Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de reconstructie ecologica forestiera in localitatea Draganesti


Detaliu pentru invitatia numarul 337846
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DRAGANESTI PRAHOVA (PRIMARIA DRAGANESTI)
Numar invitatie: 337846/22.10.2012
Denumire contract: Lucrari de reconstructie ecologica forestiera in localitatea Draganesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGANESTI PRAHOVA (PRIMARIA DRAGANESTI)Cod fiscal: 2845257, Adresa: Str.Principala nr.881, Draganesti, Telefon: 0244465208, Fax: 0244465208
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Draganesti, Str.Principala nr.381, judetul Prahova, Draganesti, Romania, cod postal: 107210, telefon: +40 0244465208, fax: +40 465208, persoana de contact: Ion Dumitrache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Draganesti, str.Principala nr.381, judetul Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de reconstructie ecologica forestiera in localitatea Draganesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de reconstructie forestiera pe terenuri degradate in perimetrul de ameliorare Draganesti
II.1.6) CPV: 45112350-3 - Lucrari de valorificare a terenurilor virane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 938, 916 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare e de 9400 lei si se constituie prin scrisoare de garantie bancara(formular 7.2.2.11), instrument de garantare emis de o societate de asigurari, prin ordin de plata.Perioada de valabilitate a garantiei de participare e de 90 zile dela data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie e de 10% din valoarea atribuita.Se va completa formular 7.2.2.19.Se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor rezultate ca urmare a situatiilor de lucrari prezentate si acceptate la plata.Modul de restituire: 70% in termen de 14 zile dela data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarii.Restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea duratei de garantare a lucrarilor executate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea.Completare Anexa 7.2.2.12A.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006.Anexa 7.2.2.12C.Se solicita si pentru tertul sustinator(daca este cazul), tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, cf.prevederilor art.180 si art.181 lit.a)c1 si d din OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006.Completare Anexa 7.2.2.12B.Se solicita si pentru tertul sustinator(daca e cazul).Declaratii privind calitatea de participant.Ofertantul trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12D.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP si Certificat taxe si impozite local eliberat de directia de specialitate din cadrul Primariilor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri fiecare asociat e obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari, in una dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul.Declaratia Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf.ordin ANRMAP nr.314/2010.De completat Anexa 7.2.2.12D.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator o declaratie corespunzator Formularului 5.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt enumerate in Anexa Formularului 5.Incadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.In sensul prevederilor art. 691*) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dumitrache Ion, primar, Preda Lelia, consilier al primarului, Ene Angela, secretar, Petrus Ene, contabil, Moiceanu Victor, viceprimar si consilierii locali Iana Gheorghe, Ene Nicolae, Preda Dorel, Parvu Cristian, Lemnaru Liviu, Stoica Aniela, Parepeanu Corneliu, Ratescu Constantin, Tudor Gheorghe, Lazar Ion, Petre Nicolae, Grigoras Marius, Costache Mircea.Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatia de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"in care se va alatura traducerea autorizata a acestora. Ofertantul trebuie a fi abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate in specificatiile tehnice incluse in CS.Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.certificatul va fi prezentat in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"1.ORC eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii privind procedura insolventei.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.Certificat de atestare eliberat de M.A.D.R.pentru grupele de lucrari ce fac obiectul contractului de achizitie publica, conform prevederilor ordinului MAPDR nr.718/2010.Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"In cazul depunerii documentelor cu mentiunea "copie lizibila conform cu originalul"autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.Persoanele juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere(Anexa 4.2.2.)prin care, in cazul in care oferta e declarata castigatoare isi asuma raspunderea pentru ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce-i revin fiecarui asociat prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa fie depuse in una dintre formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie in valoare de minim este de minim 1.800.000 RON.Pentru indeplinirea nivelului stabilit pentru cifra de afaceri se iau in considerare anii 2009-2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari.Info privind personalul responsabil-cheie care va fi angajat in contract: pers.propus trebuie sa aiba experienta in lucrari similare celor care fac obiectul procedurii de achizitie.Pers.implicat in executare sa fie calificat si atestat in lucr.aferente.Se vor prezenta CV, certificate/atestate si decl.disponibilitate semnate in poriginal.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin 1 ing.silvic coordonator de proiect, atestat cf.ordin MAPDR;1 pesr.ing.silvic coordonator santier atestat cf.ordin MAPDR nr.18/2010;, 1 pers.ing.silvic responsabil sistem de calitate certificat auditor in domeniul calitatii, 1 pesr.ing.manager proiect, 1 pers.ing.silvic, 3 pers.ing.protectia mediului, 1 pers.resp.protectia muncii, 1 pers.resp.PSI, 1 pers.tehn.silvic, 1 pers.operatori uti, Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la dotarile cu echipamentele specifice pentru indeplinirea contractului , prin completarea Anexa 7.2.2.12H.Ofertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului. Ofertantul trebuie sa aiba in dotarea sa, sau a unuia dintre asociati, prin contracte sau conventii de inchiriere, un numar suficienet de unelte (tarnacop, sapa, cazma, lopata, secera, roaba cu roata pneumatica) precum si urmatoarele echipamente: ? Excavator echipat cu scarificator - 1 buc? Autobasculanta ? 1 buc? Autocisterna ? 1 buc? Autoutilitara de transport ? 2 buc? Grapa ? 4 buc? Plug ? 4 buc? Utilaj pentru fertilizare ? 1 buc? Tocatoare Deseuri Vegetale ? 1 buc? Tractor cu putere >150cp ? 4 buc? Motoburghiu pentru gropi de pamant ? 6 buc? Masina pompieri ? 1 buc? Microbuz transport persoane ? 2 buc, Ofertantul are obligatia sa prezinte un contract pentru colectarea deseurilor, (vegetale si de alta natura) rezultate din executia contractului, incheiat cu o societate autorizata conform legii.Anexa 7.2.2.12Hva fi insotita de prezentarea (dupa caz) de contracte sau conventii de inchiriere etc. pentru utilaje, echipamente, mijloace de transport etc.In cazul asociatiilor, Anexa 7.2.2.12H, trebuie sa fie completata de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociatiei.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind capacitatea tehnica se vor demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la sursele principalelor materiale, prin completarea Anexa 4.4.2.A. ISO 9001/2008 sau echivalent.ISO 14001 sau echivalent.Ofertantul va prezenta un Certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu, cf.cu cerintele din standardul ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi vizualizata pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer