Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de refacere a cadrului natural


Detaliu pentru invitatia numarul 322535
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC
Numar invitatie: 322535/22.03.2012
Denumire contract: Lucrari de refacere a cadrului natural
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-315120, Fax: 0266-371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: CSABA ABRAHAM
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei municipiului Miercurea-Ciuc, P-ta Cetatii nr. 1, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de refacere a cadrului natural
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de refacere a cadrului natural in cadrul proiectului Reabilitare si modernizare a liceelor «Marton Aron» si «Segíto Maria» din Miercurea Ciuc
II.1.6) CPV: 45112700-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 606, 865 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10 000 leiPerioada de valabilitate a garantiei: 120 zile de la data limita a depunerii ofertelor inclusiv.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- completare Formular 1, in originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.180din OUG nr.34/20006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. completare Formular 2, in originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181din OUG nr.34/20006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completare Formular 3, in originalIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertantiCandidatul/Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Certificat de constatare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1. Certificat fiscal eliberat de compartimentul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea care depune oferta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", semnat si stampilat de ofertant, privind situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala care sa ateste ca societatea care depune oferta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie cu mentiunea "conform cu originalul"semnat si stampilat de ofertant, privind situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cazier fiscal pentru fiecare ofertant/asociat.3. Declaratia pe propria raspundere (Formular nr. 21 anexat) prin care se certifica faptul, ca ofertantul participa la licitatie cu oferta independenta la prezenta procedura si este in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice. Se va prezenta o declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 16). persoanele cu functii de decizie: primar Raduly Ro;bert Kalman, viceprimar Szoke Domokos, viceprimar Antal Attila, manager proiect Dosa Eszter, membri comisiei Orban Rozalia, Balogh Judit, Eross Tunde.Declaratiile mentionate se vor completa si de catre tertul sustinator daca e cazul, in conformitate cu art. 13, 19, 20 din Legea 279/2011 Persoane juridice/fizice romane si straine: . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie "conform cu originalul" valabil la data deschiderii ofertelor (nu mai vechi de 30 de zile), din care sa rezulte adresa actuala, obiectul de activitate al ofertantului sau liderului asociatiei, care trebuie sa fie identic cu obiectul contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent incodul CAEN din certificatul constatator al ofertantului. Pentru persoane juridice straine: a) Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional emise de autoritatile tarii de origine (original sau copie legalizata), care vor fi insotite de traducerea in limba romana, legalizata.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.b) Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere ? completare Formular 4 - prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea: - ca in termen de 30 zile de la comunicarea instiintarii, va prezenta dovada deschiderii sediului permanent in Romania- inaintea incheierii contractului de lucrari, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, va imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asocierii si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform prevederilor Legii nr.346/2004 si a formularului prezentata in anexa acestei legiIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii, conform art. art.16 alin.(2) din Legea nr.346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil pentru anii 2008, 2009 si 2010, eventual 2011 (vizat si inregistrat la organul competent in copie lizibila si cu stampile si semnaturi lizibile). Cifra medie de afaceri globala a ultimii trei ani sa fie minim 1000000, 00 lei.Convertirea in RON si EUR, pentru ofertantii romani si straini se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008 1 ? = 3, 6827 RONAnul 2009 1 ? = 4, 2373 RONAnul 2010 1 ? = 4, 2099 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa experienta similara a lucrarii considerata lucrare similara; indeplinirea unui sau mai multor contracte de lucrari similare cu cele ce fac obiectul contractului de achizitie publica (arhitectura peisagistica, executie, modernizare alei, parcari)in valoare de 500000, 00 lei fara TVA.Formularului 11-Declaratie privind lista principalilor lucrari executate si finalizate in ultimii 5 ani, copie de parti relevante ale contractului, din care sa rezulte valoarea lucrarilor, principalele tipuri de lucrari executate si durata de executie a cestora, copie dupa proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala;document constatator eliberat de beneficiar care contine informatii referitoare la, recomandarea favorabila a beneficiarului, modul de organizare si personal, respectiv numarul mediu anual de personal angajat si al cadrelor de conducere.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal propriu sau personal colaborator, care sa posede experienta in lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie., Personalul cheie minim solicitat, pentru indeplinirea contractului, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut: 1 inginer horticultor pentru functia de sef santier la obiectiv, absolvent cu studii superioare tehnice de lunga durata cu experienta profesionala in domeniul arhitecturii peisagistice si experienta manageriala in executie in acest domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.1 inginer constructii drumuri, absolvent cu studii superioare tehnice de lunga durata in constructii cu specialitatea constructii drumuri, cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri (executie), dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.1 inginer topograf, cu autorizatie OCPI (Oficiul de Cadastru si Publicitatii Imobiliare) sau document echivalent1 inginer/ingineri atestat/atestati de catre MDRT (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului) ca RTE (responsabil tehnic cu executia), ptr. domeniul de atestare, Pentru fiecare persoana se solicita copia paginilor din registrul electronic sau angajamentul de participare obtinutSe vor prezenta copii lizibile dupa diplome, autorizari, certificate de atestare profesionala. Declaratii de disponibilitate ? pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului de lucrari. completare Formular 9.NotaIn cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cerinta minima obligatorie se consideraindeplinita in mod cumulativ., trebuie sa faca dovada existentei in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje, compus din MINIM urmatoarele utilaje: Buldozer, excavator, cilindru compactor pentru trotuare, cilindru pentru mixturi asfaltice, statia de preparare mixturi asfaltice, cu toate autorizatiile necesare, inclusiv de mediu sau contract de furnizare mixturi, statie totala pentru masuratori topografice, autobasculant, laborator de grad II, autorizat ISC pentru efectuarea analizelor de laborator prin prezentarea certificatului de autorizare al laboratorului respectiv, eliberat de organele competente.In cazul in care ofertantul nu dispune de laborator autorizat, se vor prezenta copii dupa contractele de colaborare cu laboratoare autorizate., Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executarea lucrarilor, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din asociere sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.Liderul asocierii va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru si din partea oricaruia si a tuturor asociatilor in cadrul asocierii si intreaga executare a contractului, inclusiv plata, se va face de regula cu liderul asocierii., Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de identificare ale subcontractantilor.Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.Se solicita completarea Certificatul de atestare ISO 9001 sau echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene privind managementul calitatii in constructii.Certificat SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim; b) pentru alt pret decat cel prevazut la litera a) punctajul se acorda astfel: Pn= (pret minim/pretn)x 90
Perioada de garantie acordata lucrarii
10
Descriere: pentru cea mai lunga per de garantie se acorda punctajul max 10 puncte; pentru alta perioada decat a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata (n) / durata max. ofertata ] x 10. Per. de garantie acordata lucrarii va fi certif.. printr-o declaratie, prin care se obliga sa prezinte la incheierea contractului scrisoare de garantie bancara pentru 30% din valoarea garantiei de buna executie pe perioada asumata, Per. de garantie acordata lucrarii va fi de minim 36 luni si maxim 60 luni, Oferta care prezinta un termen de garantie mai mic de 36 luni va fi considerata neconforma, potrivit prevederilor art.36.alin. (2) lit. b) din H.G. nr. 925/2006, intrucat este vadit dezavantajoasa pentru autoritatea contractanta; iar cea care depaseste 60 luni se puncteaza identic ca pentru 60 luni.In cazul in care doua sau mai multe oferte obtin punctaj egal, castigatorul va fi cel care a obtinut punctaj mai mare la criteriul ?Pretul ofertei?.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat acestei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 12:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer