesive din sumele datorate pentru situatii de lucrari partiale la plata, intr-un cont deschis la Trezorerie, cu respectarea art. 90, ali.(3) din GH 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratia privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr. 2d-declaratie privind eligibilitatea - se va completa formularul nr. 2a-declaratie privind neincadrearea in art 69'- se va completa formularul nr. 2c.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Cumpat Carmen Marinela - managerCanila Violetta - director financiar contabilMocanu Tuta - responsabil de achizitie-declaratie privind neincadrarea in preved art 181 - se va completa formularul nr 2bCertificate constatatoare, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, (formulare- tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) , din care sa rezultesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in copie lizibila ?conforma cu originalul? sauin original.-certificat de participare la licitatie ca oferta independenta- se va completa formularul nr. 2e certificat constatator emis de ONRC in copie lizibila " conform cu originalul ". Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN autorizat din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie ce cel putin 530000 lei.Pentru conversie se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de BNR., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca in momentul semnarii contractului, va avea acces la credite , sau are disponibile resurse reale, in valoare de 58.000 lei, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente, pentru a realiza cash-flow de executia a lucrarii pentru perioada de 2 luni de la data semnarii contractului., Bilanturile contabile la data de 31.12.2010 si/sau 30.06.2011 vizate si inregistrate de organele competente si/sau , dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi situatia economica si financiara .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani, informatii privind obligatiile contractuale in curs, Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta lui similara prin una sau mai multe lucrari similare executate in ultimii 3 ani , in valoare de minim 260.000 lei., declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Personalulpropus trebuie sa aibaexperienta similara pentruexecutarea de lucrari similarecare fac obiectulprocedurii de achizitie.Personalul implicat in executarea contractuluice urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie calificat si atestat corespunzator.Se vor prezentarea autorizatiile si atestatele pentru : - Responsabil tehnic cu executia ( RTE in domeniul constructiilor civile);
- Toate atestatele necesare ( ISCIR, ANRE, ANRGN ) sau echivalent, pentru cei care efectiv vor executa lucrarile, Informatii privind dotarile tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractuluiDeclaratia care contine informatii privind instalatiile , utilajele, echipamentele tehniceOfertantul trebuie sa detina obligatoriu ( proprii sau inchiriate / detinute in baza unui contract de comodat) utilaje si instalatii necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informatii privind subcontractantiiIn cazul in carese va subcontracta parte/parti din lucrare, subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, 181 lit a, indice 1, d si art 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care nu se va subcontracta parte/parti din lucrare se va completa cu ? Fara subcontractanti ?, Informatii privind terti sustinatori/asociereIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnicasi sutinerea financiara printr-o alta persoana, atunci aceasta persoana nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, 181 lit a, indice 1, d si art 69 indice 1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. cetificat SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent pentru activitati similare obiectului proceduriicertificat SR ENISO 14001/2004 sau echivalent emis de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante in urma unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer